Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Osnovne kombinacije

Fiat scudo L2H1 2,0 M-jet 16V 120 standard

Avtor prispevka: Miha Dovč
Slovenci neradi segamo po osnovnih avtomobilskih izvedenkah. Le osnovna oprema, groba plastika in nezakrita pločevina, ki brez sramu gleda tudi v notranjost vozila, avtomobilskega zanesenjaka bržkone hitro odvrneta od nakupa.
Osnovne kombinacije
Foto: Matej Mihinjač
23. 12. 2008 ob 19:15
Komentarjev: 0

Vendar obstajajo kupci, ki ne želijo biti sužnji svojih plehnatih ljubljencev, temveč gospodarji svojih delovnih strojev. Takšen je lahko tudi fiat scudo. Potrebe ljudi so različne. Kdor si bo omislil takšnega scuda, želi imeti poleg sedala za lastno zadnjico zagotovljenih še 8 sedišč z vzglavniki in varnostnimi pasovi ter drsna vrata za dostop v drugo in tretjo sedežno vrsto na obeh straneh. Predvsem slednje je bolj redkost kot pravilo in kdor to resnično potrebuje, je to visok ponder, ki pretehta nakup. Da gre za vozilo, ki je sad skupnega projekta koncerna PSA s Fiatom, je vidno predvsem po maski vozila. Ta spominja na tisto, ki jo nosita manjši fiorino in večji ducato. Oglate linije in skoraj futurističen izgled sta zagotovilo, da scudo ne bo hitro potonil v sivino prevoznih sredstev. Ker gre za daljšo različico izmed dveh možnih izvedenk, se bo z njim lahko poleg devetih oseb prevažalo še 250 kg prtljage. Kljub dodatnim stranskim ogledalom za široki kot se z njim na običajna parkirišča ne poskušajte tlačiti. Prisotnost parkirnih pomagal je zelo zaželena, skorajda nujna. Ker gre za sedežno postavitev 3-krat po trije sedeži, bo poleg voznika sedem potnikov imelo več kot dovolj prostora. Le spredaj bo v sredini sedeči deležen stiskanja in dotikanja vso pot. Če nisi bil priden, boš sedel spredaj na sredini!

Da je scudo bolj francoski kot italijanski, se vidi že po grafiki merilnikov. Hitrostna skala se namreč začne z desetico, kar je bolj kot ne domena francoskih vozil. Ročica ročne zavore je zaradi stiske s prostorom nameščena na voznikovo levo stran. Da gre res za delovno vozilo, se vidi po količini nameščenih stikal na sredinski konzoli. Poleg stikal za ventilacijo in vžigalnika sta na sredinski konzoli le še dve odprtini. V eni naj bi bil nameščen radijski sprejemnik, v drugi pa CD-izmenjevalnik. No, vsaj nad pomanjkanjem odlagalnih mest se ne boste mogli pritoževati. Sedežev je, kot že rečeno, devet. V drugi in tretji sedežni vrsti je razporeditev 1 + 2, kar omogoča odstranitev sedežev in prilagoditev osebnim zahtevam. Odstranitev in prenos sedežev iz vozila je nerodno opravilo in misija nemogoče za povprečnega voznika. Velika prednost pred konkurenti so tudi zadnja drsna vrata na levi strani, kar omogoča vstop in izstop npr. otrokom na avtobusni postaji.

Srce, ki tiktaka pod motornim pokrovom, je prav tako francoske krvi. Dvolitrski turbodizelski štirivaljnik z 88 kW (120 KM) je zlata sredina motorizacije in korektna izbira. Za dve toni težko vozilo je zaloge moči dovolj pri nizkih vrtljajih tudi na račun šestih stopenj ročnega menjalnika. Le ob polno obremenjenem vozilu si voznik zaželi še kakšen kilovat več. Vozila te zasnove niso namenjena podiranjem avtocestnih rekordov, zakonsko predpisano omejitev pa boste brez težav dosegli. Dobrih 24 tisočakov ni veliko za 5 metrov pločevine z devetimi sedeži, vendar je treba takoj vzeti v obzir, da kaj veliko več od tega ne boste dobili. Manj zahtevni se bodo zlahka zadovoljili tudi s tem, zahtevnejši pa imajo na voljo celo vrsto kombinacij opreme, motorjev in dolžine karoserije. Vse se začne in konča pri plačilnem sredstvu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat scudo za prevoz oseb L2H1 2,0 M-jet 16V 120
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.997
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5.143 x 1.895 x 1.980
medosna razdalja v mm 3.122
prtljažnik v litrih 553 - 3.697
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.994
največja hitrost v km/h 160
pospešek 0-100 km/h v s 12,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,3/6,5/7,5
poraba na testu v l/100 km 9,2
cena osnovnega vozila v EUR x
cena testnega vozila v EUR x
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.657

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |