Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinska kravica

Fiat qubo 1.4 8V dynamic

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Mlade družine se rade odločajo za nove avtomobile, da jih potem ne skrbita zanesljivost in varnost, ko se vozijo s svojim narastkom. Seveda jih želijo potem dodobra izmolsti in z njimi voziti skoraj v nedogled.
Družinska kravica
Foto: Gašper Miš
11. 1. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika vozila vpliva na dobro preglednost
prtljažnik je oglat in uporaben a kratek
drsna vrata so dobrodošla redkost v tem segmentu
ugodna cena vstopnega modela
pomanjkanje aluminijastih platišč lahko prihrani jezo ob bližnjem srečanju z robniki
naslon na vratih bi pogrešali, če ga ne bi imel
plastična notranjost vstopnega modela ne navduši ...
... še manj sedeži s premalo bočne opore in gumijastimi črtami
starejši Fiatov motor je treba nenehno priganjati
motor se zelo slabo spopada z več potniki in prtljago
poraba je z dobrimi osmimi litri vse prej kot ekonomična
zaradi zasnove je podvozje pretrdo za udobna družinska potovanja
določeni vozniki ves čas z goleni tiščijo v plastiko pod volanom
2,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.4 (13 glasov)
video test fiat qubo 1.4 8V dynamic
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Molzenje družinske kravice, kot temu pravijo prijatelji z razmeroma novimi družinskimi avtomobili, običajno pri nas traja skoraj 10 let. Takšne mlade družine zato s svojo uporabnostjo in posebno obliko nagovarja tudi fiat qubo, ki vam je všeč takoj ali pač ne. Pri Fiatu celo pravijo, da družine najraje posežejo ravno po vstopnem modelu, kar pa se v Sloveniji lahko kaj hitro zatakne. Saj veste, že vsak družinski avtomobil mora imeti lepa, vsaj 16-palčna aluminijasta platišča, da se lahko očetje na piknikih bahajo vsaj s tem, če se že s pohlevnim mlinčkom pod pokrovom motorja ne morejo.

Fiat qubo z opremo dynamic ni več vstopni model, ampak se od bolje ali slabše založenih na videz niti ne razlikuje preveč. Kljuke niso v barvi vozila, ker niso pri nobenem modelu, pa tudi aluminijastih platišč nima, kar je lahko plus, ker potem robniki manj grozijo med parkiranji. Razlika pa se pozna v notranjosti, ker je volanski obroč plastičen, na njem ni nobenih pomagal za upravljanje z napravami in enako ceneno deluje prestavna ročica. Sedeži bi morali imeti nekaj več bočne opore, gumijaste črte po sredini pa so vam spet lahko všeč ali ne. Vse ostalo je enako, qubo je pregleden, dokaj prostoren v notranjosti, čeprav je prostor nad glavami dokaj neizkoriščen, goleni nekaterih v naši ekipi pa so prehitro drgnile v plastiko pod volansko gredjo. Sedenje je dokaj pokončno, volan pa kombijevsko položen, kar voznikom, ki radi sedijo nižje, ne bo preveč všeč.

Ena izmed največjih prednosti so vsekakor bočna drsna vrata zadaj, ki malčkom omogočajo lažji dostop in nič zaletavanja vrat v sosednja vozila na parkirišču, pa tudi otroški sedež se zaradi takšnega načina odpiranja lažje vpne. Sploh prtljažni prostor je uporaben, ker je oglat, čeprav je precej kratek, saj qubo v dolžino meri le 3,97 metra. Za velike vozičke zelo hitro zmanjka prostora, zato je bolje, da jih ne potrebujete več, ker boste lahko bolj izvirno porabili vseh 329 litrov prostora.

Fiat ponuja samo en bencinski agregat, ki je že tako stari znanec njihovih avtomobilov, da ga bodo lahko počasi prestavili v muzej. 1,4-litrski mlinček premore 54 kW (73 KM) moči in ga je potrebno stalno priganjati. Ne samo, ko je avtomobil poln, že z voznikom ima dovolj težav na kakšnem večjem vzponu, zato si težko prestavljam, kako bi izgledala vožnja na letni dopust, ko bi bil qubo napolnjen do zadnjega kotička. Verjetno tako, kot v mojih otroških letih. Druga stvar pa je neekonomičnost, ker je qubo na testu povprečno porabil dobrih 8 litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov, v mestu tudi 9, kljub temu da avtomobil tehta samo dobro tono dvesto. Zaradi trdega blaženja in kratkega medosja boste vedno iskali lepe in urejene ceste, ker se na slabih podlagah precej stresa, česar potniki nikoli ne marajo na daljših poteh. Tudi občutek na volanu bi lahko bil boljši, ampak to je vse davek 'družinskega kombija', ki je zasnovan na majhnem delovnem dostavniku, zato ne smete pričakovati preveč.

Fiatova trditev, da je vstopni qubo čisto dovolj za družine, niti ne bi bila tako napačna, če bi ponujali kakšen boljši bencinski motor, tako pa bodo tisti, ki se že odločajo za nakup, primorani poseči po dizelskem agregatu ali pa se zateči h konkurenci. Je pa res, da bi znal zelo odgovarjati vsem, ki se nikoli ne zapeljejo na avtocesto in bi z njim vsakodnevno naredili samo nekaj kilometrov. Takšne bo navdušila tudi cena, saj vstopni model stane le 10.690 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat qubo 1.4 8V dynamic
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1368
moč v kW (KM) pri vrt./min 54 (73) pri 5.200
največji navor v Nm pri vrt./min 118 pri 2.600
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3970 x 1716 x 1803
medosna razdalja v mm 2513
prtljažnik v litrih 329
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1240 (440)
največja hitrost v km/h 155
pospešek 0-100 km/h v s 15,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/5,6/6,6
poraba na testu v l/100 km 9,0
cena osnovnega vozila v EUR 10.690
cena testnega vozila v EUR 11.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 11.510

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 14 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  |