Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prvi vtis ne velja

Honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B

Avtor prispevka: Miha Dovč
Prvi vtis je izjemno pomemben, saj lahko botruje razpletu nadaljnjih dogodkov. K sreči pa obstajajo tudi karakterji, ki si vzamejo več časa, da nekoga spoznajo. Honda CR-V je za slednje.
Prvi vtis ne velja
Foto: Matej Mihinjač
21. 6. 2010 ob 13:28
Komentarjev: 0
video test honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav ime (CRoss Vehicle) in tudi sama pojava nakazujeta, da gre za t.i. SUV-vozilo, se CR-V ne želi povsem poistovetiti z omenjenim segmentom vozil. Najbolje se namreč znajde v urbanem okolju – na asfaltu. Štirikolesni pogon že zmore (s primernimi pnevmatikami seveda) potegniti do kakšne planinske koče, smučišča, sankališča ali nahajališča gob, vendar manjša oddaljenost trebuha od tal, odsotnost zapor diferenciala in povsem samodejen pogon (ko zdrsne sprednji par, se vklopi zadnji – brez zaklepanja razmerja), bolj sodijo na urejeno cestišče. In tu bo CR-V, verjetno, preživel večino svojih kilometrov. Čemu torej kupiti CR-Vja, če izgleda kot terenec, vendar to ni. Ker je zaradi višjega položaja sedenja pregled iz vozila izvrsten, ker višja oddaljenost od tal omogoča lažji vstop v vozilo in ker je imeti SUV vozilo modna muha.

Kot že rečeno, CR-V se (navkljub svojemu imenu) odlično znajde na asfaltu. Voznik ima izvrsten občutek na volanu, čvrsto vzmetenje ne dovoljuje pretiranega nagibanja, dolge prestave, dobra izolacija in tihost agregata pa omogočajo hitrejšo vožnjo z manj trušča. Preglednost je zaradi velikih ogledal dobra tudi nazaj. Podolgovati žarometi zadaj, ki so zaščitni znak vseh dosedanjih generacij CR-V, so ostali, k sreči pa so na dno prtljažnika pospravili rezervno gumo, ki je krasila prvo generacijo CR-Vjke.

Voznikovo delovno okolje meji na idealnega. Ročica menjalnika je dirkaško blizu volanskega obroča! Z veliko odlagalnimi mesti in kar tremi zaprtimi predali bodo stvari varno spravljene pred očmi nepridipravov, ker imata voznik in sopotnik vsaj svoje naslonjalo, bo med njima resda manj intime, vendar tudi manj nepotrebnega butanja s komolci. Škoda je le, da nista izdatneje nastavljivi. Materiali in obdelava sta na visokem nivoju, kot smo od Honde v tem cenovnem segmentu navajeni, zato pa v segmentu nismo vajeni, da je dovolj prostora tudi na zadnji klopi. Pri CR-V ga je, prtljažnik pa meri 524 litrov in se s premikanjem sedežev in podiranjem naslonjal lahko pridobi še 1000 litrov dodatnega prostora.

Z opremo executive dobi voznik tempomat, usnje s kombinacijo alkantare, ksenonske žaromete, dvopodročno klimo, parkirna tipala in v usnje odet volan. Več si voznik že težko želi. Mogoče več moči pod motornim pokrovom, saj tekmeci tu ponujajo več, vendar je 110 kilovatov povsem dovolj. Za dizla se presenetljivo rad vrti, še večja vrlina pa je njegova uglajenost. Izvrstno skriva svoje dizelsko poreklo in tudi poraba z manj kot osmimi litri je lahko ugodno majhna. Ker jen v primerjavi z eurom niha kot hormoni pri nosečnici, cena ne more biti tako ugodna kot pri evropskih vozilih, vendar z aktualnim popustom 2.500 evrov, ta CR-V z najbogatejšim paketom opreme in biserno barvo stane 31 tisočakov in pol, kar je povsem sprejemljivo za to, kakšen kos opremljene pločevine dobite. Japonci dobro vedo, kakšne potrebe po terenskih zmogljivostih imajo kupci tovrstnih vozil in so CR-Vja temu primerno tudi naredili. Želi, da ga spoznate, vendar bo le en zmenek premalo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 2,2 i-DTEC executive B
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4570 x 1820 x 1675
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 524 - 1532
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1658 (502)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,6/6,5
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 25.490
cena testnega vozila v EUR 30.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |