Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Častni odhod

Nissan qashqai 1.6 dCi 360

Avtor prispevka: Anže Jereb
Takšen qashqai je nekakšna poslovilna različica prve generacije, saj bo v prihodnjih tednih na naše ceste že zapeljala druga generacija. Prodajni rekorder je torej v odhodu, a še vedno je lahko precej prepričljiv.
Častni odhod
Foto: Gašper Miš
19. 2. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

qashqai kljub letom ostaja prijeten in simpatičen na pogled
preglednost je dobra, položaj za volanom tudi
motor je varčen in dovolj zmogljiv
ob odhodu modela je tako opremljena različica lahko ugodna
v vožnji je qashqai lahkoten in nenaporen
štirikolesni pogon je presenetljivo zmogljiv
ptičja perspektiva kamer je zanimiva
zaslon je premajhen, da bi bilo zanašanje na kamere dovolj dobro
v spodnjem režimu vrtljajev je motor zaradi majhne prostornine manj prepričljiv
sedeži so povprečni
notranjosti se leta poznajo, plastika je trda, oblika nezanimiva
cena je visoka
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (14 glasov)
video test nissan qashqai 1.6 dCi 360
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dejansko je prav hecno, da smo pred nedavnim pri primerjalnem testu vsi trije soglasno sklenili, da bi sami izbrali četrto opcijo, nissana qashqai. Kljub njegovim letom in kljub svežini treh križancev, ki so bili takrat predmet debate. Oziroma testa! Pa smo imeli v mislih še tole prvo generacijo, ki je v primerjavi z omenjenimi prava starina in pred pisanjem tega zapisa smo tudi že peljali njeno novejšo reinkarnacijo. Za nakup starega torej ni kaj dosti časa, morda pa lahko za vas po dobri ceni še najdejo kakšnega starega predstavnika. S paketom 360 dodobra opremljenega in prepričljivega.

Seveda je takšna prva generacija že starejša in to se čuti. Notranjost je oblikovno staromodna, stikala so majhna, zlasti za te čase, ko smo navajeni in razvajeni, da je večje tudi boljše. Vsekakor je premajhen zaslon, na katerem se prikazujejo podatki navigacije in v tem primeru še slika kamer, ki so nameščene okoli vozila in omogočajo 360-stopinjski vpogled na okolico. Od tod tudi ime opreme 360, majhen zaslon pa je dejansko premajhen, ker se sam ob bojda odličnem vidu na tisti prikaz pri parkiranju nisem upal zanašati. Za uporabljanje navigacije velikost zadostuje, je pa pri novi generaciji zaslon večji. Materiali so tule bolj trdoplastični, čeprav je vse skupaj dobro sestavljeno. Dejansko hudih kritik nimam, pač le dejstva oziroma malenkosti, v katerih so novejši predstavniki bolj prepričljivi. Nasploh je položaj za volanom dober, sedež je morda še najbolj šibka točka, ker ne ponuja toliko udobja in oprijema kot najsodobnejši sedeži, slab pa ni.

Sicer pa je ta segment še vedno zelo priljubljen in število tekmecev se je v zadnjih letih razširilo, predvsem, ker imate ljudje radi višje sedenje, tisti s slabimi koleni in ukrivljenimi hrbti pa še zaradi lažjega vstopanja. Prodajna statistika pravi, da se vas je skoraj pol odločilo za povsem osnovno različico qashqaia in bistveno manj za takšnega, je pa seveda ta precej bolj prepričljiv. S štirikolesnim pogonom prileze marsikam, prav fino se pelje in tudi takšen 1,6-litrski motor dCi sem enkrat že pohvalil, ker je tih in uglajen, takrat me je zmotilo le, da sem proti Vršiču vse serpentine moral odpeljati v prvi prestavi, ker je navora spodaj premalo, kar je tegoba vseh prostorninsko majhnih motorjev. Sicer pa je prepričljiv, zato ga najdete tudi v novi generaciji.

Naj zaključim. Paket 360 naredi takšnega qashqaia posebnega zaradi navigacije, 18-palčnih platišč, panoramske strehe, delno usnjenih sedežev, kamer okoli vozila in še nekaj elementov, kar pomeni, da si bolje opremljenega skorajda ne morete privoščiti. To se seveda pozna tudi pri ceni, ki je narasla na 27.000 EUR, vendar pa si v tem trenutku, ko je novi qashqai že povsem pred vrati, sigurno lahko izborite boljšo ceno. Če seveda imajo še kakšno vozilo na zalogi in vas ne moti, da boste kupili staro vozilo. Staro novo dejansko, še vedno prepričljivo, a slabše od novega qashqaia. Logično, ne?

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan qashqai 1.6 dCi 360
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4330 x 1783 x 1615
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 410
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1498 (587)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/4,1/4,9
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 17.980
cena testnega vozila v EUR 26.240
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.700

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 5 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |