Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Brez slabe vesti

Range rover sport 3.0 TdV6 HSE

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
SUV-ji so ravno v času pred krizo doživeli svoj veliki razmah, potem pa je prodaja takšnih dragih močno upadla. Jasno, to so najbolj nepotrebni in nesmiselni avtomobili, če gledate s strogo racionalnimi očmi. Ampak so zelo poželjivi in vedno na najvišjem mestu spiska želja vsakega kupca novega avtomobila. Tudi range rover sport.
Brez slabe vesti
Foto: Anže Jereb
16. 12. 2010 ob 10:57
Komentarjev: 0
video test range rover sport 3.0 TdV6 HSE
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kdo pa si ne želi velikega in na videz močnega avtomobila, v katerem visoko sedi kot kakšen kralj na prestolu. Range sport je eden takšnih, po mojem najboljših v razredu. Prestižnim nemških SUV-jem se zoperstavlja z bolj klasično obliko in precej bolj terensko zasnovo.

Ker je bil range rover prevelik in preveč prestižen, je Land Rover izdelal še manjši sport, ki pa seveda še vedno ni majhen, saj v dolžino meri skoraj 4,8 in v višino 1,81 metra. Veliko kupcem je všeč ravno ta škatlasta in tradicionalna oblika, ki je kljub prenovi ostala praktično nespremenjena. Opazili boste le nove luči z led tehniko, sicer pa dominirajo velika 20-palčna platišča, ki jasno nakazujejo osnovno poslanstvo tega športnega terenca.

Ravno zaradi velikih in širokih gum so takšni avtomobili tako nesmiselni, čeprav sem vedno znova presenečen, kako dobro se v bistvu vozijo. Če se želite udobno peljati, je vedno bolje, da si kupite kakšno elegantno limuzino, ki ima več nevzmetenih mas, če želite na teren, pa nimate tam kaj početi s takšnimi gumami. Tudi range sport, ki je na terenu lahko kralj, ima s takšnimi valjarji na snegu kar nekaj težav, ker je površina stika s tlemi prevelika. Ko začne drseti takšna masa, več kot 2600 kilogramov ima, potem ni fino.

Zato raje dol s terena, ker se tako ali tako nihče ne bo vozil tam, čeprav so na krovu številni zelo uporabni programi. Z okroglim gumbom med sedežema, ki upravlja sistemu terrain response, lahko izbirate med programi za sneg, skale in puščavski pesek, tako da se spreminjajo nastavitve podvozja, pogona in diferencialov, potem ima zraven še gumb nastavljanje višine zračnega vzmetenja, da se dvigne na najmanj 227 milimetrov od tal. In previsa, ki omogočata res terenska naklona.

Če range blesti na terenu, bi si mislil, da bo na cesti toliko slabše. Pa ni. Karoserija je odlično zatesnjena, vzmetenje ne vibrira toliko kot pri kakšnih znanih konkurentih, občutek na volanu pa je čisto spodoben. Pozna se zelo velika masa avtomobila, ki pa ji je tudi motor odlično kos. Ni med najbolj tihimi, porabi dobrih 10 litrov, je pa dovolj prožen za ceste in teren. Menjalnik s šestimi stopnjami je malce starejše zasnove, zato ni tako hiter kot pri konkurenci, ampak boste z njim verjetno vsi zadovoljni, sicer pa imate za volanom še vzvoda, s katerima lahko sami prestavljate, če elektronika ne zna tako dobro kot vi.

Največ časa boste jasno preživeli v kabini. Počutje je odlično in sedi se res dobro, ker imate na vsaki strani zajetnih sedežev konkretne naslone za roko, notranja pa sta še natančno nastavljiva. Prostora zlepa ne bo zmanjkalo, niti v prtljažniku ne, marsikdo pa bo navdušen nad ločenim odpiranjem zadnje šipe na prtljažnih vratih, čeprav se bo vedno umazal, ko bo segal v prtljažni prostor. Armaturna plošča je oblečena v fino usnje, plastika je na otip in pogled dovolj 'draga', edino, kjer so nas razvadili Nemci, je kvaliteta izdelave. Malo preveč je površnosti, ker pričakujete za 85 tisoč evrov (testni še 10 tisoč več) samo najboljše. In verjemite, dobili boste najboljše, če iščete med SUV-ji, za teren pa raje izberite novega discoveryja, s katerim si range sport tako ali tako deli večino tehnike.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki range rover sport TdV6 HSE
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 600 pri 2000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4788 x 1928 x 1817
medosna razdalja v mm 2745
prtljažnik v litrih /
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2535
največja hitrost v km/h 193
pospešek 0-100 km/h v s 10,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,2/8,1/9,2
poraba na testu v l/100 km 10,3
cena osnovnega vozila v EUR 78.500
cena testnega vozila v EUR 85.000
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 95.359

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |