Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Terenec za asfalt

Audi Q5 2.0 TDI quattro

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tehnični podatki za audija Q5 pravijo, da ima stalni štirikolesni pogon, da je od tal oddaljen za dvajset centimetrov in da zmore bresti skozi pol metra globoko vodo. Pravi terenec torej, pa čeprav lastniki teh njegovih vrlin praktično nikoli ne bodo preizkušali.
Terenec za asfalt
Foto: Anže Jereb
28. 9. 2010 ob 20:33
Komentarjev: 0
video test audi Q5 2,0 TDI quattro
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sicer pa, kdo bi se želel voziti po zahtevnih brezpotjih s športnim terencem za zajetnih petdeset tisoč evrov, kljub temu da gre pri tej ceni zgolj za različico z najšibkejšim motorjem in ne prav dolgim spiskom dodatne opreme. Lastniki ga bodo uporabili kvečjemu zato, da se bodo brez težav po kolovozu pripeljali do svojega vikenda.

Pri Audiju so seveda upoštevali, da se bodo ljudje s Q5 prevažali zgolj po urejenih podlagah, zato je celotno podvozje prilagojeno temu. Vozne lastnosti so zelo dobre, seveda če upoštevamo, da je Q5 precej visok in težak avtomobil. A končni rezultat moramo pohvaliti, saj je to eden bolje vodljivih avtomobilov v svojem segmentu. Ne le vzmetenje in podvozje, tudi krmilni mehanizem pri hitrejši vožnji navdaja z dobrim občutkom.

Recept za notranjost so vzeli kar iz večjega Q7. Materiali so namreč tudi tukaj kakovostni, predvsem pa je odlična sama izdelava. Ne glede na podlago škripanja in čričkov v tem avtomobilu ne boste slišali. Višja oddaljenost od tal poskrbi za boljšo preglednost, skoraj povsem limuzinski položaj za volanom močno spominja na tistega iz A4 in zagotavlja, da je vožnja neutrudljiva in prijetna. Pohvaliti moramo odlična prednja sedeža, nasploh se v tem avtomobilu povsod sedi zelo dobro, tudi zadaj. Je pa glede na mere avtomobila s 540 litri prostornine prtljažni prostor manjši od pričakovanj. Pa premium počutje? No, to je pogojeno predvsem z debelino vaše denarnice.

Za dvolitrskega dizla s 105-imi kilovati ne bomo rekli, da je prešibak, ker ni. Je pa z njim v nosu Q5 vsekakor manj suveren kot enako motoriziran audi A4, pravzaprav tudi manj suveren od nekaterih manj premium tekmecev, kot so denimo ford kuga, toyota RAV4 ali honda CR-V. Dodatna teža in stalni štirikolesni pogon pač vzameta svoj delež. Zahtevni zato vsekakor izberite močnejšo izvedbo enakega motorja s 170 konji. Pa poraba? Na našem testu je znašala nekaj več kot sedem litrov, kar je vsekakor zelo dober rezultat, opazno večja ne bo niti v povezavi z omenjenim močnejšim agregatom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Audi Q5 2,0 TDI quattro
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 105 (143) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4629 x 1880 x 1653
medosna razdalja v mm 2807
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1745 (610)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,1/5,6/6,5
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 38.600
cena testnega vozila v EUR 41.707
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.059

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |