Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Glamur po francosko

Citroën C3 e-HDi 115 exclusive

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Francoski glamur se je vedno najbolj izražal pri citroënih, če mene vprašate. Res je bilo udobje v prvem planu, ampak drzna oblika in zanimive nove tehnologije so vedno bile tiste, ki so mamile kupce.
Glamur po francosko
Foto: Gašper Miš
13. 3. 2014 ob 7:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

simpatična oblika še vedno navdušuje
boljša preglednost zaradi vetrobranskega stekla zenith
prostorna notranjost bo navdušila marsikoga
kvalitetni materiali v notranjosti poskrbijo za dobro počutje
velik prtljažnik za svoj razred
zmogljiv dizelski agregat
senčniki še vedno nimajo ogledal
ponoči slaba osvetlitev notranjosti
večji bodo tarnali nad prekratkimi sedeži
oster rob na vratih žuli v koleno
velik zaslon ni občutljiv na dotik
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (16 glasov)
test citroen C3 e-HDi 115 exclusive
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nekateri bi sicer mislili, da pri nižje postavljenih modelih, kot je C3, ni na voljo nič cukrčkov. Pa jih je kar nekaj. Sploh po minuli prenovi, ki je malčku med drugim prinesla bolj drzen obraz z dnevnimi lučmi led ter lepše luči na zadku, tudi kamero za vzvratno parkiranje s senzorji in usnjeno oblazinjenje. Obliko samo so sicer pustili pri miru, ker je 'jajček' ne samo med predstavnicami nežnejšega spola še vedno zelo priljubljen. Seveda številni dodatki citroënu C3 pošteno dvignejo ceno. V primeru testnega je narasla že na dobrih 21 tisočakov. Dvakrat toliko kot stane vstopni C3.

Oprema exclusive je kriva tudi za več glamurja v potniški kabini, ki se ne kaže samo s kromiranimi dodatki na volanu, pač pa tudi z usnjenimi sedeži.

Verjetno si bo za toliko denarja večina kupila že kakšen drug avtomobil, ampak se tukaj lepo vidi, kaj vse lahko dobite v tako majhnem paketu. Recimo vetrobransko okno zenith, ki je ogromno in ponoči ponuja super razgled na zvezde. Lepše se vidi tudi semaforje, zato ga boste zakrili samo ob močnem soncu, sicer bo venomer odkrit. Senčniki po drugi strani še vedno nimajo ogledal, kar je lahko precej nerodno za dame, ki po C3 najraje posežejo. Saj vsi vemo, kako zelo pomembni so zanje zadnji popravki make-upa. Oprema exclusive je kriva tudi za več glamurja v potniški kabini, ki se ne kaže samo s kromiranimi dodatki na volanu, pač pa tudi z usnjenimi sedeži. Ti so sicer kvalitetno narejeni, vendar se boste poleti kljub klimatski napravi na njih pošteno preznojili. Večji boste tarnali tudi nad prekratkim sedalnim delom in ostro plastiko na vratih, ki tiste, ki sedimo malo bolj narazen, pošteno žuli v koleno. Po drugi strani pogoltne veliko plastenko, ki na daljših poteh pride še kako prav. Na zadnji klopi je dovolj prostora, vendar se bosta tam najbolje počutila dva srednje velika potnika in tudi v prtljažnik, ki ima 287 litrov prostornine, bo šlo dovolj prtljage za vikend oddih na morju. Tudi za štiri osebe.

Dober položaj za volanom ni težko najti in tudi višji ne boste imeli nobenih težav. Volan, ki je sicer zelo trendovski, bi bil bolj praktičen, če ne bi imel prisekanega spodnjega dela. C3 ima za moj okus premehak krmilni mehanizem, ki je tudi preveč posreden. Za divjo vožnjo čez ovinke pač ni in se bo najbolje odrezal v mestih in njihovi okolici. Ženskam je po drugi strani to ravno všeč, ker se v večini primerov vozijo počasneje in imajo rade mehko vožnjo. Tudi prav, ampak je pri konkurenci lahko tudi veliko bolje. Zato pa manj udobno, ker je podvozje res prijetno. Enako je z motorjem. V bistvu je super izdelek in za majhen avtomobil kar premočan. Iz 1,6-litrskega turbodizelskega agregata so iztisnili 84 kW moči, torej okroglih 115 'konjev', tako da je bil testni C3 precej poskočen in je brez težav premagoval tudi avtocestne klance. Dobrodošla sprememba je tudi šeststopenjski menjalnik, ki se zdaj manj zatika, pa tudi avtocestna vožnja bo zaradi šeste prestave bolj lagodna. Tudi ob hitrejši vožnji citroën C3 povprečno ni porabil veliko več kot 5 litrov na 100 prevoženih kilometrov, kar je dober rezultat. Po drugi strani je enostavno predrag, zato raje izberite bencinski motor, če niste vsako minuto svojega življenja na cesti. Tako bo glamurozni C3 tudi bolj dostopen, takšnega pa bo ati kupil, če bo diploma narejena z desetko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C3 e-HDi 115 exclusive
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 84 (114) pri 3.600
največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3941 x 1728 x 1524
medosna razdalja v mm 2466
prtljažnik v litrih 287
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1090 (567)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,6/3,4/3,8
poraba na testu v l/100 km 5,6
cena osnovnega vozila v EUR 10.460
cena testnega vozila v EUR 18.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.590

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: mikim
Obvestila
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 tedni  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 tedni  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 tedni  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  |