Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Boljši od svojega bratranca

Seat leon ST 2.0 TDI DSG FR

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če bi me vprašali po enem najboljših in hkrati najbolj dolgočasnih karavanov, bi bil seat leon ST najbrž nekje v samem vrhu. Čeprav vam nasmeha ne bo risal s svojo obliko ali notranjo svežino, vam ga bo pa z uporabnostjo.
Boljši od svojega bratranca
Foto: Anže Jereb
1. 7. 2014 ob 20:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

pod pločevino leona ST se skriva ogromen prtljažnik
bogato je odmerjen tudi prostor za potnike
izdelava je brezhibna, materiali večinoma dobri
bogata oprema poskrbi za odlično vzdušje in modernost
ergonomija je super
vozniško je leon FR dovolj udoben in vseeno zabaven
občutek na volanu je dovolj dober, da veste, kaj se dogaja
menjalnik DSG malo cuka, a je še vedno dober
tudi motor je zmogljiv in ne porabi veliko
motor je kar precej glasen, skoraj traktorski zvok ima
nakladalni rob prtljažnika je precej visok
nastavitev voznih programov nima posebnega smisla
tako bogato opremljen ni poceni
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
0 (0 glasov)
test seat leon ST 2.0 TDI DSG FR
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Seveda obstajajo še bolj prostorni karavani, eden od njih in po prtljažnem prostoru celo vodilni v segmentu je Hondin civic. Tako v prtljažniku kot kabini je večja tudi Škodina octavia. Vendar tudi v primeru leona ne boste ravno prostorsko omejeni, kje pa, vanj lahko zbašete več kot dovolj tovora tudi v primeru zeloooo dolgega družinskega dopusta. Le malo manj kot 600 litrov je njegova prostornina. Tisto, kar pri prtljažniku morda malce zmoti, je njegov nakladalni rob, ki ni med najmanjšimi, kar pomeni, da boste morali težje kovčke ali torbe malce bolj dvigniti, preden jih boste lahko vzeli ven.

Takšen leon ST FR stane 28.000 EUR, kar ni malo, ampak upoštevajte, da je tole skoraj popolno opremljena različica. To pomeni, da je motor zmogljiv in obenem precej nesimpatično glasen, da ima robotiziran menjalnik DSG, radarski tempomat, zaslon na dotik, LED-žaromete, možnost nastavljanja vozniškega profila in še kaj bi lahko našel. To pomeni, da takšen karavan lahko dobite že za precej manj denarja, če lahko plačate toliko, pa vas bo leon lepo razvajal.

Nemška zadržanost se ob tako bogati opremi kar nekako skrije, v takšnem primeru je voznikovo okolje namreč bogato in prijetno, seveda popolnoma pregledno in zelo kakovostno sestavljeno, ker bi sicer montažerja najbrž kar ustrelili. Saj veste, kakšni so Nemci … Sam bi kakšno stvar lahko pogrešal in na ta račun prihranil kakšen evro, recimo izbiranje vozniškega profila, zanj ne vidim posebnega razloga, ker ne naredi dovolj velike razlike. Tudi radarskega tempomata ne bi vzel, ampak kar navadnega.

Če zamižim na eno oko in odmislim, da bi ob tako dobrih voznih lastnostih raje izbral bencinski motor, je tudi takšen dvolitrski turbodizel dober. 110 kilovatov ponuja, to je 150 'konjev', in čeprav je glasen, sploh zunaj ima traktorski zvok, zelo konkretno sune v hrbet in porabi malo nad 6 litrov. Pogrešam le ušesci za prestavljanje ob volanu, ker je leon precej dinamičen avto z dobrim občutkom na volanu in zanesljivo lego.

Leon verjetno ni najbolj uporaben karavan v segmentu, a mu na tem področju ne manjka veliko. Vseeno je zelo uporaben in prostoren, potniki se boste v njem odlično počutili, dobro je izdelan in kljub oblikovni zadržanosti vseeno bolj zanimiv od bratskega golfa. In zato je njegova najboljša alternativa, če vas ne moti znak na pokrovu motorja. Mene ne in bi skoraj gotovo izbral kar tega. Niti ne zaradi cenovne razlike, ker je dokaj majhna, všeč mi je, da na cesti bolj izstopa in da kot celota deluje izjemno prepričljivo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat leon ST 2.0 TDI DSG FR
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotiziran, šeststopenjski, DSG
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4535 x 1816 x 1450
medosna razdalja v mm 2636
prtljažnik v litrih 587
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1350 (570)
največja hitrost v km/h 211
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,1/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,1
cena osnovnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila v EUR 24.226
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.365

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |