Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinski tetris

Ford grand C-max 1,6 SCTi ecoBoost titanium

Avtor prispevka: Miha Dovč
V času odraščanja današnjih mladih očetov so se po cestah vozili stoenke, katrce in jugoti. Z omejeno prostornostjo se je tisti, ki je pakiral prtljago za letni dopust, lahko izkazal s tem, kako dober je v tetrisu.
Družinski tetris
Foto: Anže Jereb
10. 1. 2011 ob 20:05
Komentarjev: 1
video test ford grand C-max 1.6 SCTi ecoBoost titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tetrisu oziroma, kako v zelo omejen prostor spakirati vso prtljago, ki je čakala ob avtomobilu. Pri Fordovem grand C-maxu pa se te tehnike ne boste naučili.

Ker ne bo potrebno! Zaradi pozitivnega naravnega prirastka (bravo mlade družine!) je vse več kupcev osredotočenih na nakup enoprostornikov in ameriško/nemški Ford se je hipoma odzval na ta pozitiven trend, saj je skoraj polovica vseh modelov ravno te karoserijske oblike. Ponujajo namreč kar štiri: galaxyja, S-maxa in C-maxa. Slednjega pa po novem v dveh izvedbah: poleg običajnega še v tej, 14 cm daljši, z drsnimi vrati in predpono 'grand' oboroženi izvedenki. Če izvzamemo transita, je to nasploh prvi osebni Fordov avtomobil z 'družinskimi' drsnimi vrati. S tem je daljši izmed C-maxov jasno pokazal svojo namembnost, saj je kot nalašč za nerodne otroke, ki se takoj poženejo iz ustavljenega vozila in prav nič ne pazijo, če je zraven kakšen avtomobil, ki bi ga lahko opraskali. Tako si pri tem C-maxu kleparji in ličarji zaradi tega ne bodo meli rok, je pa res, da je s tem izgubljena eleganca vozila. A uporabnost pred lepoto.

Kljub temu mu pri obliki ne moremo ničesar očitati. Z novo generacijo je bil tudi C-max podvržen hišnemu kinetičnemu dizajnu, z modernejšo obliko so si tako razširili krog kupcev. Dvomi, da je Ford znamka le za 'gastarbajterje', ki potujejo iz Turčije v Nemčijo in obratno, pa so še lepše ovrženi. Še več dinamike so si snovalci dovolili v samem kokpitu. Sredinska konzola je povzeta po malčici fiesti in tu se poraja dvom o ustreznosti izbire. Ker dotični avtomobil, poleg mladih družin in rekreativcev, cilja tudi na zrelejše voznike. A vse to je stvar okusa, bolj moteča je sama izdelava notranjosti.

Plastika je že na solidnem nivoju, končna obdelava pa še vedno šepa na kakšnih mestih. Tega na primer pesti zelo glasen čriček v desnih bočnih vratih, kar je verjetno posledica neprimerne uporabe vrat nekoga pred nami. Sedišča za voznikom in sovoznikom so precej dvignjena glede na sedišči spredaj, kar bo potnikom omogočalo dober razgled iz vozila. Šesti in sedmi sedež sta kot navadno bolj zasilne narave, se pa lično zložita v ravno dno, zato ju ni treba odstranjevati iz vozila. V garaži tako ne delata navlake in sta pri roki vedno, ko ju potrebujete. Prav vsem Fordom in tudi temu zamerim pretanek volanski obroč. Hote ali nehote so nas vozila iz te tovarne razvadila s svojimi odličnimi voznimi lastnostmi, zato to dejstvo izpostavljamo in upamo na izboljšanje.

Podvozje je za družinsko vozilo na trenutke že preveč trdo (ali pa so naše ceste res že zelo slabe), kar bo po godu voznikom, malo manj pa sopotnikom, ki bodo trpeli voznikovo veselje za volanom. Kljub temu, da ima agregat, ki se vrti pod motornim pokrovom, prostornino le 1,6 litra, gre za najmočnejšega v ponudbi.

S 132 kilovati nerodno pade v najvišji premijski razred pri zavarovalnicah, hkrati pa postreže z dobrimi zmogljivostmi, čeprav bi nekateri od številke, ki je napisana v prometnem dovoljenju, pričakovali več. Moč prihaja zvezno, zato je C-max popolnoma nezahteven za vožnjo in dopušča preskakovanje prestav sicer izvrstnega menjalnika. Žeja je pri turbinskih agregatih zelo odvisna od intenzitete pritiskanja stopalke na plin. V povprečju nekaj nad 9 litri, kar niti ni toliko glede na moč, čeprav zlahka naraste krepko nad 11 litrov, če postanete bolj zahtevni.

Z opremo titanium in tem motorjem vas bo stal 24 tisočakov in pol, z dodatki 4 tisočake več, ker uvoznik še vedno ponuja 1.600 EUR popusta, je pa cena že povsem sprejemljiva. Ford je z razširitvijo družine enoprostornikov jasno pokazal svojo naravnanost, hkrati pa z le enim športnim terencem v prodajnem asortimanu še ni podlegel trendu proizvajanja ti. vozil za aktivno preživljanje prostega časa. Prosti čas raje namenite temu, da bo želja oziroma potreba po nakupu takšnega družinskega avtomobila.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Ford grand c-max 1,6 SCTI ecoBoost titanium
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1596
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 5700
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1900-4000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4520 x 1858 x 1684
medosna razdalja v mm 2745
prtljažnik v litrih 475
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1496 (704)
največja hitrost v km/h 215
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,2/5,5/6,9
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 18.260
cena testnega vozila v EUR 24.445
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.490

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
VXNlclNwb3RJbWFnZUJ5VXNlck5hbWVbMl0uanBnMTM0MjE5OTk2Ng==.jpg
efelle pravi:
Ja tole stvarco bi pa rad preizkusil.Zelo dobro izgleda
(pred 7 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |