Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lepa prihodnost

Citroën C3 picasso exclusive HDi 110 FAP airdream

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Citroën C3 picasso. Posebnež med malimi enoprostorčki. Definitivno najbolj ekstravaganten. Tako med konkurenco, kot tudi v domači hiši. Prav zato je zlahka vsakomur všeč. Najprej po prepričljivem dizajnu, potem po prostornosti in nenazadnje tudi po opremljenosti.
Lepa prihodnost
Foto: Matej Mihinjač
1. 4. 2010 ob 11:16
Komentarjev: 0
test citroën C3 picasso exclusive HDi 110 FAP airdream
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, duška so si oblikovalci dali pri kreiranju tega avtomobila in so po dejansko posrečenih rešitvah napravili tisto, kar si ni, razen pri sejemskih prototipnih izvedenkah, upal še nihče. No, izraz 'spacebox', ki se na veliko uporablja pri promociji tega malega picassoja, zadane opis avtomobila 'v nulo'. Privlačnost se skriva v igračasti obliki ravnih površin ter oblih vogalov. Avantgardnost prefinjenih detajlov pa dopolnjuje značilen Citroënov francoski šarm. C3 picasso tako izgleda kot najljubši avtomobilček iz lego kock.

Ta igrivost oblikovalskih potez se seveda v polni meri nadaljuje tudi v notranjosti avtomobila. Najbolj 'space' je v kabini, poleg veliko ponujene prostornosti in zračnosti, seveda ogromna armaturna plošča, ki je oblikovana po vzoru kokpitov vesoljskih ladij. Torej: tam daleč spredaj v sredini osrednji zaslon z vsemi potrebnimi merilniki in informacijami, potem široka plošča z navzven izbuljenimi oglatimi šobami za zračenje kabine ter nato v vertikali na žalost standardna PSA-jeva sredinska konzola s preveč razdrobljenimi gumbi in posledično slabo preglednostjo nad komandami. Vse pohvale si zasluži tudi izbira kvalitetnih materialov ter prijetnih barvnih odtenkov, vključno z bogato opremo, ki jih s paketom 'exclusive' ponuja takšen C3 picasso. Všečen je tudi z oranžno nitjo šivan usnjen volanski obroč, ki dobro leži v rokah, a ga na žalost izdaja preveč posredno delovanje krmilnega sistema.

No, obregniti pa se gre v obliko ter dimenzije sedežev. Na žalost je pri tem delu avtomobila dizajnerjem idej o vesoljskih plovilih zmanjkalo, zato so obloge le-teh profilirane povsem konzervativno, hkrati pa so 'ga usekali mimo' tudi s prekratkimi in preozkimi sedišči, kot da se bodo na njih vozili zares samo otroci. Sicer pa C3 picasso s prostornostjo nima težav. Prostora je tako pri nogah kot v ramenskem delu in nad glavo dovolj, da se niti dvometraši tu ne bodo pritoževali. V notranjosti se skriva veliko velikih predalov, predalčkov in odlagalnih mest. Prtljažni prostor z zelo uporabnim dvojnim dnom je zaradi vzdolžno pomične zadnje klopi enostavno povečljiv, zaradi visoke strešne linije in še višje odpirajočih se vrat pa ugaja lahkemu nakladanju večjih predmetov. Ko že govorimo o vratih, moram omeniti tudi hibo avtomobila; na vsa štiri stranska vrata so Citroënovi inženirji pozabili vgraditi omejevalnik hoda, ki drži vrata v določeni poziciji. In zato se vrata vedno že z najmanjšo silo odprejo do konca in se tam ustavijo z neprijetnim pokanjem. Če pa vas pri odpiranju preseneti z nenapovedano pomočjo še vipavska burja, bodo obiski v avtoličarski delavnici postali redni.

Vožnja s tem avtomobilom prija. Zaradi občutka zračnosti in preglednosti; posebej gre pohvaliti ozka A-stebrička, ki sta povsem nemoteča pri pogledu naprej, ter ogromni vzvratni ogledali, ki omogočata zares dobro preglednost avtomobilskih bokov. Potem zaradi uglajeno nastavljenega podvozja, katerega mehkobo kvari le prenizek presek atraktivnih sedemnajstpalčnih pnevmatik. In zaradi kultiviranosti turbodizelskega agregata z 1,6 litra gibne prostornine, ki s svojimi 80 kilovati moči ter 240 Nm navora pri 1750 vrt./min s pomočjo le petstopenjskega menjalnika povsem zadovoljivo opravlja svojo nalogo, pa čeprav postane pri višjih vrtljajih precej glasen in tako v kabini moteč. Živahnost je njegova vrlina, čeprav so zmogljivosti povprečne. Žeja pa niti ne, saj se v povprečju poraba giblje okrog 6,5 litra na 100 km.

Kakorkoli že, citroën C3 picasso je dober izdelek, ki med svojimi konkurenti postavlja nove meje v razredu. Da bi mu kdo vzel primat, se ne gre bati, kot se ne gre bati, da ne bo postal uspešnica. Morebiti ne po prodaji, kajti cenovno prekaša veliko večjih in zmogljivejših avtomobilov, po imenitnosti pa prav gotovo. In prav je tako.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C3 picasso exclusive HDi 110 FAP airdream
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 80 (109) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 - 260 pri 1750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4080 x 1730 x 1620
medosna razdalja v mm 2540
prtljažnik v litrih 358 – 1505
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1333 (462)
največja hitrost v km/h 183
pospešek 0-100 km/h v s 12,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,1/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 13.040
cena testnega vozila v EUR 20.540
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpu
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  |