Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Selitev višje

Kia sorento 2.2 CRDi 4WD EX exclusive

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Med predstavitvijo novega sorenta smo večkrat slišali skupaj dve besedi - kia in premium. Hm, premium kia? Kaj pa so potem tisti pravi premium-modeli? Ampak, da ne bom prehitro delal zaključkov, je bilo potrebno samo eno - test. Moram reči, da sem presenečen.
Selitev višje
Foto: Gašper Miš, Anže Jereb
5. 7. 2016 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

sorento je naredil res velik napredek v primerjavi s predhodnikom
velike zunanje mere pomenijo tudi zelo veliko prostora v kabini
vožnja je udobna, zaradi velikih platišč se le na slabi cesti čuti preveč tresljajev
čeprav je v ponudbi le en motor, je ta za sorento primeren
bistveno boljše so vozne lastnosti, saj so inženirji naredili veliko izboljšav na podvozju
notranjost je odlično izdelana, nobenih čričkov ne boste slišali med vožnjo
voznik ima na voljo veliko prostornih odlagalnih mest
prtljažnik pogoltne za dolg dopust prtljage
dokaj neprepoznavna oblika v primerjavi z ostalimi novimi kiami
občutek na volanu še vedno ni dovolj dober
poraba goriva je velika, konkurenca zna bolje
samodejni menjalnik je razmeroma počasen
končna cena kljub veliko opreme ni več tako ugodna
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.3 (12 glasov)
test kia sorento 2.2 CRDi 4WD EX exclusive
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Predvsem pozitivno! Od avta, ki stane preko 55 tisoč evrov, tudi moramo pričakovati nekaj več. Vem, da se bo večina ob tolikšnem znesku raje dodatno izkašljala za kakšno bolj zvenečo znamko, ampak verjetno pri nobeni ne bo dobila toliko vsega.

Najprej prostora. Avto je že naravnost ogromen, skoraj 10 centimetrov daljši od starega, tako da zdaj v dolžino meri 4,78 metra in z enim kolesom pogleduje že v razred velikih SUV-jev. Bistveno daljša je tudi medosna razdalja, kar se še kako pozna v kabini. Prostora je veliko, sploh v širino, in potniki nikjer ne bodo prikrajšani, saj je veliko prostora tako spredaj kot zadaj, kjer je nastavljiv celo naklon naslonjala. Tudi prtljažnik je z več kot 600 litri volumna pripravljen pogoltniti marsikaj, le dno je visoko od tal; kot pri vseh takšnih SUV-jih, ki imajo štirikolesni pogon.

Avto tehta slabi dve toni, zato me je precej bolj zanimala vožnja in ravno na tem področju se najbolj pozna napredek. Izboljšave na vzmetenju se zelo poznajo, ker se pelje precej bolje; predvsem udobno in še kar odločno. Hitrejše menjave smeri se ne poznajo toliko kot prej, ker je manj zibanja, čuti se, da je sorento res ustvarjen za vožnjo po cesti, ker terena skoraj ne bo videl. Tudi ne bi prišel daleč s takšnim pogonom, ki ob zaznavi senzorjev preko elektromagnetne sklopke pošlje do največ polovico navora še na zadnji kolesni par. Samo na volanu bi lahko bil še boljši občutek, ampak je že zdaj občutno napredoval. Čeprav je sorento med bolj udobnimi predstavniki razreda, začne hitro stresati na slabši cesti zaradi velikih platišč. Res z njimi izgleda bolje, ampak priporočam manjša, če je vaša prva želja med vožnjo udobje.

2,2-litrski turbodizelski štirivaljni motor že poznamo od prej, ampak so ga uspeli še malo lepše zadušiti, da se ga ne sliši preveč v kabino. Za koga je lahko omejitev tudi samo en motor, ki je v ponudbi, ampak bi verjetno med vsemi, ki bi bili na voljo, priporočili prav tega. Moči je z okroglimi 200 'konji' načeloma dovolj in takšnemu avtu seveda pristoji samodejni menjalnik. Sorentov je čisto soliden, morda malo počasen pri menjavah, sploh v ročnem načinu je precej očiten zamik med ukazom in dejansko menjavo prestave, med običajno rutinsko vožnjo boste pa hitro pozabili nanj. Poraba je na testu v povprečju znašala dobrih 9 litrov, kar ni malo, je pa nekako pričakovano, ker je imel podobno tudi hyundai grand santa fe z enakim pogonom.

Za potnike pa bo najbolj občuten napredek, ko bodo sedeli spredaj in se dotikali armaturne plošče. Guma na njej dobro izgleda in z navideznimi šivi lepo oponaša usnje, je prijetna na otip, v bistvu je zelo všečno oblikovanje nasploh. Ni več tistega cenenega občutka s preveliko količino svetleče plastike, temveč sodobno in elegantno okolje prepriča tudi bolj zahtevne voznike. Določene funkcije imajo uporabne večje okrogle gumbe, določene so dosegljive preko zaslona, ki je občutljiv na dotik, pomembno pa je tudi dejstvo, da je ob velikosti avtomobila na voljo dovolj velikih odlagalnih prostorov. In še končna obdelava; nobenih čričkov ali slabo sestavljenih kosov plastike ni bilo videti ali slišati, zelo prijetno vzdušje pričara sorento znotraj z najbogatejšim paketom opreme in res vsaj malo doda tistemu premium-občutku. Ni poceni, to je jasno, ampak za svojo ceno ponudi kar veliko. Kdor ni več obremenjen z imidžem korejske znamke in išče bolj ali manj udobje, bo zelo zadovoljen.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia sorento 2.2 CRDi 4WD EX exclusive 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 436 od 1.800 do 2.500
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4780 x 1890 x 1690
medosna razdalja v mm 2780
prtljažnik v litrih 605
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1918 (592)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,7/6,1/6,7
poraba na testu v l/100 km 9,7
cena osnovnega vozila v EUR 37.990
cena testnega vozila v EUR 54.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 55.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 urami  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  |