Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Končno spet atraktivna oblika

Subaru XV 2.0i lineartronic trend

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Tudi pri Subaruju so slišali kritike o svojih oblikovalskih dosežkih, ki to niso. Dolgčas med njihovimi modeli bo zdaj očitno razbil tale model, poetično imenovan XV.
Končno spet atraktivna oblika
Foto: Matej Mitruševski
5. 12. 2012 ob 8:40
Komentarjev: 0
video test subaru XV 2.0i lineartronic trend
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Gre za mešanico impreze in foresterja. Ali za povišano imprezo, kot želite. Hkrati nakazuje tudi, kakšna bo nova impreza! Ne vem, ali je oblika atraktivna zaradi te visoko nasajene karoserije z velikimi kolesi ali kričeče barve, ampak XV izgleda zelo zanimivo in ga vsakdo takoj opazi. Nihče ne ve, kam bi ga umestil, saj ni niti terenec, niti kombilimuzina, ampak kombinacija vsega. Zdi se, da Subaru želi delček pogače odrezati Nissanu z izjemno uspešnim qashqaijem. Glede na to, da so sami strokovnjaki takšnih 'križanih' avtomobilov in štirikolesnega pogona, jim je lahko le žal, da niso že prej zapeljali na ceste česa podobnega. Odmika od tal je dovolj za kakšen nezvožen sneg in pločnik, za hujše brezpotne podvige seveda ne, ker tudi previsa nista terenska, manjka pa še reduktor. Ampak razburjenje po ogledu zunanjosti ostaja.

Čisto druga zgodba je seveda znotraj, saj je po stari Subarujevi navadi vse skupaj bolj ali manj dolgčas, čeprav je opazen manjši premik v moderne čase. Vendar bo razvajene kupce še vedno motilo, da je veliko trde plastike, da sprednja sedeža nista ne-vem-kaj in brez nastavljive ledvene opore, da radio izgleda zelo zastarelo in da je ključ še vedno kot kakšen nož in se ne da zložiti! V današnjih časih je to že skoraj nezaslišano. Zadaj je malo prostora za sedenje pa še prtljažnik je nizek in majhen, kar pa je zaradi stalnega štirikolesnega pogona pač pričakovano.

Ampak, kdo pa si kupi subaruja zaradi lepega izgleda ali uporabnosti na prvem mestu?! Ti avtomobili so povečini namenjeni vožnji. V vseh razmerah, na vseh podlagah in XV ni nobena izjema. Kljub višje nasajeni karoseriji je udoben, ker je vzmetenje mehko, zasluga pa gre seveda nizkemu težišču, ki ga omogoča bokserski motor. S čisto vsakim subarujem se zapeljem na kakšen fin makadam in ga najprej spravim počez, da se spomnim, zakaj imam rad avtomobile. Pristni občutki nadzora nad vozilom in adrenalin, ki se ob tem sprošča, je v subarujih še vedno doma in zato sem mu pripravljen odpustiti skoraj vse napake. Še vedno me dovolj udobno pripelje praktično kamor želim, občutkov, ki jih ob tem nudi, pa danes ne najdeš več v skoraj nobenem avtomobilu.

Tudi motor še vedno lepo prede, ko ga prižgete, v testnem primeru pa občasno tudi malo cvili, ko ga priganjate. Dvolitrski bencinski motor s 110 kilovati in brezstopenjski menjalnik lineartronic se mi pač ne zdita posrečena kombinacija. Zdi se, da XV nikamor ne gre, porabi veliko pa še hrupen je. Tudi praksa to potrjuje. Pospešek z mesta do 100 je kar 10,7 sekunde, poraba okoli 10 litrov, zato ali izberite ročni menjalnik ali pa dizla, ki je 2.000 evrov dražji. Takšen je dober samo za tiste, ki se vozite počasi, zelo previdno in zelo malo kilometrov, kar pa se vozniki subarujev ne!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Subaru XV 2,0 CVT trend
vrsta motorja bencinski, 4-valjni, bokserski, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.200 
največji navor v Nm pri vrt./min 196 pri 4.200 
menjalnik samodejni, brezstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4450 x 1780 x 1570
medosna razdalja v mm 2635
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1405
največja hitrost v km/h 187
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,6/5,5/6,6
poraba na testu v l/100 km 10,1
cena osnovnega vozila v EUR 22.990
cena testnega vozila v EUR 31.010
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.630

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |