Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel za mlade

Opel astra 1.4 turbo sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ljudje smo si med seboj različni. Nekaterim je popolnoma vseno, kako avtomobil izgleda in jih zanimajo samo uporabnost, majhna poraba goriva ali katera od ostalih vrlin. In so tudi takšni kupci, ki zahtevajo, da avtomobil izgleda zelo atraktivno. Za takšne je primerna astra z opremo sport.
Opel za mlade
Foto: Anže Jereb
22. 8. 2012 ob 11:18
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika je z dodatno opremo dovolj atraktivna, da bo privlačila poglede
položaj za volanom je dober, ergonomska sedeža odlična
spredaj je na voljo veliko uporabnih odlagalnih mest
v zavojih je takšna astra zelo prepričljiva
sistem za prepoznavo znakov deluje dobro
motor je spodoben med običajno vožnjo ...
... a nikakor dovolj zmogljiv za bolj dinamično vožnjo, sploh glede na obljubljeno moč
poraba goriva je prevelika
prostornost bi morala biti ob konkretnih zunanjih merah ena od največjih vrlin astre
stikal na armaturni plošči je občutno preveč
opozorilnik na nenamerno menjavo pasu opozori le zvočno
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (12 glasov)
video test opel astra 1.4 turbo sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Rdeča barva in številni spojlerji so lep dokaz, da po takšni astri starejši ne bodo posegali. Pa čeprav običajno pravimo, da avtomobile te znamke kupujejo tisti s klobuki, ta astra cilja predvsem na mlade. Na tiste, ki bi želeli pokazati svoj avtomobil, in na vse tiste, ki simpatizirajo z lepo ukrivljeno pločevino in dodatki v obliki spojlerjev. Vsi že tako privlačen avtomobil še dodatno oplemenitijo, na svoj način in zgolj za določen tip kupcev seveda, končni izdelek pa je očem prijeten.

Počutje v notranjosti smo v astrah pohvalili že večkrat in ga lahko spet. Stikal je sicer preveč in vse skupaj deluje malce konfuzno, je pa notranjost lepo oblikovana in dobro izdelana. Če boste vzeli ergonomske sedeže, boste v le redkokaterem avtomobilu sedeli tako udobno in kvalitetno. Ta dva pri opremi sport sploh lepo objameta hrbet. Spet me je nekoliko razočarala prostornost, glede na to, da je astra med daljšimi v svojem segmentu; ob tolikšnih merah bi pričakoval še več prostora na zadnji klopi in še bolj uporaben prtljažnik. Nekako se zdi, da je vse skupaj narejeno zelo masivno in potem zmanjka prostora za uporabnike.

Atraktivna zunanjost in podvozje flexride sta obljubljala veliko užitkov med zavoji, a je splošen občutek pokvaril malce anemičen motor. Glede na to, da podvozje suvereno prenaša hitro ovinkarjenje, me je motor razočaral zaradi omejene ponudbe moči. Ni slab, a tudi prav nič poseben ne, ne zna dvigovati srčnega utripa, kot sem glede na zunanjost pričakoval. Manjka mu nekaj živahnosti, nekaj moči, ki bi bila vsekakor dobrodošla, saj bi podvozje to z lahkoto preneslo. V primeru, da vam je pomemben predvsem izgled, bo dovolj zmogljiv, za tiste, ki pričakujete izgledu primerne zmogljivosti, pa premalo. Tudi porabi ne malo, v povprečju okoli devet litrov, če boste nežni s stopalko za plin. Kar je tudi preveč.

Naj priporočim še dva sistema, ki ju je imela tokratna astra, oba sta pri Oplu nova. Prvi je opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu, ki voznika na to hitro opozori s piskom, ne zna pa dodatno tudi pomagati s popravki na volanu, kot to znajo nekateri podobni sistemi. Druga zadeva je sistem za prepoznavo znakov, dejansko bolj zanimiv pripomoček. Dobro prepoznava hitrostne omejitve, celo tako dobro, da nam je na avtocesti pri prehitevanju tovornjaka pokazal omejitev 70 km/h, ker je imel tovornjak pač takšno nalepko. Hitrostne omejitve torej dobro prepoznava, je pa le delno uporaben, saj ne prepoznava še drugih oznak. Recimo tabel za naselja, kar bi bilo seveda celo bolj dobrodošlo, saj manj pozoren voznik pogosto lahko pozabi, ali se še vedno vozi skozi naselje ali ne.

Takšna astra z opremo sport in atraktivno zunanjostjo je dober skupek avtomobila, sem pa za 26 tisoč evrov pričakoval več. Za omenjeni znesek se pri nekaterih tekmecih lahko dobi podobno opremljen in atraktiven avtomobil, ki pa pod svojim pokrovom skriva tudi precej več moči. In k takšnim linijam bi močnejši motor nedvomno sodil. Zato ga pri Oplu tudi imajo v ponudbi model OPC.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel astra 1,4 16V turbo sport
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1364
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) od 4.900 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 od 1.850 do 4.900
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4419 x 1814 x 1510
medosna razdalja v mm 2685
prtljažnik v litrih 370
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1459 (561)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 9,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,9/4,7/5,9
poraba na testu v l/100 km 9,2
cena osnovnega vozila v EUR 15.330
cena testnega vozila v EUR 18.895
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.485

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |