{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lepotica ali zver?

Lancia delta 1,8 Di turbojet platino

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če za Alfe velja slogan športno srce, potem Lancii lahko pripišemo slogan umirjeno srce. Pa ne zato, ker dvestokonjski turbobencinski motor, ki je v tej delti, ne bi bil zmožen avtomobila hitro spraviti v galop. V tem avtomobilu voznik sploh nima želje peljati se športno.
Lepotica ali zver?
Foto: Anže Jereb
18. 10. 2010 ob 20:04
Komentarjev: 0
video test lancia delta 1,8 Di turbojet platino
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Delta že navzven kaže, da je umirjen in eleganten avtomobil, z velikim poudarkom na obliki in počutju. To je avtomobil, v katerem se bodo odlično počutili tisti v po meri ukrojenih oblekah oziroma vsi tisti, ki date veliko na dizajn. Povedano velja za zunanjost, pa tudi za notranjost, ki je umirjena in lepo izdelana, zato smo se tudi sami raje kot hitri vožnji prepuščali zvočnemu sistemu BOSE in nasploh prijetnemu okolju. Manjša pripomba leti le na sprednja sedeža, ki sta sicer lepa na pogled, a manj udobna. Na krajših poteh je še šlo, smo si pa zato na daljših zaželeli bolj udobnega položaja in več ledvene in bočne opore.

Glede na to, da je delta eden daljših predstavnikov svojega segmenta in meri več kot 4,5 metra, v njej prostora ne manjka. Tako spredaj kot tudi zadaj ga je dovolj, morda boste le visokorasli želeli nekaj več prostora pri glavah. Če druščina ni posebej zahtevna, bo dovolj prostoren tudi prtljažnik. A brez manjše graje ne gre tudi v zvezi z njim, ima namreč nesramno visok nakladalni rob, zaradi katerega je natovarjanje večjih in težjih predmetov pravi podvig.

Delta si deli platformo s sorodnim bravom, zaradi česar je mogoče najti podobnosti tudi v voznih lastnostih. Predvsem ta avtomobil ne cilja na dinamične kupce, zato deltino podvozje ni športno trdo. Je nekakšen kompromis med dinamičnimi vrlinami in udobjem, vozne lastnosti so posledično dobre, a zaradi precej umirjenega karakterja menimo, da delta ne potrebuje tako zmogljivega motorja in niti ne zavor brembo. Z njo se boste seveda lahko peljali hitro, a verjamemo, da pogostih hitrih izletov v poznane zavoje niti ne boste potrebovali.

Če vas zmogljivi agregat s 147 kilovati moči vseeno mika, lahko izdam, da je dober. Nikoli grdo ne sune v hrbet in ni brutalen. Je zgolj uglajen, pospeševanje pa je pohvalno zvezno, kar tudi nekako opozarja na karakter avtomobila. Niti glasen ni pri priganjanju in seveda več kot dovolj zmogljiv.

V testnem avtomobilu je motor sodeloval s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Tudi tega lahko pohvalim, kar se tiče hitrosti in nežnega prestavljanja, sam program pa mi ni bil všeč, ker velikokrat predolgo vztraja v prenizki prestavi, če malo močneje pohodite plin. Zato je bolj uporaben z obvolanskima prestavnima ušesoma, čeprav mislim da le-teh in športnega načina ne bi potreboval, saj le nekako kazijo umirjeno celoto. Ta delni pridih športnosti, ki so ga s tem želeli doseči, tako ni preveč posrečen. No, vse lepo in prav, dokler ne pridemo do poglavja o povprečni porabi. Kombinacija tega motorja in menjalnika namreč jemljeta precejšen davek, testna poraba je znašala več kot enajst litrov in to kljub zelo umirjeni desni nogi. To pa je za tak motor absolutno preveč.

Še beseda o najvišji stopnji opreme platino, v kombinaciji s katero je tako motorizirana delta vaša za trideset evrskih tisočakov. Prav veliko stvari ni, ki bi jih v tej opremi pogrešali, avtomobil ima namreč vse potrebne varnostne pritikline ter odlično ozvočenje, v usnje odeti sedeži in volan pa poskrbijo za bolj mondeno okolje. Pohvalimo lahko še navigacijsko napravo, ki zna dobro voditi po Sloveniji.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Lancia delta 1,8 Di turbojet platino
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1742
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 5000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1400
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4520 x 1797 x 1497
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1505 (495)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 7,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,1/5,9/7,8
poraba na testu v l/100 km 11,3
cena osnovnega vozila v EUR 18.790
cena testnega vozila v EUR 27.590
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.090

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1 sportback
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617  domača premiera - renault kadjar
181920
21222324  domača premiera - audi Q3
252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: takac12
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 2 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 3 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 6 meseci  |