Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Poslednji mohikanec

Renault megane R.S. 275 cup

Avtor prispevka: Anže Jereb
Bi mislil, da bom sedaj, ko je megane na voljo že v novi generaciji, nad staro manj navdušen, čeprav gre za RS. Pa nisem, megane RS je namreč kljub ostri konkurenci še vedno eden najboljših cestnih gladiatorjev.
Poslednji mohikanec
Foto: Anže Jereb
21. 6. 2016 ob 10:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

star je, ampak v tej barvi še vedno izgleda kot pravi bombnik
blažilniki Öhlins so vrhunski in svojo nalogo opravljajo z odliko
položaj za volanom je perfekten, sedeža sta vrhunska
oprijema na cesti skorajda ne zmanjka
motor zveni agresivno in na blokadi konkretno poka
'krivec' za to je odličen izpuh znamke Akrapovič
menjalnik je hiter in zelo natančen
oprema cup že tako vrhunski izdelek le še izboljša
zapora diferenciala zelo učinkovito odpravlja napad navora na volan
cena je v tem trenutku odlična
notranjost pač ni več med najsodobnejšimi
volanski obroč bi bil lahko oblečen v alkantaro
4,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (26 glasov)
test - renault megane R.S. 275 cup
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Večina novih predstavnikov je namreč rezultat tega, kar kupci želite. Nekdo, ki bi rad imel hiter avtomobil, obenem pričakuje, da bo ta tudi dovolj udoben, da ne bo preglasen in naporen. Ne sme niti porabiti preveč in vanj je potrebno lahkotno vstopati, žena se nad trdim vzmetenjem ne sme pritoževati, sedeža naj ne bosta brutalno trda in motor naj ponudi dovolj navora, da ne bo potrebno ves čas prestavljati. Še bolje, ima naj samodejni menjalnik.

Večina predstavnikov z zmogljivimi turbomotorji to zna ponuditi in so hitri, vseeno pa mnogi izgubijo čar, ki ga športne izvedenke morajo imeti. Saj veste, kompromisi se vedno nekje poznajo. Megane RS jih ne sklepa in zato je briljanten. Njegovi tekmeci so le redko tako neokrnjeno brutalni. Leon cupra je podobno hiter, a pri normalni vožnji nič bolj zanimiv kot leon z motorjem 1,2 TSI. Celo neverjetno hitri focus RS ni tako dramatičen, ko boste peljali otroke v šolo, pravzaprav enako brutalnost razkazuje in ponuja le še civic type-R.

Pravi puristi zato vedno bolj pogrešamo tisto, zaradi česar so avtomobili, kot je RS, sploh zanimivi. Takšen avto mora biti zanimiv tudi takrat, ko boste povsem umirjeno vozili otroka v šolo, ne le pri brutalno hitrem piljenju ovinkov. Zato je bil tudi manjši clio RS v prejšnji generaciji fantastičen, pa čeprav je bilo za hitro vožnjo treba delati. Imel je karakter in tega ima tudi megane RS.

Torej, gledate najboljšo različico aktualne generacije, ki vozniku utrip dvigne še preden spelje. Brembo, Öhlins, Recaro, Akrapovič, vse to so imena, ki nakazujejo, da so avtomobil dobro opremili in stvari pošteno premislili. Je megane RS hiter? Je, seveda, motor ima 200 kW moči. Je naporen? Niti ne, čeprav je od zgoraj naštetih trši, dvoje vrat pomeni, da boste otroke v njihove sedeže malce bolj nerodno zapenjali, sedeža sta izrazito športna in krmilni mehanizem je težak. Za nastopače, ki bi radi prejemali le poglede mimoidočih, tole ni. Za avtomobilske uživače pa eno najboljših orožij v avtomobilizu. 

Öhlinsovi blažilniki so zakon. Avtomobil je sicer čvrsto nasajen na cesto in to se čuti, obenem pa ni nesramno trd in blažilniki neverjetno suvereno pobirajo neravnine, obenem pa zasidrajo avtomobil čvrsto na cesto. RS cesto objema kot vlak tračnice, res, težko razložim, kako noro se pelje z le sprednjim pogonom. Bi rekel, da se takšen cup celo na cesti pelje za odtenek bolje zaradi takšnega podvozja, razlika se občuti.

Drugi diamant je motor, ki je zelo prožen že pri nizkih vrtljajih. Seveda bi si spodaj želel še malce več navora, a je za svojo prostornino vseeno zelo živahen. Se spominjam, da je bil subaru WRX STi bistveno bolj anemičen, dokler vrtljaji niso presegli številke 3.000. Zvok je dokaj zanimiv, precej atraktiven pa postane, ko ga zavrtimo. In na blokadi tako lepo poka, da sem pogosto namenoma zamudil s prestavljanjem v višjo. Akrapovič obvlada. Če vas zanima, kakšna je poraba, potem to ni pravi avtomobil za vas. Sicer pa okoli 11 litrov.

Slabosti? V bistvu sta samo dve. Ker je tako nenaporno hiter in tako dobro leži na cesti, boste vedno prehitri. Tudi, če boste nekje na podeželski cesti povsem ležerno vzeli ovinek, boste občutno hitrejši od ostalih, verjetno tudi od omejitev, tako fantastična je lega. In druga? Kmalu pride novi RS in če bo vsaj malo podoben temu, bo neverjeten. Če ne bo, pa predlagam tega. Vam ne bo žal, sploh sedaj, ko ima res odlično ceno. Takšen najboljši RS namreč stane le trideset tisočakov, kar je fenomenalna cena za takšen stroj. Če ne boste izbrali različice cup, pa še tri tisočake manj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault megane R.S. 275 cup
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 201 (275) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4320 x 1848 x 1422
medosna razdalja v mm 2646
prtljažnik v litrih 344
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1376 (459)
največja hitrost v km/h 255
pospešek 0-100 km/h v s 6,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,8/6,2/7,5
poraba na testu v l/100 km 10,1
cena osnovnega vozila v EUR 27.200
cena testnega vozila v EUR 32.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.760 

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |