Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Draga Oplova eleganca

Opel astra 4v 1.7 CDTi cosmo

Avtor prispevka: Anže Jereb
Čeprav limuzine v segmentu, kjer nastopa astra, v Evropi niso posebej priljubljene, sem ter tja takšne sorte oblika vseeno prepriča kakšnega kupca. Astra je lahko precej prepričljiva.
Draga Oplova eleganca
Foto: Anže Jereb
23. 8. 2013 ob 7:55
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

najbolj elegantna podoba med limuzinami
položaj za volanom je zelo dober
sprednja sedeža navdušita
vožnja je udobna kot se za limuzino spodobi
motor je dovolj prožen in zmogljiv
izdelava in uporabljeni materiali so med boljšimi v segmentu
odprtina prtljažnika je majhna
prtljažnika ni mogoče odpreti od zunaj
nad glavami zadnjih potnikov hitro zmanjka prostora
cena je previsoka glede na ponudbo v segmentu
motor je glasen
stikal je občutno preveč na armaturni plošči
merilnik porabe je precej nenatančen
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (28 glasov)
video test opel astra 4v 1.7 CDTi cosmo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Do nedavne prenove so takšno limuzinsko astro izdelovali v Turčiji. Tam so namreč tovrstni avtomobili zelo popularni, zlasti med turškimi taksisti, in nasploh jih imajo radi kupci na vseh vzhodnoevropskih in azijskih trgih. Ker so ti trgi manj zahtevni od našega, so običajno avtomobili slabši. Če ne ravno mnogo slabši, pa vsaj ne izgledajo posebej dobro in so običajno tudi cenejši.

To limuzino sedaj delajo na Poljskem in ji pri obliki ne morem zameriti ničesar, ker je prav čedna. Celo zadek, ki je pri teh avtomobilih običajno zrisan v petek popoldne, ko se vsem že mudi domov, vsaj zdi se tako, je tukaj prav eleganten, zlasti v takšni barvi. Po prenovi je astra postala nasploh malce bolj nastopaška, za razliko od rapida pa še vedno ostaja štirivratna limuzina, kot tudi večina ostalih predstavnikov. Manjša odprtina je lahko hiba, ker večji predmeti ne gredo v prtljažnik, predvsem pa prtljažniku najbolj zamerim to, da zadaj ni stikala za odpiranje. Je sicer na ključu, a kaj, če ob zlaganju stvari nehote v avtomobilu pustimo še ključ, avtomobil pa je zaklenjen?

Sicer pa je tudi znotraj počutje v redu, enako kot v kombilimuzini. Sedi se dobro, le nekaj dni sem imel zaradi položne strehe celo občutek, da sedim v kabrioletu. Še vedno menim, da je stikal občutno preveč, ker je potem med vožnjo kar težko najti pravega, brez da bi predolgo pogled odvračal s ceste. V bistvu je celo zadaj dovolj prostora, res visokim ga bo zmanjkalo le pri glavah, ker se streha spusti bolj položno.

Takšna astra se pelje limuzini primerno, torej udobno, dejansko za odtenek manj dinamično prepričljivo od kombilimuzine, kar je dejansko prednost, saj si kot kupca predstavljam bolj umirjenega voznika, ki ceni predvsem udobje. Tokratni motor je zato dober kompromis med zmogljivostmi in porabo. Dovolj zmogljiv, a predvsem varčen, ko se boste vozili umirjeno. Le potovalnemu računalniku ne verjemite, ker laže za slab liter. Smo kar debelo gledali, ko je bila poraba na zaslonu čez celoten test le pet litrov. V bistvu je bolj prav šest, kar je še vedno dobro.

Na prvi pogled se zdi, da je tekmecev veliko, a jih pravzaprav ni. Peugeot 301, citroën C-elysee, škoda rapid in seat toledo v določeni meri kot tekmeci lahko dejansko odpadejo zaradi cene. Takšna astra s sicer bogato opremo namreč stane zajetnih 27.000 evrov, kar je še enkrat toliko kot zgoraj našteti, ki srednje opremljeni nagovarjajo večino tekmecev. So slabši? Predvsem so manj uglajeni in manj elegantni, dejansko tudi manj prepričljivi pa čeprav v svojem rokavu dejansko lahko skrivajo kakšen prepričljiv atribut, kot so denimo peta vrata pri rapidu. A ste kupci različni. Zato ji je še najbližje limuzinski focus, ki je bolj prepričljiv pri voznih lastnostih in podoben pri ostalih vrlinah. A je za moj okus vseeno manj eleganten, tukaj astra pač zmaga.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel astra 4v 1,7 CDTi cosmo
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1686
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 2.000 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4658 x 1814 x 1500
medosna razdalja v mm 2658
prtljažnik v litrih 460
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1503 (432)
največja hitrost v km/h 202
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/3,6/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,1
cena osnovnega vozila v EUR 15.525
cena testnega vozila v EUR 22.000
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.858

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpu
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  |