Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Samozavest serijsko

BMW 120d M performance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Samozavest je fina reč, ko želi fant ogovoriti kakšno deklino (ali obratno), ko je treba na razgovor za službo, ali pa takrat, ko kupcem ponudiš izdelek, ki je preklemansko drag, a zanj veš, da je odličen.
Samozavest serijsko
Foto: Anže Jereb
15. 1. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vozne lastnosti med 'nešportniki' so najboljše v razredu
položaj za volanom je popoln in intuitiven
samodejni menjalnik je eden najboljših
samodejno prilagajanje snopa luči deluje brez napak
motor je navorsko suveren in prepričljiv
poraba goriva je ugodna
sprednja sedeža sta odlična
M podvozje je vrhunsko
cena je kljub odličnosti enostavno previsoka
preglednost nazaj je zaradi manjših stekel nekoliko slabša
motor bi bil lahko manj glasen
zadaj bo večjim potnikom prostora hitro zmanjkalo
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (21 glasov)
video test BMW 120d M performance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prve besede zastopnika ob prevzemu več kot 45.000 evrov vrednega BMW-ja 120d M performance so bile: 'Pa postavite ob bok kakšnega tekmeca in naredite primerjavo.' Hja, to vsekakor je samozavest, bi pa dodal, da je lahko, ker je enica zelo prepričljiv avtomobil, v takšni kombinaciji sploh. Sicer pa, za takšen znesek tudi mora biti, ker stane toliko kot dve številki večja serija pet.

Verjetno boste ob pogledu na zadek in napis 120d le zavihali z obrvmi in dejali, da je avtomobil enostavno predrag, ker za podoben znesek lahko volan vrtite tudi v M135i. Sam bi vsekakor izbral tistega, so pa seveda okusi in želje različne in pri BMW-ju pravijo, da se zadnje čase pri njih veliko kupcev raje odloči za več opreme in manj zmogljiv motor, kot pa obratno. Dvolitrski dizelski agregat je tako prava izbira in čeprav na usta ne zmore risati tako širokega nasmeha kot M135i, nikakor ni slab. Manjka mu tisti zvok in pospešek, ki spominja na brco v hrbet, je pa vseeno več kot dovolj zmogljiv. Navora ima veliko, je srednje zvočno uglajen in z njim ste lahko v vsakdanjem prometu presneto hitri. Pa še porabi malo, ne dosti več od šestih litrov.

Ta testna enica torej ni tako draga zaradi motorja pod pokrovom. Dodatna oprema je tista, ki dvigne ceno v višave. Če običajno v testih rad povem, katera oprema se mi zdi smiselna in katera ne, je tokrat zgodba malce drugačna. Dejansko je vsa oprema po svoje zanimiva in uporabna. Nujno potrebna seveda ne, vendar pa z vsemi temi dodatki enica ne zaostaja za dve številki večjo serijo pet. Samodejni osemstopenjski menjalnik je fantastičen in izjemno bliskovit ter uglajen obenem, samodejno prilagajanje dolgega ter kratkega snopa luči deluje brez napak, navigacijska naprava je sicer stvar potreb, je pa vsekakor dobrodošel večji zaslon, zaradi česar armaturna plošča deluje bolj bogato. Kljub vsej opremi seveda enica ni tako prostorsko radodatna kot nekateri njeni bolj plebejski tekmeci, a to niti nikoli ni bil njen namen. Če potrebujete prostornega malčka, poglejte drugam, tukaj je prostornost zgolj v drugem planu.

Tisto kar poleg mondenega in bogatega okolja pri enici še šteje, so vozne lastnosti. Ta avtomobil se zaradi zadnjega pogona in lepo razporejene teže pelje zelo suvereno. Takšna različica sploh, ker je imela trše M podvozje in če slednjega pri tem X1 nisem pohvalil (avtomobil je bil pretrd), ga tokrat lahko. Drugačna osnovna namembnost je pokazala, da je tukaj bolj čvrsto podvozje povsem na mestu. Blaženje in ostale parametre je mogoče spreminjati, a niti v najtršem sport plus ni pretrdo in avtomobil ne poskakuje, kot je to počel X1. Neravnine blaži suvereno, obenem pa deluje neverjetno zanesljivo in z odličnim krmilnim mehanizmom hitro zasvoji. V vožnji sem užival tako zelo, da sem dejansko pomislil na M135, ki se pelje praktično identično, če izvzamem povsem karakterno drugačen motor pod pokrovom.

Takšna enica je torej za tiste, ki si jo lahko privoščite, ker je vseeno nesramno draga, in za tiste, ki imate natančno definirane svoje želje. Za tiste, ki potrebujete majhen avtomobil, ne potrebujete zelo zmogljivega motorja, hočete pa imeti opremo, ki jo sicer ponujajo večji in nadvse prestižno okolje. Oziroma, če poenostavim. Če želite vozniško najbolj suveren majhen avtomobil (športne različice izvzamem), potem je enica s podvozjem M sport idealna kombinacija. Še barva ji je kot ulita.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki bmw 120d
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4324 x 1765 x 1421
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1440 (455)
največja hitrost v km/h 228
pospešek 0-100 km/h v s 7,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,9/4,4
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 22.750
cena testnega vozila v EUR 29.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 45.443

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
2122  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 5 meseci  |