Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vroča žemljica

Mercedes-benz CLA 200 CDI 4MATIC

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mercedes-benz CLA s svojo nizko silhueto večino najbrž hitro preslepi, da gre za zmogljiv stroj z zadnjim pogonom, prav nič pa ne opozarja na to, da gre le za limuzinsko izvedenko razreda A. Torej avtomobila s sprednjim pogonom in zato je prav ta spredaj tudi pri CLA. Razen, če na zadku piše 4Matic.
Vroča žemljica
Foto: Anže Jereb
3. 2. 2015 ob 22:02
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je s takšno opremo sila elegantna
položaj za volanom vas bo nenehno prepričeval, da sedite v hudem športniku
ročica menjalnika je postavljena zelo priročno
znotraj je spredaj dovolj prostora
štirikolesni pogon zagotavlja več varnosti na slabih cestah ...
... skrbi pa tudi za bolj živahen karakter avtomobila
brez paketa AMG line je podvozje bolj prijetno
v zavojih ponuja CLA precej suverene lastnosti in dober občutek
agregat s 100 kilovati vam bo kmalu premalo močan
motor je obenem preveč robusten in glasen
na eno samo ročico za smernike, brisalce in še kaj se je težko navaditi
robotizirani menjalnik je le povprečno hiter
na zadnji klopi je premalo prostora za glave potnikov
v primerjavi s CLA, ki ima paket AMG line, je tokratni oblikovno manj prepričljiv
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (25 glasov)
video test mercedes-benz CLA 200 CDI 4MATIC
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V Sloveniji ste kupci model CLA razgrabili kot vroče žemljice in skoraj vsi po vrsti ste se odločili za paket AMG line, ki ga na pogled naredi agresivnejšega. Očitno vas je prepričala športna zunanjost, ki je ob takšnem paketu vseeno obdržala še nekaj elegance. Ampak CLA je lahko tudi brez teh dodatkov in potem izgleda bistveno bolj umirjeno, športnosti skorajda ni več in ostane le eleganca. Ta pa v sebi vseeno lahko skriva celo več dinamičnega karakterja, kot pa ta kričeči nastopač, ki smo ga vozili lani.

Več karakterne živahnosti ne boste dobili zaradi motorne oznake 200 CDI in agregata, ki premore manj moči, tokrat natanko 100 kilovatov. Ta motor je namreč zgolj povprečno zmogljiv, v večini avtomobilov bi rekel, da je čisto dovolj, tukaj pa sem pogrešal malce več potiska hrbta v sedež in bolj odločna pospeševanja pri večjih hitrostih. Kaj vem, morda zaradi nizkega in športno utesnjenega počutja za volanom, ki kar vabi k pritiskanju na plin. Če je to dobro, je drugo vprašanje, je pa položaj vsekakor zelo dober. No, takšen CLA čisto solidno potegne, motor je sicer precej robat in menjalnik potrebuje predolgo, ko boste iz vzvratne prestavili v drive. Med vožnjo pa je hiter in zaradi prej omenjenega položaja za volanom sem pogrešal še obvolanska ušesca za prestavljanje. Bi mu kar ustrezala.

Tudi mehkejši je takšen CLA, v bistvu sem prepričan, da bi večina, ki se je odločila za paket AMG line, raje izbrala takšno mehkejše blaženje in zgolj vizualne dodatke, pa to ne gre. Ta CLA se le za odtenek bolj nagiba, še vedno nič kaj, na volanu je enako komunikativen, predvsem pa bistveno bolj nežen do potnikov na slabi cesti. Čeprav imam športne avtomobile rad, se mi je prejšnji CLA zdel pretrd, ker nikakor ne gre za športnika, vsaj dokler ni pod pokrovom nekaj res zmogljivega. Zakaj je torej bolj živahen? Zaradi napisa 4Matic na zadku ter z njim povezanega štirikolesnega pogona.

Ta primarno poskrbi, da je CLA ob slabih pogojih na cesti bolj suveren, poledenela klančina pred domom vas ne bo skrbela in skozi zavoje se boste pozimi peljali z boljšim občutkom v želodcu. In v rokah. Je pa s tem pogonom obenem v ovinkih bistveno bolj zabaven, celo pomigati zna z zadnjico in to mi je všeč, vam bo tudi. In zato vem, da boste pogrešali vsaj malo več moči, kakšen 220 CDI bi bil že boljša izbira, bencinski A 250 pa sploh. No, 220 CDI je dobrega tisočaka dražji, kar ni veliko, sploh pri ceni avtomobila, zato mu to razliko le namenite.

Takšen 'špas' namreč ni poceni, vsaj 37.150 boste odšteli za CLA s tem motorjem in štirikolesnim pogonom. Ta na posnetkih je zaradi nekaterih dodatkov še precej dražji in stane 45.633 EUR, kar je vsekakor veliko, sploh, če upoštevamo, da gre le za razred A z zadkom. Očitno je avtomobil tako zelo atraktiven, da cena ni nobena ovira, sicer jih ne bi prodali tako hitro. Verjetno pomaga, da je imel prste pri oblikovanju vroče žemljice tudi Slovenec.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz CLA 200 CDI 4MATIC
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) od 3.400 do 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 1.400 do 3.00
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4630 x 1777 x 1432
medosna razdalja v mm 2699
prtljažnik v litrih 470
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1580 (480)
največja hitrost v km/h 216
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,2/4,8
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 27.650
cena testnega vozila v EUR 37.150
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 45.633

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 4. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |