Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Majhne izboljšave

Mazda6 sport CD129 TE

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Eno najbolj dinamičnih limuzin v srednjem družinskem razredu je dokaj hitro, že po dveh letih, doletela prenova.
Majhne izboljšave
Foto: Anže Jereb
28. 2. 2011 ob 13:12
Komentarjev: 0
video test mazda6 sport CD129 TE
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če so odbijači in luči vseeno malenkost drugačni, bodo poznavalci v notranjosti opazili več sijočih elementov, da bi bil izgled mazde6 bolj prestižen. Vendar se ne rabi truditi ugajati najbolj zahtevnim, zato je kroma le za vzorec, oblika pa je bila že prej zelo privlačna in je prav tako ni bilo potrebno spreminjati. Morda boste kakšno spremembo več opazili znotraj, kjer jih je malo več, še vedno pa so to le nekateri izboljšani materiali. Osnovna oblika in uporabnost ostajata, vključno z rahlo nerodnim vmesnikom za potovalni računalnik.

Že prej je bil položaj za volanom mazde6 brezhiben, sedeži pa udobni. Voznik ima vedno dober občutek, da je nekako 'umeščen' v dogajanje, sicer pa si lahko položaj izdatno nastavi, ker je vzdolžni pomik sedežev zelo velik, prostora pa vselej veliko. Tudi zadaj, tako da bo družina uživala na daljših poteh, v prtljažnik pa gre vsa krama za aktiven dopust. Peta vrata pri večini avtomobilov pomenijo kompromis pri izgledu, zato pa bistveno bolj uporaben prtljažni prostor. Tudi pri mazdi6 je tako, saj je 4-vratna limuzina lepša na pogled, pri tej s petimi vrati pa lahko vozite veliko večje kose tovora, če že ne marate karavana.

Ciljna publika so, logično, družine, vozniki pa moški, ki dejansko uživajo v vožnji. Zato se še vedno lepo pelje tako naravnost kot v ovinkih, kjer je mazda6 kljub precejšnji masi in zajetnim meram lahkoten in krasno vodljiv avtomobil. Občutki na volanu so dobri, prestavna ročica je na pripravnem mestu, tudi njeni gibi so malce trši kot pri konkurentih, kar vliva občutek športnosti. Ampak vse to je veljalo tudi za predhodni model, oziroma mazdo6 pred prenovo, tako da je bistvo nove v bistvu le pod motornim pokrovom.

Po novem najšibkejši dizelski motor nosi oznako CD129, kjer številka pomeni število 'konjev'. Sedaj ima osnovni agregat 2,2 litra delovne prostornine in ustreza okoljskim normam o izpustu Euro5. Moči je povsem dovolj in težko najdem razlog za nakup močnejše različice, če vas desna noga ne srbi vsakič, ko sedete za volan. Sicer ni med najbolj tihimi, je pa lepo varčen. Na testu je v povprečju porabil okoli šest litrov, kar se mi zdi dober rezultat, in je med bolj varčnimi, če že s ceno preko 26 tisoč evrov ni med najcenejšimi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda6 sport CD129 TE
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2183
moč v kW (KM) pri vrt./min 95 (129) pri 3500
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4755 x 1795 x 1440
medosna razdalja v mm 2725
prtljažnik v litrih 510 / 1702
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1550 (550)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,4/5,2
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 21.390
cena testnega vozila v EUR 23.390
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.290

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |