Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Udobje po ameriško

Nissan murano 2,5 dCi premium A/T

Avtor prispevka: Anže Jereb
Nissan murano je pravi avtomobil za Američane, saj ustreza skoraj vsem njihovim zahtevam. Je velik, udoben in prostoren, morda mu manjka le še šestnajst dodatnih odlagališč za pijačo.
Udobje po ameriško
Foto: Anže Jereb
14. 4. 2011 ob 12:25
Komentarjev: 0
video test nissan murano 2.5 dCi premium AT
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V nosu pa ima velik 3,5-litrski bencinski šestvaljnik. Oziroma ga lahko ima, ni pa več nujno, saj se mu je sedaj pridružil še prostorninsko precej manjši dizelski agregat. Za nas Evropejce vsekakor mnogo bolj zanimiv motor. Nastopaški, je pridevnik, ki se utrne v mislih ob pogledu na to gmoto. Zanimiva in udarna maska, veliko kromiranih delov in visoka podoba; vse skupaj poskrbi, da je murano na cesti zelo opazen in da skoraj vsak mimoidoči pogleda za njim. Če si torej od avtomobila želite 'vau efekta', bo murano kar pravi. Še ob zaključku testa nisem bil prepričan, kaj je bolj udobno: sedeži v muranu ali sedežne v naših dnevnih sobah. Pa se mi dozdeva, da sem celo bolje sedel v muranu. Udobne sedeže smo pohvalili že pri X-trailu, tukaj pa se zdijo še bolj podobni naslonjaču. In v kombinaciji s sila mehkim blaženjem, ki je tudi povsem po ameriškem vzoru, ta avtomobil na cesti bolj pluje kot pa se dejansko pelje.

Udobje pa ima seveda svoj davek. Na ameriških ravnicah je takšno vzmetenje odlično, na ozkih in zavitih cestah pri nas pa malo manj. Avtomobil se namreč zaradi njega kar precej nagiba, krmilni mehanizem ni med pohvalno komunikativnimi, zavojev ta avtomobil pravzaprav sploh ne mara in vedno znova želi z nosom kar lepo naravnost, torej podkrmiliti. Kdor bi se želel peljati s tem avtomobilom hitro, naj na to kar pozabi.

Murano je skratka odličen sopotnik za nekoga, ki večino voženj naredi na avtocestah, kjer je izjemno udoben, pravi potovalnik. Kilometre tam požira z lahkoto, udobna potovalna hitrost je lahko precej večja od dovoljene, zaradi nekoliko višjega sedenja pa je tudi pogled na okolico zelo dober. Pomoč pri spuščanju po strmem klancu je ena od terenskih pritiklin, ki pa se zdi popolnoma nesmiselna. Štirikolesni pogon, kakorkoli odličen že je, je v praksi pri muranu uporaben le zaradi večje varnosti v slabih cestnih pogojih. Da bi kdo z njim rinil na teren, to pa ne.

Zajetne mere tudi ne pomagajo v mestnem okolju, kljub temu da ima takšen murano vzvratno kamero in še eno ob strani, da lažje vidite, koliko ste s kolesom oddaljeni od robnika. Je vseeno preveč glomazen in na ožjih ulicah je vedno znova potrebno biti pozoren, da ne boste zadeli katerega od parkiranih vozil ali nasproti vozečega. Zato je takšno okolje predvsem napor in ne užitek. Tudi gospa se z njim pred nakupovalnim središčem ne bo najbolje znašla.

Že prej smo omenili, da je preglednost dobra, nasploh je dober celoten položaj za volanom, čeprav je volanski obroč zelo položen. Je udoben, prostoren, delovno okolje pa diši po prestižu. Tudi na zadnjih sedežih je prostora dovolj, ga pa je občutno manj v prtljažniku. Ta ponuja le 400 litrov, kar je glede na mere avtomobila malo, a s tem murano namiguje, da ni nobena delovna mula.

In sedaj k motorju. 2,5-litrski dizelski agregat, ki poganja tudi nekatere ostale modele, se v muranu dobro znajde. Je občutno bolj tih kot denimo v pathfinderju in tudi bolj uglajen, med vrline pa lahko štejemo še njegovo prožnost. Porabi okoli devet litrov. Bi pa sam vseeno raje izbral šestvaljnega bencinarja. Z njim v nosu ima avtomobil zanimiv zvok in določen šarm in ravno ta je vedno skrbel, da nam je bil murano všeč. S tem motorjem šarma ni, pa čeprav mu ostalih zamer ne morem pripisati.

Je res, da bencinar porabi okoli tri litre goriva več, a že v začetku bencinski murano stane tisočaka in pol manj, pri vrednosti več kot petdeset tisoč evrov, kolikor znaša cena tega avtomobila, pa tudi vsak evro več pri gorivu ne bi smel vplivati na debelino vaše denarnice.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Nissan murano 2,5 dCi premium 6 AT
vrsta motorja dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2488
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4860 x 1885 x 1720
medosna razdalja v mm 2825
prtljažnik v litrih 402 – 838
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1895 (600)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,1/6,8/8
poraba na testu v l/100 km 9,3
cena osnovnega vozila v EUR 48.490
cena testnega vozila v EUR 50.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.740

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |