Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zmagovalnega imena se ne menja

Hyundai santa fe 2.2 CRDi 4 WD style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če bi stal pred masko santa feja in zakrival veliko značko, sem prepričan, da marsikdo ne bi vedel, kateri avtomobil je. Niti imena niso Korejci spremenili v skladu s svojimi ostalimi modeli.
Zmagovalnega imena se ne menja
Foto: Anže Jereb
6. 5. 2013 ob 22:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgleda bolje kot enkrat dražja konkurenca
v kabini je res veliko prostora
kvaliteta izdelave in celo materiali so na spodobnem nivoju
motor je živahen in prijeten
ima tudi štirikolesni pogon
cena je še vedno ustrezna glede na ponudbo
vožnja je večinoma zelo udobna
modra osvetlitev merilnikov in zaslonov je za časom
slabši občutek na volanu
prtljažnik je nižji kot pri starem modelu
poraba goriva bi bila lahko manjša
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (31 glasov)
video test hyundai santa fe 2.2 CRDi 4WD style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In verjetno za to obstaja dober razlog. S pompozno masko bi zlahka preslepil marsikoga in santa fe je še enkrat dokaz, da Hyundai veliko stavi na izgled svojih avtomobilov. Zato ohranja svoje zmagovalno ime, čeprav bi mu lahko rekli tudi ix45. Ostro zašiljene linije so na maski obrobljene s kromom in spodaj z led svetili, kar ustvarja prestižen in opazen izgled, privlačnejši tudi od bistveno dražjih konkurentov. Zelo masiven zadnji stebriček seveda pomeni slabšo preglednost za vozilo, po drugi strani pa ima vzvratno kamero, ko vozite ritensko. Skupaj z velikimi kolesi deluje precej mišičasto in sodobno, kar je kupcem v tem razredu zelo pomembno.

Ni pa le izgled tisti, ki prepriča. Če upoštevamo cenovni rang, so znotraj prijetni materiali, kakovost izdelave je na nivoju, prostora pa je ogromno. Korejci so naredili velik napredek pri namestitvi za volanom, ki je vzorna, in tudi gumbi so kar premišljeno nameščeni tako na volanski obroč kot sredinsko konzolo. Se pa morda ravno tu vidi, zakaj gre za cenovno ugodnejši avtomobil, saj so veliki moderni zasloni rezervirani samo za boljše pakete opreme, marsikoga bo zmotila tudi indigo modra osvetlitev, ki se zdi že za časom, predvsem pa ne ponuja dovolj dobrega kontrasta, da bi bila berljivost odlična.

Santa fe je v prvi vrsti prijeten in udoben avtomobil, ki se dokaj tiho pelje, mogoče za moj okus preveč ameriško in čuti se, da je santa fe kar konkretno velik avtomobil, ki tehta okoli 2 toni. Zato tudi navdušenci nad ovinki ne boste kupili takšnega SUV-ja za hitro vožnjo, ker volanski mehanizem ponuja premalo občutka, gre pa seveda čisto lepo glede na zasnovo. Podvozje je na slabih podlagah na trenutke malo bolj glasno, ampak to so že malenkosti, ker bo večini bolj pomembno, da je izza volana zaradi višjega sedenja dober pregled naprej in da je oddaljenost od tal dovolj velika, da se sme zapeljati na kakšen slabši makadam, ali, bolj verjetno, robnik.


Odlične ocene si zasluži turbodizelski motor z 2,2 litra prostornine in 145 kilovati, kar je malenkost manj kot 200 'konjev'. Lepo potegne tudi iz nizkih vrtljajev, sicer se veselje kar hitro konča pod 4000 vrtljaji, najlepše pa se počuti na avtocesti pri stalnih 130 na uro, ko je tih in še vedno ponuja dovolj veliko zalogo moči. Masa in velikost povprečno zahtevata okoli 8 litrov dizla na 100 kilometrov, kar je pričakovana poraba goriva, seveda pa bo porabil več med pogosto mestno vožnjo.

Štirikolesni pogon, ki ga je zasnovala Magna, lahko na kakšni spolzki podlagi zaklenete, ker se sicer moč prenaša le na sprednji kolesi, gre pa za sistem z elektrohidravlično sklopko, ki naj bi ves čas nadziral dogajanje in po potrebi prenašal moč k tistemu kolesu, ki ima oprijem, oziroma zaviral tisto, ki se vrti v prazno. Ni za težek teren, logično, je pa za zanesljivo speljevanje na spolzkem. Tudi menjalnik mi je všeč, čeprav bi morda celo raje imel samodejnega, ki pa je zaradi neugodnega razreda DMV (15% namesto 6%), ki si ga je zamislila naša država, kar 4.000 evrov dražji! Preveč.

Santa fe je postal presneto dober SUV za še vedno zmerno ceno. Dejansko ponuja veliko več od konkurence in ga lahko le priporočim, če imate v žepu okoli 35 tisoč evrov in želite točno takšen avtomobil kot je na fotografijah. Ne ponuja še vseh tehnoloških domislic ali prestiža podobno zasnovanih vozil, kar je seveda dobro, saj bi moral biti potem precej dražji. Ponavljam pa, da za bistveno manj denarja ponuja celo bolj privlačen izgled in ohranja svoje zmagovalno ime.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai santa fe 2.2 CRDi 4WD style
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 145 (197) pri 3.800 
največji navor v Nm pri vrt./min 436 od 1.800 do 2.500 
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4690 x 1880 x 1675
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 534
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1890 (710)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 10,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,9/5,5/6,8
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 27.990
cena testnega vozila v EUR 32.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.790

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |