Mladostno navihan
Renault captur dCi 90 dynamique energy stop&start

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Že res, da je vstopanje in izstopanje precej lažje, saj so bolj oddaljeni od tal, vendar to še zdaleč ne pomeni, da so namenjeni izključno tistim, ki jim poštar konec meseca prinese pokojnino. Nekateri križanci kar izžarevajo mladost in željo po raznolikih voznikih. In takšen je tudi renault captur.
Na ovinkasti cesti boste hitro ugotovili, da je občutek na volanu slabši in da se captur pri prehitri vožnji nagiba, nos pa ves čas sili naravnost. Lahko bi bil manj podkrmiljen. Za ovinke je bistveno boljši clio.
In kako se pelje? Kar lepo in tudi posledice večje oddaljenosti od tal v primerjavi s cliom se na ravnicah seveda ne bodo poznale. Na ovinkasti cesti pa boste hitro ugotovili, da je občutek na volanu malo slabši in da se captur pri prehitri vožnji nagiba, nos pa ves čas sili naravnost. Lahko bi bil manj podkrmiljen. Za ovinke je pač bistveno boljši clio. Sicer pa je v testnem avtomobilu rjovel dobro znani 1,5-litrski turbodizelski mlinček, ki proizvede 66 kW (90 KM). Sam po sebi je sicer dovolj zmogljiv in 1170 kilogramov težkega križanca premika brez težav, vendar bi sam hotel v takšnem avtomobilu več moči. Je pa 1,5 dCi zaenkrat edini dizel v ponudbi in je pri kombinirani vožnji na testu porabil povprečno 5,1 litra po računalniku, v resnici pa nekaj decilitrov več. Kljub vsemu dober rezultat.
tehnični podatki | renault captur dCi 90 dynamique energy start&stop |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1461 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 66 (90) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 220 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4122 x 1778 x 1566 |
medosna razdalja v mm | 2606 |
prtljažnik v litrih | 377 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1170 |
največja hitrost v km/h | 171 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,2/3,4/3,7 |
poraba na testu v l/100 km | 5,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 13.890 |
cena testnega vozila v EUR | 18.190 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 19.295 |

Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 domača premiera - toyota RAV4 | 15 domača premiera - BMW xDrive domača premiera - mercedes-benz B | 16 | 17 |
18 domača premiera - fiat 500X | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 | 03 |
renault clio | 282 |
renault captur | 181 |
škoda octavia | 132 |
volkswagen polo | 113 |
volkswagen golf | 107 |
Podatki veljajo za leto 2018
Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
















