Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opravila

Nissan qashqai 2,0 dCi 4WD tekna

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Za prevažanje po mestu in poskakovanje čez pločnike res nima smisla, da si izberete takšnega, če pa so v igri trekingi v naravi, lov v nedivji divjini ali zgolj obiski prometno dostopnih planinskih koč zaradi dobre lokalne kulinarike, bo testni qashqai kot nalašč za taka in podobna opravila. Najzmogljivejši torej; nissan qashqai z dvolitrskim turbodizlom in s štirikolesnim pogonom.
Opravila
Foto: Pavel Furlan
5. 5. 2008 ob 12:35
Komentarjev: 0

Ja, Nissan je vpričo dolgih čakalnih vrst, ko gre za nakup qashqaja, dokazal, da je izdelal mikaven in predvsem temeljit avtomobil, ki zna ustreči mnogim okusom. Poleg privlačnega in na pogled robustnega dizajna ravno pravih mer ter uporabnosti je pogonsko in motorno opremo že v začetku bogato založil, tako da bi kupec zares zlahka našel tisto, kar potrebuje. Dobra založenost z opremo, ki v paketu tekna serijsko vsebuje pri varnosti ABS, EBD, ESP, štiri varnostne zračne blazine, dve varnostni zračni zavesi ter sidrišča isofix, pri udobju pa dvopodročno klimatsko napravo z možnostjo vpihavanja zraka nad glave potnikov, avdionapravo s predvajalnikom MP3-vsebin in podporo bluetooth, tempomat in skromni enosmerni potovalni računalnik ter večfunkcijski volan, je na nivoju.

Prav tako je prijetna prostornost avtomobila. Kljub malce prekratkim sediščem prednjih sedežev dobrega oprijema. Je pa zato na zadnji klopi dovolj prostora za normalno sedenje in tudi prtljažnik s 410 litri dovoljšen za normalne potrebe; kljub temu ga je možno še dodatno za skoraj trikrat povečati. Morda gre na račun svojevrstnih oblikovalskih prijemov kritizirati le oblikovno plat armaturne plošče, ki je nekako suhoparno monotona in preveč cenenega izgleda. Tako v splošnem, kot v detajlih. Je pa praktična in kvalitetno izdelana. Prav tako niso tkanine oblazinjenja testnega primerka prav nič izvirne, vendar je tudi v tem primeru kataloška izbira dovolj velika.

Če je oblikovna zasnova, detajliranje ter barvna kombinacija pri vseh različicah navzven medsebojno neločljiva in oprema, ki zapolnjuje seznam, pri vseh kombinacijah medsebojno identična, tega zagotovo ne moremo reči za pogonske sklope in podvozje. Najbolj suverena je zagotovo testna. Torej, sodobni zmogljivi dvolitrski turbodizelski agregat, katerega si je Nissan sposodil pri partnerju Renaultu in ga sparil z na bogatih izkušnjah lastno razvitim štirikolesnim pogonom.

Oznaka dCi naznanja izvor motorja, ki zmore v tem primeru s pomočjo variabilne turbine, šestnajstih ventilov ter direktnega vbrizga goriva preko sistema skupnega voda in najsodobnejšo nadgradnjo elektronike doseči 110 kilovatov moči pri 4000 vrt./min ter 320 Nm navora pri 2000 vrt./min. Poleg majhne porabe, ki se je z 8,6 litra na 100 prevoženih testnih kilometrov izkazala kot adut avtomobila, navdušuje tudi s svojo mirnostjo in tihim delovanjem. Za tako majhno porabo je nekaj 'kriv' tudi šeststopenjski ročni menjalnik, ki ima dobro preračunana prestavna razmerja z varčno 6. prestavo. Konstrukcija transmisije je moderna in logična. Torej štirikolesni pogon, s stalnim pogonom prednje osi ter pomožnim pogonom zadnje, nadziramo s pomočjo vrtljivega gumba na sredinski konzoli, preko katerega krmilimo logiko elektromagnetne sklopke. Za normalno vožnjo je ekonomsko in zmogljivostno najučinkovitejši pogon spredaj, za težavnejše razmere pride prav prilagodljivo samodejno razporejanje moči med oba kolesna para, v najzahtevnejših razmerah pa je možno štirikolesni pogon zakleniti v stalnem razmerju 57 : 43 odstotkov v korist prednje osi. Vse v okviru urejenih poti seveda.

Qashqai se zmore pohvaliti z izredno voznostjo, saj je okreten, odlično vodljiv in presenetljivo stabilen avtomobil. Kljub višje postavljeni karoseriji. Udobnost je tudi njegova vrlina, v pridihu športne odrezavosti. Na asfaltu zna biti zelo hiter, na zemlji in v ostalih spolzkih oprijemih pa glede na razred, kamor se uvršča (nižji srednji in ne SUV!) presenetljivo zmogljiv. In opravil bo s tem nissanom, ko bo enkrat v garaži, naenkrat mnogo več. Pa ne iz potrebe, pač pa zato, ker je enostavno tako privlačen. Treking, srna in kuharica bodo že počakali.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan qashqai 2,0 dCi 4WD
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1994
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4315x 1780 x 1615
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 410
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1614
največja hitrost v km/h 191
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,6/5,5/6,6
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 26.160
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpu
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  |