Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zopet dovolj samozavesten

Peugeot 407 coupe 3,0 V6 HDi pack

Avtor prispevka: Miha Dovč
V sredini devetdesetih let je na ceste zapeljal avtomobil, ki še danes buri domišljijo in velja za pravega lepotca med pločevino - peugeot 406 coupé. S 407 coupé so se stvari spet vrnile v ustaljene tirnice.
Zopet dovolj samozavesten
Foto: Matej Mihinjač
2. 2. 2011 ob 20:05
Komentarjev: 0
video test peugeot 407 coupe 3.0 V6 HDi pack
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pod obliko se je takrat podpisal italijanski studio Pininfarina, zato so ga tudi proizvajali v Torinu. Za marsikoga je 406 coupé še vedno najlepši kupe, ki nosi levji znak, a njegov naslednik v pojavnosti prav nič ne zaostaja za njim. Da znajo tudi Francozi, samooklicani najboljši ljubimci na svetu in nasploh ljubitelji vsega lepega in dobrega, 'skupaj spraviti' atraktiven avtomobil, so potrdili še z modelom RCZ, ki je nastal za kupejem. Mehke in zaobljene linije 'štiristošestice' so pri nasledniku postale ostre kot britev. Nizka pojava vozila (1399 mm od tal) nakazuje, da gre za enega bolj športnih vozil te znamke, ki sicer, morda sem malo krivičen, navadno bolj cilja na nežnejši spol, predvsem z družino CC. Pri tem pa dvomov ni: ta avto vam bo definitivno bolj všeč, če se po vaših žilah pretaka testosteron. Z dolžino 4,8 metra in medosno razdaljo le 2,7 metra (BMW serije 5 ima na podobne dolžinske centimetre četrt metra daljše medosje) nakazuje, da je bolj kot med ovinki doma na avtocestnih ravnicah. Zadku pa zamerimo le, da sta 'trobenti' preskromnih dimenzij, glede na to, kolikšna zaloga moči se skriva pod motornim pokrovom.

Ob uspehih, ki jih je Peugeot žel na najbolj pomembni domači tekmi (24 ur LeMansa) z dizelskim agregatom, tu nismo pričakovali nič drugega. 3,0-litrski HDi, ki je na voljo le še v gospodarskih vozilih te tovarne (le da ima tam štiri valje), je nastal iz 2,7-litrskega V6. Šest valjev v obliki črke V z dvema turbinskima polnilnikoma navduši v vseh pogledih: s kultiviranim delovanjem, ogromno zalogo moči in zmerno žejo. Načeloma nisem pristaš dizelskih agregatov v tako pozerskih avtomobilih kot so kupeji, vendar moram priznati, da mu povsem pristoji. Konec koncev kot šibkejši HDi drugega ni niti na voljo. 240 'konjičev' in 450 navorskih enot že pri 1600 vrtljajih nakazujejo na dobre zmogljivosti. In takšne tudi so, sicer pa je to najmočnejši agregat, ki ga je ta tovarna do sedaj vgradila v svoj avtomobil! 245 kilometrov na uro in 7,7 sekunde do stotice; konkurenca resda zmore več, vendar samodejni menjalnik, ki bolj kot s hitrostjo navduši z brezčutnim prestavljanjem, in teža avtomobila zahtevata svoj davek. Precej dela imata tako sprednji kolesi, da vso to moč spravita na cesto in da to maso vozila tudi varno ustavita. K sreči kombinacija ni preveč žejna, saj tovarna v povprečju obljublja porabo dobrih sedem litrov, mi pa smo namerili dva več.

Notranjost navduši z vrhunskimi materiali in malo manj s končno obdelavo. Tečaji zaradi teže vrat, ki jih nosijo, že spustijo kakšen zvok od sebe. Veliko je opreme, vključno z navigacijo, ki pozna ceste na 'sončni strani Alp', usnjem in vrhunskim ozvočenjem. Kljub temu, da je vozilo registrirano kot štirisedežno, bosta na vožnjah najbolj oziroma izključno uživala le spredaj sedeča. Kupejevska oblika spet zahteva svoj davek. Ker se je s 406 coupé sodelovanje med znamkama Peugeot in Pininfarina končalo, so bili Francozi postavljeni pred velik izziv: narediti dostojnega naslednika vozilu, ki spominja na 'poskočnega konjiča'. Uspelo jim je in vse to se pozna pri ceni, ki je kupci te znamke ne poznajo najbolj. Zaradi tega bo kljub svoji kvaliteti bržkone ostal redek primerek na naših cestah.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 407 coupé 3,0 V6 HDi FAP pack
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 177 (241) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 1600
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4815 x 1868 x 1399
medosna razdalja v mm 2724
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1775 (355)
največja hitrost v km/h 245
pospešek 0-100 km/h v s 7,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,0/5,6/7,2
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 37.550
cena testnega vozila v EUR 44.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 48.890

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |