{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nova dekada

Audi Q7 3.0 TDI quattro S line

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
10 let je za model avtomobila danes res dolga doba, verjetno vas bo večina rekla, da predolga. Nekatere znamke vmes predstavijo še eno novo generacijo, ampak ni važno, novi audi Q7 je tu in za večino je bil ob prvem pogledu na fotografije razočaranje.
Nova dekada
Foto: Gašper Miš
18. 12. 2015 ob 7:07
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Q7 je moderen SUV, ki postavlja nove standarde v razredu
ima eno najbolj dodelanih in prijetnih notranjosti v osebnih avtomobilih do danes
odlična zvočna zatesnitev poskrbi za intimno vzdušje med vožnjo
kabina je kljub manjšim zunanjim meram še bolj prostorna
sedeži so razkošni in zelo udobni
kvaliteta izdelave in uporabljeni materiali so vrhunski
manjša masa se pozna tako pri boljših voznih lastnostih kot blaženju
zračno vzmetenje poskrbi za zelo udobno vožnjo kljub velikim platiščem
dizelski trilitrski motor je šele v sredini ponudbe pa je že več kot dovolj močan
osemstopenjski samodejni menjalnik ima odlično nastavljena prestavna razmerja
kup modernih rešitev bo navdušil tiste, ki uživajo v tehnologijah prihodnosti
športen volanski obroč je brez potrebe prisekan spodaj in neroden za vrtenje
prtljažni prostor ima precej visok nakladalni rob
vrata se odpirajo vse do trebuha vozila, zaradi česar lahko z njimi hitro kam udarite
oblika bi bila vseeno lahko bolj atraktivna, ker gre za vrh Audijeve SUV-ponudbe
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (35 glasov)
video test audi Q7 3.0 TDI quattro S line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zaradi oblike, jasno, če bi si ta večina vzela čas za vožnjo, ali vsaj za sesti vanj, bi v trenutku spremenila mnenje. Ampak gremo po vrsti: oblika najprej prodaja avte, sploh med ženskami, ki velikokrat vplivajo na nakup. Če ta ne pritegne v trenutku, mora znamka res dobro upravičiti nakup takšnega kolosa, ki skoraj v nobenem primeru ne bo stal manj kot 100 tisočakov, če boste želeli vsaj približno spodobno opremo, ki Q7 dvigne nad ostalo konkurenco.

Če zunanja oblika deli javnost, je pa notranjost všeč skoraj vsem. Že na pogled je lepa, da ne govorim o počutju, ker je tole eden najbolj prijetnih prostorov za vožnjo do danes. Audi obvlada ergonomijo, res se potrudi pri izbiri materialov in tudi končni obdelavi, ker je edina stvar, ki je pri testnem avtu občasno zaškripala, rolo, ki zastre premočno sonce nad stekleno streho, pa še to le, ko je bil odprt. Sicer je tako tiho med vožnjo, da se včasih kar čudno zdi, kot bi svet okoli ugasnil. Počutje je v takšnem avtomobilu res pomembno in zaradi višine ter mogočne karoserije je v kabini jasno tudi veliko prostora. Novi Q7 je vseeno skoraj 10 centimetrov krajši od starega, kar je dejansko veliko, pa je kljub temu še bolj prostoren.

Prostora zlepa ne zmanjka, spredaj ga je itak ogromno, na drugi klopi pa lahko štirje sedijo tako udobno kot v običajnih avtih trije (če bi smeli). Obstaja še možnost dodatnih sedežev v prtljažniku, sam imam pa rajši večji prostor za prtljago. Čeprav je audijev vseeno dokaj neroden, ker je glede na velikost avta zelo nizek, nakladalni rob in z njim dno pa previsoko od tal. S svojo mirnostjo in sproščujočo vožnjo je Q7 res odličen za dolge vožnje. Tudi za voznika je seveda odlično poskrbljeno, že merilniki imajo na primer nešteto informacij, pa jih med vožnjo itak ne boste gledali, ker je pred vami še projekcija na šipi. Pa na vrhu sredinske konzole je še en velik in pregleden zaslon, ki se lahko tudi lepo in hitro pospravi, pod njim so privlačni gumbi, desno od voznikovega stegna pa še ploščica, na katero lahko piše. Nemci niso pozabili niti na kup odlagalnih prostorčkov, vse skupaj se zdi zelo premišljeno in ponavljam, kvalitetno izdelano. Le volanski obroč ne paše v to okolje, ker je spodaj prisekan. Za kakšen TT je že ok, za Q7 je pa popolnoma nesmiseln, ker ne gre za dirkalnik in bi bil okrogel veliko boljši, sploh, ko parkirate ali ostro zavijate.

Vožnjo pri takšnih avtih vedno najbolj kritiziram, pri Q7 pa sem bil zelo pozitivno presenečen. Kljub zasnovi, ki bi morala v osnovi pomeniti neudobno vožnjo, in kljub kar 21-palčnim platiščem je še kako udoben. Razlog je v dveh stvareh: inženirji so za skoraj 300 kilogramov zmanjšali maso avtomobila, kar je ogromno, tukaj pa je še vrhunsko zračno vzmetenje, ki je del paketa S-line, sicer stane 2.500 evrov in ga morate izbrati ob nakupu. Dejansko zelo lepo blaži praktično vse grde luknje na naših cestah, čisto malo še vibrira samo na tistih najmanjših grbinicah. Dober je tudi občutek na volanu in seveda je tukaj še odličen trilitrski dizelski motor z 200 kilovati, torej 272 'konji', in kar 600 Nm navora. Kljub masi zelo prepričljivo premika avto, morate pa računati na porabo slabih 10 litrov na 100 kilometrov.

Verjetno izbira drugačnega motorja pri nas nima nobenega smisla, zato ga lahko le priporočim. Motor je namreč tih in umirjen, edina malenkost, ki me je zmotila, je bilo pogosto 'cukanje' pri speljevanju z mesta, ko se je motor na primer pred semaforji izklapljal pa še to gre pripisati samemu pogonskemu sklopu, ne le motorju. Kljub vsemu si tudi menjalnik z osmimi prestavami za zvezno delovanje zasluži pohvale in tudi prestavna razmerja so odlično izračunana. Zadnja prestava poskrbi, da je pri 150 km/h samo 2 tisoč vrtljajev, torej je motor tudi med hitro vožnjo praktično neslišen, štirikolesni pogon quattro pa je v vseh modelih Q pričakovano serijski. Jasno, da Q7 ni terensko vozilo, zato tudi samih terenskih zmogljivosti nima smisla opisovati, tukaj je pomembno, da je speljevanje vedno zanesljivo in da je trakcija dobra tudi na slabši podlagi. Ker gre za mehanski pogon, ga boste čutili med tesnim parkiranjem ali speljevanjem iz stranskih ulic, ko volan močno zasukate v smer, sicer pa vas bo med vožnjo nanj opozarjala le značka na armaturni plošči. Morda še ena opazka, če parkirate ob kakšnem robniku: kljub temu da gre za SUV in zato pričakujete večjo oddaljenost od tal, se vrata odpirajo vse do spodnjega roba karoserije, zato boste z njimi redno butali ob višje robnike ali kakšna nižja cvetlična korita. Precej nerodna zadeva, skoraj vsaka navadna limuzina ima spodnji rob vrat višje od tal, je pa zato Audi krasno poskrbel za tiste s hlačami, saj ravno zaradi te 'rešitve', potniki ne bodo nikoli imeli umazanih hlačnic. Niti takrat, ko bo bok čisto blaten ali zasnežen.

Vstopni Q7 s tem motorjem in serijskim štirikolesnim pogonom quattro že stane okroglih 70 jurjev, ampak če želite, da vsaj približno izgleda in ima vso moderno opremo, ki je nikakor ni malo niti za višji segment vozil, bo treba seči še malo globlje v žep. Za vsaj toliko, kot stane en povprečen A3. Testni je stal debelih 107 pa mi je še kar odzvanjal komentar deklet, ki sta si ga ogledovali med statičnim snemanjem in se zgražali nad obliko. Čeprav sta hkrati budno opazovali, kdo med ekipo ima ključe v žepu, torej sta se vseeno zavedali, da to ni kar en avtomobil. Škoda, da tega ne zna vsaj malo lepše pokazati na prvo žogo in se zdi, da je Audi večino strokovnjakov poslal v oddelek za tehniko in na ta račun zapostavil oblikovanje. Ampak spet, nekaterim je pa to celo všeč in če bo uspel s to obliko uspešno premagati novo dekado, kapo dol.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi Q7 3.0 TDI quattro S line 
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2967
moč v kW (KM) pri vrt./min 200 (272) od 3.250 do 4.250
največji navor v Nm pri vrt./min 600 od 1.500 do 3.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5052 x 1968 x 1741
medosna razdalja v mm 2994
prtljažnik v litrih 890
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2070 (695)
največja hitrost v km/h 234
pospešek 0-100 km/h v s 6,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,5/5,8/6,1
poraba na testu v l/100 km

9,9

cena osnovnega vozila v EUR 69.900
cena testnega vozila v EUR 69.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 107.708

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 3 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 6 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 6 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |