Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najbolj vsestranski C

Mercedes-benz C 350 e

Avtor prispevka: Anže Jereb
Znamke Mercedes-Benz najbrž skoraj nihče ne povezuje s hibridno tehnologijo, čeprav imajo že veliko izkušenj z vozili, ki ponujajo več kot dovolj elektrike, da bi vas pošteno stresla. Hibridni C 350 e je že eno takšnih in obenem še odlična alternativa dizelskim različicam.
Najbolj vsestranski C
Foto: Gašper Miš
17. 12. 2015 ob 8:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s paketom AMG line je agresivno simpatičen, takole brez pa predvsem eleganten
notranjost je bogato opremljena in prijetna
kombinacija obeh motorjev rezultira v konkretnih zmogljivostih
kot priključni hibrid je deležen subvencije ...
... kot ekološko manj obremenjujočemu vozilu pa država zaračuna tudi manj davščin
možnost polnjenja baterij s pomočjo motorja je lahko zelo dobrodošlo
in tudi hitro hlajenje pregrete notranjosti s posebno funkcijo
vozne lastnosti so odličen kompromis udobja in dinamike
električni doseg bo za dnevne migracije večini zadosten
prtljažnik je zaradi baterij bolj plitek
nazaj je C povprečno pregleden, pogrešali smo vzvratno kamero
pod minus vedno navajamo še ceno, čeprav je v segmentu povsem pričakovana
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (13 glasov)
video test mercedes-benz C 350 e
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ne preseneča, da bo velika večina kupcev razreda C posegla po različici 220 d, prav takšno smo že imeli na testu, preberite si ga tukaj. Sem ter tja se bo našel kdo, ki bo iz varčevalnih namenov vzel šibkejši 200 d, najbrž se bo nekaj pogumnejših odločilo še za močnejši 250 d. Ti trije bodo skoraj zagotovo predstavljali več kot 90 odstotkov celotne prodaje razreda C. Trdim pa, da bi marsikdo lahko izbral takšen C 350 e in bil še bistveno bolj navdušen, denarnica pa ne bi dodatno trpela.

Cenovna razlika med C 220 d in C 350 e znaša dobrih trinajst tisočakov, kar seveda ni malo, vendar močnejši C serijsko vključuje že številne komponente in opremo, ki je šibkejši ne. Dejanska razlika tako niti ni velika. Če boste C 220 d naložili še z nekaj dodatki, zna cenovno hitro preseči hibrid, kot v primeru testnih vozil, saj je bil prvi celo za dva tisočaka dražji. Med opaznejšimi elementi na račun paketa AMG line, ki stane dobre tri tisočake in ga zaradi zmanjšanja udobja večini itak ne priporočamo, ter zaradi doplačilnega samodejnega menjalnika, ta pa je v 350 e že serijski. V bistvu je razlika v ceni hibrida relativno majhna že zaradi obračunanega manjšega davka na motorna vozila, ker je avtomobil bistveno čistejši. Tudi subvencija za priključni hibrid mu pripada.

Pod pokrovom takšne izvedenke se zato nagneteno skrivata dvolitrski turbobencinski in električni motor, skupna moč je več kot 200 kilovatov, skoraj 280 'konjev'. To pomeni, da je suveren vedno in povsod. Bi si radi dali duška in svoj hrbet navajali na objemanje z naslonom sedeža? Ste se znašli na nemških avtocestah brez omejitev in se vam malo mudi? Manj kot šest sekund potrebuje do 100 km/h, 600 Nm navora konkretno sune v vseh pogojih, testni je imel nastavljivo podvozje (celo po višini) in edina stvar, ki sem jo pogrešal, je bila vzvratna kamera, nazaj avto vseeno ni najbolj pregleden. Sicer pa vas bo takšen vedno razveseljeval z zmogljivostmi, pri umirjeni vožnji pa s tišino oziroma prijetnim zvokom bencinskega motorja. Vem pa, da vas skrbi poraba goriva, zato spodaj, kaj vas čaka v praksi.

Dizelski C 220 d je na našem testu v povprečju zahteval 7,7 litra za vsakih sto prevoženih kilometrov, tale pa okoli liter več. Razlog za večjo porabo tokratnega C je predvsem v nekaj daljših poteh, ko nismo nikjer uspeli polniti baterije preko vtičnice, sicer bi bila manjša in v povprečju zlahka le sedem litrov ali celo bistveno manj, če boste delali kratke poti. Deklarirana poraba po normnem ciklu znaša le 2,1 litra. Elektromotor ima 60 kilovatov moči, kapaciteta baterij znaša 6,2 kWh, kar je dovolj za slabih 30 kilometrov dolgo pot, kar pomeni, da boste na krajših relacijah dejansko vozili le na elektriko. Potem jih lahko polnite preko vtičnice ali pa se polnijo med vožnjo; na voljo je tudi funkcija, da jih motor ves čas polni.

Po 150 kilometrov dolgi poti sem imel porabo 5,5 litra, pri čemer sem do konca izžel baterije, je pa to manj od porabe, ki jo boste dosegali pri 220 d. Ko je elektrike zmanjkalo in baterij nisem mogel polniti, je bila poraba po 500 prevoženih kilometrih okoli osem litrov, pa čeprav je bilo vmes kar nekaj vzponov, kjer so baterije hitro izgubile vso zalogo, ki so jo pred tem ponovno nabrale. Torej je šlo veliko večino časa zgolj na bencin.

Takšen hibrid ima še eno fantastično funkcijo, ki jo boste cenili v vročih poletnih dneh. Po pritisku na stikalo za odklepanje na ključu se samodejno zažene klimatska naprava, ki razgreto notranjost v dveh minutah ohladi in pripravi za vaš vstop. Zadevo lahko seveda izključite, je pa poleti odlična in česa takšnega v običajnih avtomobilih ne morete imeti, ker bi akumulator ob obremenitvi hitro spustil dušo. Pomislite na tečne otroke, ko jih posedete v lepo ohlajeno notranjost. In obratno, ogreto kabino pozimi. Edina slabost priključnega hibrida je pravzaprav le manj prostoren prtljažnik, baterije v njegovem dnu poskrbijo, da je okoli deset centimetrov bolj plitek, kar se pri takšni limuzini že zelo pozna.

Seveda ni poceni, dobrih 63.000 EUR stane z nekaj dodatne opreme, osnovni pa okroglih petdeset tisočakov. Ampak ima praktično vse: gre kot šus, porabi kot dizel ali celo manj in ob nakupu ni bistveno dražji, zlasti, če boste svoj 220 d založili z opremo. Zato sem prepričan, da bi lahko vsaj polovica kupcev izbrala takšen C. Jaz bi ga že.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz C 350 e
vrsta motorja turbobencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1991
moč v kW (KM) pri vrt./min 205 (279) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 600 od 1.200 do 2.000
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4686 x 1810 x 1442
medosna razdalja v mm 2840
prtljažnik v litrih 335
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1780 (525)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 2,1
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 29.990
cena testnega vozila v EUR 49.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 63.704

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
LukaRant pravi:
bencinar je bl banimiv 3,5
(pred 3 leti )
Ni slike
LukaRant pravi:
če nebi bi elektičen
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sila2504
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 6 dnevi  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  |