Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Azija zahteva svoje

Audi A3 limuzina 2.0 TDI ambition

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
V času, ko so nizkocenovne limuzine tudi v Evropi rasle kot gobe po jesenskem dežju, čeprav smo na stari celini bolj navdušeni nad kombilimuzinami in karavani, so tudi premijske znamke zavohale svojo priložnost.
Azija zahteva svoje
Foto: Anže Jereb
23. 11. 2015 ob 9:50
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izdelava je pričakovano vrhunska in notranjost minimalistična
sedeža spredaj že pri vstopnem modelu ponujata veliko bočne opore
zelo dobra zvočna zatesnjenost poskrbi za udobno vožnjo
motor izjemno dobro opravlja nalogo in je dovolj močan
audi A3 limuzina zaradi nižjega težišča blesti med ovinki
večjim meram navkljub so s povečano medosno razdaljo odpravili pretirano živahen zadek
multimedijski sistem MMI preseneti z dobro povezljivostjo naprav
preglednost je kljub utesnjenemu občutku dovolj dobra
zadnja vrata so majhna in posledično potniki težje vstopajo
prtljažnik je zaradi majhne odprtine manj praktičen kot pri modelu sportback
dodatna oprema ceno avtomobila hitro dvigne na slabih 40 tisočakov
kljub povečanim zunanjim meram je znotraj precej utesnjen
osrednji zaslon ima slabo ločljivost
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (17 glasov)
video test audi A3 limuzina 2.0 TDI ambition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če je bila pri prvih cena tista, ki je prepričala večino, je v primeru limuzinske različice audija A3 razlog za nakup čisto drugje. Že vizualno je testni avtomobil precej izstopal z opazno rdečo barvo in velikimi platišči, za katere je seveda treba doplačati. Limuzina pa od kombilimuzine ni samo na pogled večja, saj je v dolžino dobila dodatnih 15 centimetrov in je s 4,45 metra za dobrih 6 cm celo daljša od prvega audija A4 iz leta 1994. Slednji je sicer danes dolg že 4,72 metra, zato je limuzinska različica A3 lepo zapolnila vrzel, ki jo je prineslo nenehno večanje avtomobilov. Pa še dobro izgleda.


Kabina je pričakovano visokokakovostna, zelo lepo urejena in pospravljena, z malo gumbi in enaka kombilimuzinski, o kateri si lahko več preberete tukaj. Položaj za volanom je enostavno najti in občutek med vožnjo je vrhunski, tudi zaradi dobre zvočne zatesnjenosti. Pohvalim lahko še sedeža, ki sta že v osnovni opremi zelo udobna in nudita dovolj bočnega oprijema tudi v malo hitreje odpeljanih ovinkih. Divjaki pa vseeno doplačajte še za športna sedeža. Spredaj je dovolj prostora, za večje pa ga dokaj hitro zmanjka na zadnji klopi, ker bodo zaradi spuščajoče strehe težje našli pravi položaj pa tudi kolena bodo trpela hitreje, kot pri podobno velikih cenejših limuzinah. Sam, ki s svojo višino nekako spadam v povprečje, sem sicer dobro sedel. Vrata zadaj so precej manjša od sprednjih, zaradi česar tudi vstopanje ne bo tako enostavno. Ker je takšen audi A3 štirivratna limuzina, pozabite na prevažanje hladilnikov ali pralnih strojev, saj ima prtljažnik majhno odprtino, je pa zato sam prostor zelo lepo obdelan. Če želite takšno obliko avtomobila, je uporabnost pač na drugem mestu, ker tudi s prostornino ne postavlja rekordov; s 425 litri namreč ni niti blizu največjim v tem velikostnem razredu.

Male limuzine so naredili predvsem za Ruse in Kitajce, ki želijo zveneče ime znamke avtomobila, zato pri nas nihče ne pričakuje velikega prodajnega uspeha, je pa A3 vseeno zelo prijeten za vožnjo. Zvočna zatesnitev je dobra, podvozje dovolj mehko in čvrsto hkrati, če si zaželite hitreje odpeljati kakšen ovinek, tudi vodljivost ni slaba. Da je lega na cesti dobra, so za malenkost povečali medosno razdaljo navadnemu kratkemu A3, za dobre 3 centimetre, sicer bi bil zadek precej bolj nemiren, česar pa si Audi seveda ne sme privoščiti.


Za pogon kričeče rdeče limuzine je skrbel 2,0-litrski turbodizelski TDI z močjo 110 kW (150 KM) in je svojo nalogo opravljal vrhunsko. Dovolj je močan, dovolj tih in dovolj varčen, saj je med testom povprečno porabil slabih 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov, pa tudi šeststopenjski ročni menjalnik si z mehkimi in natančnimi gibi ročice zasluži le pohvale. Edino cena je lahko velika ovira do nakupa, saj je pri testnem z vso opremo narasla do 38 tisočakov. Štiri bi lahko prihranili s cenejšim in seveda šibkejšim 1,6-litrskim turbodizelskim motorjem ali pa kar 1,4-litrskim turbobencinskim TFSI, če se ne vozite veliko in ne marate umazanih dizlov. Dodatni opremi pa bi se kar težko odrekel.

Dejstvo je, da se boste s takšnim A3 želeli voziti veliko, ker je zelo prijeten. Če se vzhodnjaki požvižgajo na praktičnost, se gotovo tudi pri nas najde skupina potencialnih voznikov male Audijeve limuzine. Kar nekaj jih poznam, ki enostavno nočejo videti prisekanih zadkov avtomobilov. No, veliko je tudi takšnih, ki jim je vseeno, samo, da so na maski štirje krogi. V Aziji očitno zelo veliko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A3 limuzina 2.0 TDI ambition
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4456 x 1796 x 1416
medosna razdalja v mm 2637
prtljažnik v litrih 425
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1390 (475)
največja hitrost v km/h 220
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/3,6/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.640
cena testnega vozila v EUR 30.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |