Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Poklon starim ali novim časom?

Audi A7 sportback 3.0 TDI quattro

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Pri takšnem avtomobilu je težko biti objektiven, kaj šele racionalen. Če v osnovi stane nekaj čez 60 tisoč evrov in ima za 20 tisoč evrov dodatne opreme, že mora nekaj ponuditi. Je velik in markanten, ampak nikakor noče biti klasična menedžerska limuzina.
Poklon starim ali novim časom?
Foto: Anže Jereb
15. 4. 2011 ob 12:20
Komentarjev: 0
video test audi A7 sportback 3,0 TDI quattro
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Predvsem mi je dal misliti dogodek, ko sem se vračal iz enega snemanja na Hrvaškem in me je slovenski carinik vprašal, kakšen je avto. Pa sem mu rekel 'v redu'. In se je čudil, kako je lahko samo v redu, če je pa tako drag. Sem si mislil, saj obstajajo še bistveno dražji avtomobili, ampak za povprečnega Slovenca je tudi ta res praktično nedosegljiv. Predvsem pa daje vtis, da je še bistveno bolj dragocen, ker gre le za nišen in na novo izumljen segment.

Avtomobil je res impozanten. In seveda ni nikakršen kupe z neštetimi vrati, ampak zelo športno-elegantna limuzina s petimi vrati. Streha je res nizka, kar ne pomeni, da starejši gospod ne bo mogel s klobukom sedeti za volanom, vsekakor pa gospa s trajno ne bo mogla sedeti zadaj. Tam se nizek strop pozna. Prepih okoli glave se za takšen rang avtomobila mogoče res ne spodobi, ko odprete ogromna vrata prtljažnika, čeprav ne vem, zakaj bi se kot voznik audija A7 zaradi tega kaj posebej sekiral. Pač, če se kdo želi peljati zraven, naj se, prostora je zadaj tako ali tako samo za dva, je pa prtljažnik neverjetno lahko dostopen, saj so vrata, kot rečeno, res velika. Tako da so pričakovano električno vodena, saj jih klasični mehanizem verjetno niti dvigniti ne bi mogel v vseh razmerah.

Zadeva, po kateri slovijo audiji v zadnjem času, so luči. In pri tem so res impresivne. Sploh tretja zavorna, ki se razteza čez skoraj vso širino vrat, spredaj pa jasno svoje delo opravljajo za vse dražje audije standardne 'ledice', ki tukaj tvorijo še posebej dolgo črto. Seveda tudi ostalih domislic in tehničnih poslastic kar ne zmanjka. Dodatke za varnost kot so aktivni tempomat, infrardeča kamera in podobni smo obdelali posebej v treningu varne vožnje, zato bi raje izpostavil prekrasen masiven les na armaturni plošči in izredno prijetno ambientalno osvetlitev kabine, ki zaživi ponoči in ustvarja zelo intimno vzdušje. Tudi jakost te svetlobe si lahko nastavite po svojih željah, tako kot še marsikaj v zelo bogatem sistemu. Marsikdo se zato kar zgrozi, ker avtomobil za 84 tisoč evrov nima električnega pomika sedeža ali vzvratnega ogledala, ki se samodejno zatemni, ampak vse to je še na spisku dodatne opreme. Večja neumnost je, da Audi ponuja kar dve reži za SD-kartice in nobenega USB-vhoda. Ne vem, kdo odloča o tem, ampak je očitno izoliran od celotnega sveta.

Zato pa gre vsa hvala spet tehnikom, ki so sestavili odlično kombinacijo pogonskega sklopa. Trilitrski dizelski motor s 180 kilovati je kot ulit v tem audiju, ker je lahko lepo umirjen in tih, lahko pa zelo konkreten, ko to voznik želi. Hitro nabira hitrost in je zmerno žejen. Poraba na testu je povprečno znašala od 7 do 9 litrov, tako da se na dolge ture lahko podate zelo udobno, hitro in razmeroma poceni.

Še bolj pa me je navdušil menjalnik. S-tronic z dvojno sklopko in sedmimi prestavami namreč tako hitro in učinkovito prestavlja, da boste res redko posegli po ročicah za volanom in mu sami povedali, kaj naj počne. Edina zamera je občasno cukanje pri speljevanju in pri prestavljanju v vzvratno prestavo, sicer pa same vrhunske ocene. Tudi občutki med vožnjo so za skoraj pet metrov dolg avtomobil prav dobri. Sicer se čuti ogromna masa, več kot tono osemsto tehta prazen, zato v ovinkih ni tako agilen kot bi včasih radi, se pa zelo konkretno odpelje iz ovinka, ko pohodite plin, saj štirikolesni pogon quattro drži kot prilepljen. Dobra lastnost slednjega je, da v osnovi malo več moči prenaša k zadnjima kolesoma, zato ni tako podkrmiljen, kot so bili audiji nekoč. In tu je še nastavljivo podvozje oziroma različni programi za več sistemov (trdota volanskega serva, trdota blaženja, odzivnost stopalke za plin in delovanje menjalnika), čeprav takšen audi ni ravno športen avtomobil in boste nastavitev dynamic verjetno precej redko uporabili.

Jasno je, da je kupcem audija A7 A6 preveč navaden, družinski, in A8 preveč klasičen, direktorski. In kot se je že izkazalo pri Mercedesu z zelo uspešnim CLS-om, obstaja trg za takšne avtomobile. Še bolj zanimivo pa se mi zdi tole spoznanje; vedno smo govorili, da je audi preveč racionalen in dolgočasen. Za A7 ne morem reči nič od tega. Je premalo uporaben in predrag in ravno zato čudovit. Tradicija takšnih položnih zadkov je očitno šele zdaj moderna, 40 let nazaj pa je bila preveč napredna

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A7 sportback 3,0 TDI quattro
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2967
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) pri 4000-4500
največji navor v Nm pri vrt./min 500 pri 1400-3250
menjalnik robotizirani, sedemstopenjski
pogon na vsa kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4969 x 1911 x 1420
medosna razdalja v mm 2914
prtljažnik v litrih 535
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1860 (460)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 6,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2/5,3/6
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 55.100
cena testnega vozila v EUR 61.020
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 84.136

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |