Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Črna ovca

Dacia logan 1.5 dCi 75 laureate

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dacia s svojo odlično prodajo že vrsto let dokazuje, da je več kot očitno našla tržno nišo in z njo dovolj veliko število kupcev. Njihovo strategijo običajno razumem, ne pa vedno. Tokrat že ne.
Črna ovca
Foto: Gašper Miš
9. 7. 2015 ob 12:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v primeru, da se vam moderne armaturne plošče zdijo konfuzne, vam bo ta všeč
spredaj avtomobil izgleda prav simpatično
prostora je kar veliko, za potnike vsekakor dovolj ...
... in tudi za tovor, če le ne bo previsok za majhno limuzinsko odprtino
zaslon na dotik dela hitro in ga priporočam
majhen motorček s 55 kilovati moči je dejansko čisto dovolj zmogljiv in varčen, ampak ...
... je precej glasen in robusten
z boka ali od zadaj je enostavnost oblin tega vozila na meji sprejemljivega
volanski obroč je oblikovno in ergonomsko zelo slab, občutek na njem tudi
podvozje je precej trdo in na slabih podlagah boste potniki to hitro občutili
z nekaj dodatki pri opremi je cena postala daleč od ugodne
nasploh položaj za volanom in tudi sedež nista posebej prepričljiva
2,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.9 (22 glasov)
video test dacia logan 1.5 dCi 75 laureate
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ob nakupu katerega od njihovih modelov ne boste dobili slabega avtomobila, to je jasno. Boste pa dobili avtomobil, ki je od sorodnih Renaultovih pogosto tehnološko manj prepričljiv, v določenih pogledih malo bolj zastarel, predvsem pa znotraj nikakor ne bo tako privlačen in tudi zunanji izgled je, recimo temu, enostavnejši. Seveda se nižja cena pozna tudi pri manj prepričljivih voznih lastnostih in nasploh manj razburljivem paketu v celoti.

Vendar pa dacie niso slabe, motorje imajo enake kot renaulti, torej so tudi enako zanesljive. Pravzaprav nas s svojo robustnostjo kakšen duster vedno znova prepriča in, roko na srce, sandero s paketom stepway tudi ne izgleda slabo. Takšnega logana pa bi vam težko svetoval. Ne zato, ker bi bilo z njim nekaj zelo narobe, ampak predvsem, ker zanj ne vidim posebnega smisla. Za osnovno različico, ki stane dobrih sedem tisočakov, že, boste dobili vsaj prostorno limuzino, če že ne posebej prepričljivo, takšen pa stane več kot 12 tisočakov in v tem cenovnem okviru mu zamerim veliko stvari. Saj mu jih tudi lahko, ker je boljših tekmecev kar nekaj.

Na primer, izgleda dokaj žalostno, nedomiselno. Spredaj je oblika še delno simpatična, s strani ali od zadaj pa se mi zdi, da se jim je v petek popoldne, ko so ga risali, hudičevo mudilo. Tudi znotraj je podobno, volan je neugleden, plastika trda, čeprav zanimivo, škripa bistveno manj kot v kakšnem cliu, in edina sodobna stvar je doplačilni zaslon, občutljiv na dotik. V bistvu je ravno volanski obroč tisti, ob katerem se v vozilih te znamke vedno znova sprašujem, čemu ni boljši. Ni potrebno, da je identičen tistemu iz BMW-jevega programa M, super bi bil že volanski obroč iz clia. Držimo ga namreč ves čas in zato je zelo pomembno, kakšen je; dvomim pa tudi, da bi bili kupci občutljivi zaradi sto evrov višje cene vozila, če bi se odločili to področje popraviti.

Zakaj je potem cena takšna? Ker ima tokratni logan pod pokrovom turbodizelski motor, ki je sicer zaradi varčevanja pri zvočni izolaciji glasen in robat, ampak solidno potegne in je z dobrimi petimi litri porabe na 100 km tudi varčen. Saj pravim, motorji so lahko enaki tistim v renaultih. Cena je visoka tudi zaradi parkirnih senzorjev zadaj, kvalitetnega osrednjega zaslona in električno pomičnih stekel. Verjetno bi se našlo še kaj, res pa je tudi, da večino stvari potrebujete, ker ne gre za dodatke, ki bi bili za razvajene. Morda le zaslon, pa še ta je zaradi prostoročne telefonije in ostalih funkcij skoraj potreben in dejansko izboljšuje varnost.


Izgovorov za cenenost in predvsem zelo slabe vozne lastnosti zato ni. Volan je v rokah skoraj neprijeten, večkrat se tudi sprašujem, če ima sploh servoojačevalnik, tako težak je. Vzmetenje pa je precej trdo in na vsaki neravnini avtomobil prav nerodno poskakuje. Ampak to je itak značilnost vseh vozil te znamke, ker so prilagojena tudi slabim podlagam držav, kjer ceste niso tako urejene, kot v razviti Evropi. Poceni limuzin ni veliko in so si precej podobne, ko razmišljamo o njihovih slabih lastnostih, predvsem pa vedno manj prepričljive od kombilimuzin, ko je potrebno v prtljažnik postaviti kakšen večji predmet, ki ni potovalna torba. Rešitev za logana je torej enostavna: ali še nižja cena, ali pa boljša vrednost za ta denar.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki dacia logan 1.5 dCi 75 laureate
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4347 x 1733 x 1517
medosna razdalja v mm 2634
prtljažnik v litrih 510
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1090 (500)
največja hitrost v km/h 164
pospešek 0-100 km/h v s 14,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,3/3,5/3,8
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 7.250
cena testnega vozila v EUR 10.950
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 12.235

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ciklon
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 dnevi  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  |