Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Športni geni na dizelsko gorivo

Mitsubishi lancer 2,0 DI-D instyle

Avtor prispevka: Miha Dovč
Mitsubishi se že vrsto let uspešno udejstvuje v motošportu. Medtem ko je pajero znan po svojih uspehih na vzdržljivostnih dirkah, je lancer znan iz svetovnega prvenstva v reliju. EVO v zadnji izdaji buri domišljijo mladeničev, ki so ravno opravili izpit, kot tudi starih in izkušenih voznikov. Ta lancer nima zmogljivosti EVOta, ima pa definitivno njegove gene.
Športni geni na dizelsko gorivo
Foto: Matej Mihinjač
8. 9. 2009 ob 16:26
Komentarjev: 0
test mitsubishi lancer 2.0 DI-D instyle
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če odmislimo agresiven spojler na zadku, je ta lancer z najbogatejšim paketom opreme instyle eno lepših in po izgledu bolj agresivnih vozil. Če je sportback uporabnejši, je lancer v svoji prvinski izvedbi definitivno lepši kos pločevine. Če je zadek pri kombilimuzinski izvedenki že kar bahaško postavljaški, je ta kljub limuzinski zasnovi lep in prav nič dolgočasen. Da ta lancer še bolj spominja na EVA, so mu nataknili 18-palčna polnila za kolesa in mu spustili pragove. Nos je zašiljen kot pri morskem psu ali lovskem reaktivcu in agresivno zre v asfaltni svet.

Če so 'agresijo' z veliko žlico jemali za zunanjost, jo je za notranjost zmanjkalo. Klimatska naprava je samodejna, vendar z le enim temperaturnim območjem, pa še za to so na voljo trije vrtljivi gumbi. Njena muha je bila, da včasih deluje po svoje in da težko nastavite pravilno temperaturo, saj včasih piha mrzel zrak v noge, topel pa v glavo. Nad komandami klimatske naprave se nahaja barvni LCD-zaslon občutljiv na dotik. Preko njega ukazujemo avdiosistemu, navigaciji in modrozobi povezavi z mobilnikom. Poleg CD-medijev nanj lahko priklopimo zunanjo napravo. Nič neobičajnega, vendar pa se v drobovju te naprave skriva še 30 GB velik trdi disk, na katerega lahko shranimo toliko skladb, da bo prej konec servisnega intervala preden se bo odvrtela zadnja skladba z džuboksa. Z močjo 650 W, ki je seštevek moči vseh devetih zvočnikov, nameščenih v vozilu, boste lahko uživali v glasnem in tudi kvalitetnem zvoku akustika Rockford Fosgate.

Razen usnjenega oblazinjena je najpogostejši gradnik notranjosti črna plastika. K sreči LCD-zaslon razbije to monotonost, vendar bi se lahko Japonci odločili še za kakšen odlitek aluminija ali vsaj njemu podobne plastike. Voznikovo okolje je zaradi majhnega števila gumbov pusto a pregledno. Do idealnega mu zmanjka že kronično pomanjkanje globinskega pomika volanskega obroča pri vseh dosedanjih Mitsubishijevih avtomobilih, ki smo jih dobili na preizkus. Prostora na zadnji klopi je identično enako kot v sportbacku, torej dovolj, v prtljažniku ga je celo več, vendar je zaradi manjše odprtine manj uporaben in zaradi več razgaljene pločevine slabše obdelan. Predvsem pa nima nadvse uporabnega dvojnega dna in nakladalni rob je precej neroden. Se pa v levem kotu še vedno bohoti ogromen nizkotonec, ki bo plasiral masažne sunke v hrbtenice potnikov vozila.

Motor, ki so si ga pri Mitsubishiju sposodili od nemškega Volkswagna, je še stare šole, ki deluje po principu črpalka-šoba. Zaradi slabše izolacije ne more prikriti svojega porekla. Kljub malenkost manjši moči od bencinskega štirivaljnika so zmogljivosti tega lancerja boljše. Če je do tisočice in pol precej zaspan, se nad to številko vrtljajev zbudi in vleče do štirice. Zaradi dobre vleke ni treba pogosto posegati po prestavni ročici, a ker pri Mitsubishiju znajo sestaviti menjalnik, ki gladko teče, je poseganje po prestavni ročici bolj zaradi veselja kot zaradi potrebe. Kljub priganjanju je porabil manj kot osem litrov na sto prevoženih kilometrov oziroma slaba dva litra manj kot po moči primerljiv hišni bencinar.

V ovinkih se tudi ta lancer dobro znajde, vendar zaradi teže dizelskega agregata nos prej začne uhajati iz začrtane smeri, vodljivost pa je slabša tudi zaradi manj enakomernega naraščanja moči. Za ovinke je boljši bencinar, za odprte ceste turbodizel. Kljub 'nepravemu' agregatu je ta lancer športen na izgled in je vseeno lahko športen med ovinki. Za malenkost manj kot še enkrat višjo ceno pa si lahko omislite dvolitrskega bencinsko gnanega s turbino in več kot 100 % več moči in 100 % več gnanimi kolesi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Mitsubishi lancer 2,0 DI-D instyle
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1.998
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 310 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.570 x 1.760 x 1.490
medosna razdalja v mm 2.635
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.425 (495)
največja hitrost v km/h 207
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/4,9/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 16.490
cena testnega vozila v EUR 26.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |