Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Euro-lancer

Mitsubishi lancer sportback 1,8 intense

Avtor prispevka: Miha Dovč
Verjetno obstaja več teorij, zakaj je Mitsubishijev lancer po novem na voljo tudi kot kombilimuzina.
Euro-lancer
Foto: Matej Mihinjač
31. 1. 2010 ob 11:47
Komentarjev: 0
test mitsubishi lancer sportback 1.8 intense
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

A v ožji izbor prideta dve: da bi se še bolj približal evropskim kupcem, ker smo Evropejci zaljubljeni v praktičnost kombilimuzin, in ker ima lancerjev največji konkurent, subaru impreza, po novem tudi zaobljen zadek in s tem vrata več. Peta vrata na zajetnem zadku dajo slutiti, da bo v tem lancerju ogromno prostora v prtljažniku. Kot je ogromen spojler nad njimi. Vendar ne. Ko odprete prtljažna vrata, vas pozdravi natančno 285 litrov. Precej skromna številka za dolžino dobre štiri metre in pol. Vendar ni vse tako kot izgleda na prvi pogled. Prtljažnega roba ni, ker je 'umetno' dno dvignjeno do zgornjega roba odbijača. Pod tem dnom, ki je pravzaprav polica, ki razmeji prtljažnik, se skriva še slabih 60 litrov prostora. Torej smo sedaj že na številki 344. Če želite še več prostora, lahko s potegom dveh ročic (ki ju dosežete, ko stvari nakladate v prtljažnik in ugotovite, da ne boste vsega spravili vanj) povečate še za dobrih tisoč litrov dodatnega in zaradi velike odprtine nadvse uporabnega in lepo obdelanega prtljažnega prostora. Nos je podoben limuzinskemu lancerju, vendar ne običajnemu, temveč tistemu, ki ga krasijo še magične tri črke: EVO. Agresiven pogled jeznega morskega psa.

Povsem ista zgodba kot pri običajni limuzini je v voznikovem kotičku. Maloštevilni gumbi ne povzročajo zmede, saj je takoj jasno, čemu kateri služi. Ker je manj polnila, je več surove, trde in monotone plastike. Za skoraj najbogatejši paket opreme bi pričakovali še kakšen drugačen odtenek, ki bi razbil monotonost. Kljub nežlahtnim materialom pa si sredinska konzola zasluži pohvalo za kvalitetno privijačenje, saj ni ne duha ne sluha o kakšnem stokanju plastike pod pritiski prstov. Če se pod silo prstov slučajno vda kakšen spoj in plastika 'zastoka', pa jo boste zlahka utišali.

Del opreme intense je namreč ozvočenje Rockford Fosgate z devetimi zvočniki, od tega je en nizkotonski na levi strani prtljažnega prostora. Skupaj s še osmimi zvočniki v kabini to znese kar 650 vatov, česar se ne bi sramoval niti hišni kino. Pod integriranim avdiosistemom se nahaja enopodročna samodejna klimatska naprava, pred voznikovimi očmi pa dva merilnika in en majhen zaslon. Merilnika prikazujeta podatke o hitrosti in motornih vrtljajih, na zaslonu pa lahko odčitamo temperaturo hladilne tekočine, nivo goriva in standardne podatke, ki jih prikazuje potovalni računalnik. Vendar je sočasno viden le en podatek, ki se menja v istem zaporedju s pritiskom na gumb INFO na skrajno levem koncu armaturne plošče. Zelo nerodno in zamudno, ima pa vsaj to dobro lastnost, da je velik in ni treba odmikati oči s cestišča, da ugotovite njegovo pozicijo. Sedeža sta bolj udobna kot športna, vendar s povsem dovolj opore v ledvenem delu. Volanski obroč, odet v usnje, dobro sede v dlan, vendar je zopet preskromno nastavljiv. Relacija 'not-ven' mu namreč ni poznana. Tudi na zadnji klopi je dovolj prostora za kolena in glavo, če sta spredaj sedeča daljših spodnjih okončin.

Če je oblika tega lancerja povsem po okusu povprečnega Evropejca, je agregat tokrat povsem običajen atmosferski, bencinski štirivaljnik. Tudi menjalnik je povsem povprečen, saj šteje le pet stopenj. Vendar vama ne bosta odrekla veselja do vožnje. Specifika 'bencinarjev', sploh tega s šestnajstimi ventili, je, da se bolje počutijo v višjih vrtljajih. Dotični se do konca razživi šele nad štirico na merilniku vrtljajev, ko igla pade čez šest, pa ga grobo prekine omejevalnik vrtljajev, čeprav bi se z veseljem še kar vrtel. Zaradi petih stopenj so prestave bolj narazen, kar pomeni, da bo voznik za prehitevanje moral skočiti prestavo, ali bolje, dve nižje. Ko bodo vrtljaji v območju največjega navora, pa bo moči za prehitevanje povsem dovolj. Če se vozilo imenuje lancer, pričakujemo dobro obnašanje tudi med ovinki. In res. Čeprav je vzmetenje nastavljeno bolj na mehko, kolesa odlično sledijo ukazom iz volana, le krmiljeni in gnani na žalost nazaj sporočata premalo informacij o dogajanju pod njimi.

Euro-lancer je dokaz, da avtomobil ne rabi imeti turbine, a vseeno nudi veselje v vožnji. Tudi če ima zanj netipičen zadek, ga bodo EVO-ljubitelji vzeli za svojega. In bitka s Subarujem se nadaljuje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi lancer sportback 1,8 intense
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.798
moč v kW (KM) pri vrt./min 105 (143) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 178 pri 4.250
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.585 x 1.760 x 1.515
medosna razdalja v mm 2.635
prtljažnik v litrih 285 – 1.350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.355 (545)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 10,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,5/6,4/7,9
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 16.490
cena testnega vozila v EUR 21.790
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.240

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 18 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  |