Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za družine in selitveni servis

BMW 218d gran tourer standard

Avtor prispevka: Anže Jereb
Zdaj, ko smo se že navadili na to, da lahko kratico BMW in besedno zvezo sprednji pogon uporabimo v eni povedi, se lahko končno posvetimo objektivnemu testiranju, čeprav nam gresta BMW in enoprostornik skupaj še vedno težko z jezika.
Za družine in selitveni servis
Foto: Gašper Miš
2. 11. 2016 ob 9:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostornost in praktičnost sta področji, kjer si zasluži petico
če je zunanjost dokaj suhoparna, je znotraj bolj prepričljiv
materiali so odlični, ergonomija super, oprema bogata
spredaj in v drugi vrsti je dovolj prostora in udobja
prtljažnik je zajeten, s podiranjem klopi postane gromozanski
samodejni menjalnik je praktično brezhiben
sidrišča isofix so enostavno dosegljiva, kar je pomembno za družine
motor je dovolj živahen, malce glasen, a tudi varčen
blaženje zadaj je preveč čvrsto, na drugi klopi je udobja posledično manj
sedeža v tretji vrsti sta tudi tu zgolj zasilna
ob sedmih postavljenih sedežih prtljažnika praktično ni
v drugi vrsti ne boste mogli namestiti treh otroških sedežev
cena v tem primeru orosi oko in izsuši denarnico
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (34 glasov)
test BMW 218d gran tourer standard
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Razmere na trgu delajo svoje in včasih je potrebno požreti tudi ponos. Enoprostorniki pač niso v razredu, ki bi vzbujal veliko čustev, ker bi ponujal užitek v vožnji, kar smo pojmovali kot BMW. Ampak temu so se tako ali tako odrekli že s serijo X in zato nismo bili več tako presenečeni, ko so nam predstavili enoprostornik. Pa ne samo enega, temveč dva! Ta je večji in od manjšega brata active tourer višji za kar pet centimetrov, daljši pa za zajetnih 21. In tisti je bil petsedežni, test si preberite tukaj, tale pa jih lahko pelje sedem. No, pet in dva liliputanca ali otroka, pa še ti bodo imeli kolena pri prsih, saj sta zadnja dva sedeža bolj zasilna.

Prostor bi moral biti glavni razlog, da si ga boste omislili, ampak pri BMW se centimetrov ne preračunava s kalkulatorjem v roki, zato najprej preberite tekst, potem se seznanite s ceno in se boste lažje odločili, če je res za vas. Za začetek vam raje povem, da boste v prtljažnik lahko pospravili kar za 560 litrov stvari, če ne boste izbrali šestega in sedmega sedeža pa celo 645. Dodatna sedeža v tretji vrsti staneta 825 evrov. Če ju postavite pokonci, v prtljažniku ostane le 145 litrov, če do vodoravnega položaja podrete še drugo klop, pa 1.820 litrov. Prava luknja nastane, kot Postojnska jama. Če ne bi bilo zadnjih dveh sedežev, bi ga bilo s podrto klopjo kar 1.905 litrov. V tem primeru boste imeli BMW z največjim prtljažnikom v zgodovini. Že to nekaj šteje! So pa sedeži druge vrste deljivi v razmerju 40:20:40, kar je praktično edina hiba v primerjavi s podobno velikimi konkurenti, ki običajno ponujajo tri enako velike sedeže. Pride prav predvsem, če imate tri otroke in mora biti vsak še v posebnem sedežu.

Upam reči, da se med vsemi enoprostorniki na trgu tale najlepše pelje. Za vse fotre, ki ste imeli 'srečo' s trojčki, torej.

Pa sploh ima ta prostorski kolos kaj BMW-jevega DNK? Presenetljivo dosti. Kabina je čisto bavarska, materiali odlični, ergonomija pa je kljub višjemu sedenju znana. Dobro, ne morete se dati v nizko reli-pozicijo z volanom, ampak kdo bi se tu hotel? Fino je, ne boste imeli občutka, da bi pri BMW delali na hitro ali na silo, samo za to, da bi na trg spravili en takšen avto. In krmiljenje ostaja 'beemvejevsko' s skoraj ničelnim zamikom. Volan je res natančen in za moje pojme tudi ravno prav težak in mesnat. Na zadnji klopi je sicer Matej tarnal, da je avto pretrd, ampak spredaj je čisto OK. Super kompromis med udobjem in povratnimi informacijami za rit. Upam reči, da se med vsemi enoprostorniki na trgu tale najlepše pelje. Za vse fotre, ki ste imeli 'srečo' s trojčki, torej.

Oznaka 218d na zadku seveda pomeni, da spredaj melje dvolitrski dizelski motor, ki premore 110 kW oziroma 150 'konjev'. Več ne boste potrebovali, do 100 vas bo spravil v dobrih 9 sekundah, spil pa nam je 6,4 litra na 100 kilometrov. S porabo smo zadovoljni, glede na velikost je dovolj ugodna, motor je skratka čisto super, tipu in karakterju vozila je nadvse primeren. Mu pa ne diši priganjanje v visoke vrtljaje, takrat rohni kot lokomotiva, kar je tudi edina resna zamera. Ceni in premijski celoti res ne pristoji. Priporočam pa, da izberete 8-stopenjski samodejni menjalnik, ta bo poskrbel za uglajenost in večjo mero vozniškega ugodja.

Postavka, ki orosi oko, pa je cena. 48.418 evrov za točno takšen model. Boli, vem, ampak ima za 18 'jurjev' dodatne opreme luxury line in vsega ostalega. Očitno smo res dobili prvi pravi premijski enoprostornik, tako po praktičnosti, voznih lastnostih in predvsem ceni. Je boljši od ostalih? Je, seveda. Je dvakrat boljši, kajti cena je skoraj dvojna, od primerljivega tekmeca? To pa najbrž ne, a če si ga lahko privoščite, boste vedeli in čutili, čemu ste namenili toliko denarja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 218d gran tourer standard
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 330 pri 1.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4556 x 1800 x 1641
medosna razdalja v mm 2780
prtljažnik v litrih 560
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1555 (565)
največja hitrost v km/h 207
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/4,0/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 26.200
cena testnega vozila v EUR 30.550
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 48.418

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 19 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  |