Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Obvlada osnove

Toyota verso 2,0 D-4D luna

Avtor prispevka: Anže Jereb
Avtomobili dandanes pogosto poskušajo biti čim bolj vsestranski. Veliki terenci športni in prestižni, športniki nadvse varčni, udobni in prostorni, enoprostorci pa morajo poleg prostornosti ponujati še dinamičen karakter in precej drugih, zanje manj značilnih vrlin. A se potem pogosto zatakne že pri osnovah.
Obvlada osnove
Foto: Anže Jereb & Matej Mitruševski
3. 5. 2011 ob 11:46
Komentarjev: 0
video test toyota verso 2.0 D-4D luna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Verso ne želi biti dinamičen, nima ambicij po izjemnem razkošju, zato pa dobro pozna svoje primarne naloge. Je prostoren in prilagodljiv, torej ravno tisto, kar se od takšnega vozila najbolj pričakuje. Stekla na njegovih bokih so velika, zato boste dobro videli, kaj se dogaja okoli vas, to pa pomeni tudi, da bodo otroci na zadnjih sedežih lahko uživali v premikajoči se okolici. In to je precej pomembno, saj se bodo na ta način zamotili, v nasprotnem primeru pa bodite pripravljeni na otroško negodovanje.

Zadnji sedeži so vzdolžno pomični in nastavljivi po naklonu, kar je v avtomobilu takšnega tipa zelo pomembno, saj na ta način po potrebi lahko enostavno povečamo prtljažnik oziroma ponudimo potnikom nekaj več udobja. Ker so sedeži še enostavno zložljivi, pomeni tudi, da lahko prtljažni prostor povečate že z eno samo prosto roko in v drugi denimo lahko držite otroka. Pri uporabnosti oziroma prilagodljivosti si verso tako zasluži dobro oceno. Zakaj ne odlične?

Zato, ker je ob vsej prilagodljivosti ena od njegovih večjih hib povezana ravno z uporabnostjo. Bolj nerodno postavljenih pritrdišč isofix že dolgo nisem srečal, sploh pa ne v takšnem avtomobilu. Preden boste uspeli pritrditi otroški sedež, boste najverjetneje izgubili živce. Škoda, ker bodo po njem najpogosteje posegale ravno družine z majhnimi otroki.

Kadar ne boste naokrog vozili otrok in se boste celo uspeli posvetiti lastnemu udobju, takrat vas verso ne bo razočaral. Sedeža spredaj sicer nista posebej dobra, sta bolj povprečna in ne zelo udobna, je pa nasploh okolje lepo urejeno. Merilniki na sredini pomenijo, da bo vaša sopotnica ali sopotnik lahko nenehno opazoval, kako hitro vozite, gledano na vse skupaj pa je okolje lepo in prijetno.

Verso je eden bolj udobnih enoprostorcev, zato hitro odpeljanih zavojev ne mara preveč. Njegovo vzmetenje bi postavili nekako v sredino med najmanj in najbolj dinamične predstavnike tega segmenta, kar pomeni po drugi strani to, da se uspešno spopada s cestnimi anomalijami. Glede na to, da enoprostorci niso namenjeni divjanju, je to še ena od vrlin.

Tudi dizelski motor, ki je v tem avtomobilu, je dovolj dober. Z manj kot stotimi kilovati ne omogoča posebno sunkovitih pospeševanj, a od enoprostorca več moči skoraj nikoli ne boste zahtevali. Sploh pa ne, ker je tudi vzmetenje, kot zapisano, mehkejše. Boste pa s takšnim agregatom brez težav občasno koga prehiteli in udobno potovali po avtocesti. Pri motorju lahko pohvalimo še porabo, saj smo se brez težav vozili z manj kot sedmimi litri povprečno.

Pod črto je verso dober enoprostorec, težava je le v tem, da je na trgu več podobno dobrih. In tudi s podobno ceno, saj takšen verso stane okoli 24.500 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Toyota verso 2,0 D-4D luna
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 93 (126) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 310 pri 1800-2400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon Na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4440 x 1790 x 1620
medosna razdalja v mm 2780
prtljažnik v litrih 440
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1540 (720)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/7/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 18.700
cena testnega vozila v EUR 23.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.480

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 14 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  |