Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Daljnovzhodne obljube

Hyundai ix35 2.0 CRDi 4x4 style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Da se Hyundai zgleduje po evropski konkurenci, ni nobena skrivnost in tega niti ne zanikajo. Zato pa je napredek pri njihovih avtomobilih tako velik. Še en dokaz je osveženi ix35, ki spet obljublja veliko za vloženi denar.
Daljnovzhodne obljube
Foto: Gašper Miš
14. 11. 2014 ob 1:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled je še vedno dovolj svež, da ni potreboval korenite prenove
velikost avtomobila je primera za evropske ceste, skriva pa prostorno notranjost
motor je dovolj zmogljiv za štirikolesno gnan avtomobil
6-stopenjski menjalnik ima natančne gibe
s štirikolesnim pogonom je dosegljiva tudi kakšna težje dostopna točka
občutek na volanu je boljši kot pri predhodniku
notranjost je kvalitetno izdelana
volanski obroč je preveč položno postavljen
podvozje je dokaj glasno na slabih podlagah
nos v ovinkih še vedno dokaj strmo vztraja v smeri naravnost
poraba goriva bi morala biti manjša
sprednja sedeža ponujata premalo bočne in ledvene opore
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (24 glasov)
test-hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Hyundai ix35 je bil deležen prenove po skoraj petih letih, gre pa za enega uspešnejših modelov v Evropi, ki je očitno nora na ta segment vozil. Se pozna, da se prebivalstvo stara in želi med vožnjo sedeti malo višje, da ima boljši pregled iz vozila ter da kolena manj trpijo pri vstopanju in obratno. Z njim so tudi uvedli svoj 'fluidni dizajn' in ker se jim je zdela oblika še vedno privlačna, so denar raje namenili zmanjševanju emisij ter boljši vožnji. Kar pametno, izgleda še vedno v redu, sploh z led lučmi. Tipičen moderen križanec pač.

Res je znotraj še vedno veliko trde plastike, a je robustno izdelana in brez čričkov.

Še vedno je to dobra mešanica kakovosti, cene in udobja. Res je znotraj še vedno veliko trde plastike, a je robustno izdelana in brez čričkov. Sedeži niso ravno vrhunec ergonomije, ker bi morali imeti več ledvene in bočne opore, ampak gretje ima celo zadnja klop! Opora za roko med sprednjima sedežema ni nastavljiva, ima pa spodaj veliko luknjo za drobnarije. Volanski obroč je preveč položen, ampak je sam položaj za volanom dober. Osrednji zaslon je majhen, je pa občutljiv na dotik. Za vsako negativno stvar se najde vsaj ena pozitivna!

Pri starem sem malo pogrešal boljši občutek med vožnjo. Sploh na volanu, ki je pri večini novih hyundaijev preveč odtujen. Tukaj sem imel boljši občutek, očitno so poslušali kritike, čeprav se mi zdi funkcija 'flex steer' popolnoma nepotrebna. Z njo nastavljate trdoto krmilnega mehanizma in to je vse, niti občutka na volanu zaradi tega ne bo več. Ne pričakujte trših blažilnikov in večje odzivnosti motorja pri nastavitvi 'sport'. Čeprav je nagibanje karoserije zmerno, vas bo vožnja hitro opomnila, da ne gre za dinamičen avtomobil, in če upoštevam, da se boste z njim večinoma vozili po cesti, je vožnja v bistvu solidna. Le podvozje je dokaj glasno in veter bi lahko manj šumel okoli karoserije pri večjih hitrostih.

Z motorjem je podobna situacija, testnega je poganjal dvolitrski 'turbodizel', ki proizvede 100 kilovatov, 136 'konjev', kar je več kot dovolj. Za 1.400 evrov doplačila je sicer na voljo še za 35 kW močnejši (48 KM), ampak že ta pospešuje zvezno in navora je dovolj pri nizkih vrtljajih. Menjalnik tudi ni slab, le malo premehke gibe ima za moj okus, je pa natančen. Z enostavnim štirikolesnim pogonom, ki se vklopi, ko prvi kolesi zdrsneta, je v bistvu na voljo le ta dizelski motor, šibkejši 1,7-litrski je rezerviran za modele s sprednjim pogonom. Poraba zato ni bila majhna, na testu je znašala 8,7 litra in tukaj se konkurenca dosti bolje odreže.

Če upoštevate, da je prostora dovolj in da je velik prtljažnik uporaben, bo z njim zadovoljna tudi 4-članska družina. 17-centimetrska oddaljenost od tal skupaj s štirikolesnim pogonom, ki ga lahko pri manjših hitrostih 'zaklenete', vseeno omogočata dostop na kakšno težje dosegljivo točko, podobno kot pri konkurenci pa to vozniki navadno kupijo za rezervo. Nihče določenih zmogljivosti res ne potrebuje, morda pa kdaj pride do trenutka, ko bo vesel, da je lažje speljal iz kakšnega snega, zato bo z veseljem odštel 27.720 evrov s popustom. Če morate imeti križanca, je osveženi ix35 čisto dober predstavnik svojega razreda. Še prvi stik z njim je prijeten - ključ je lepši in po občutku kvalitetnejši kot pri večini avtomobilov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD FL style
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.800 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4410 x 1820 x 1670
medosna razdalja v mm 2640
prtljažnik v litrih 591
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1600 (540)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 3,9/4,7/5,5
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 19.790
cena testnega vozila v EUR 27.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.720

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 3 meseci  |