Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Uporabnost pred dinamiko

Honda civic 2.2 i-DTEC sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tri desetletja niso malo in stvari se v tem času precej spremenijo. Človek se postara do te mere, da ga osnovnošolski prijatelji najbrž ne bi več prepoznali, še večja pa je sprememba oziroma preskok v tehnologiji.
Uporabnost pred dinamiko
Foto: Matej Mitruševski
4. 6. 2012 ob 18:00
Komentarjev: 0
video test honda civic 2.2 i-DTEC sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Avtomobili se v takšnem obdobju spremenijo do neprepoznavnosti, če seveda določen model sploh obstane toliko časa. Hondin civic je na trgu že več kot trideset let, doslej pa je zamenjal že devet generacij, ki se med seboj ne razlikujejo le v tehnologiji in obliki, temveč tudi v filozofiji. Na grobo bi lahko rekel, da je prvih sedem generacij ponujalo enako filozofijo, bile so poceni, kakovostno izdelane, športno obarvane in z zelo enostavno notranjostjo. Potem je leta 2006 prišla osma, s trikotnimi izpuhi, z vratnimi kljukami v obliki raket in z notranjostjo, ki je bila bolj moderna od komandnega centra vesoljske ladje Enterprise. Prvi civic z zanimivo notranjostjo in hkrati prvi civic, ki ni vseh upov polagal le na dinamičen karakter in kakovost, temveč tudi na ekologijo in še bolj na praktičnost. Takrat je bil to najbolj prostoren in prilagodljiv avtomobil v segmentu, z odličnim dizelskim motorjem in zelo neposrednim krmilnim mehanizmom.

A prejšnja generacija je bila le vmesni člen, kako priti iz športno naravnanega modela do umirjenega avtomobila, ki več poudarka daje udobju in varčnosti. Vsaj tako je opaziti pri novem civicu, ki oblikovno še vedno ostaja posebnež, a je bolj zadržan od prejšnjega. Tudi notranjost ostaja malce posebna, a je bolj umirjena od prejšnje, ker bo tako prepričala več ljudi. Všeč mi je kakovost izdelave, ki je na višjem nivoju od prejšnje, kjer je kakšna stvar zaškripala, pa ne bi smela, všeč mi je tudi, da ni več gumba za zagon, ki razen estetske funkcije druge sploh ni imel. Ni pa mi všeč volanski obroč, ki je sicer prijetno debel, vendar prevelik.

Velik volan dobi smisel, ko se boste s civicom zapeljali. V tej novi generaciji je postal bolj umirjen od prejšnjega, bistveno bolj udoben in mehak, prav nič posebej športen ni več. Sicer se pelje dovolj lepo, a mnogo manj suvereno. Še vedno se sedi nekoliko previsoko, ker je pod voznikovim sedežem rezervoar za gorivo, sedalo zadnje klopi se še vedno zelo priročno dvigne in prtljažnik je še vedno zelo prostoren. Hiba ostaja predeljeno zadnje steklo, ki ima sedaj večji zgornji del (z brisalcem), a registrske tablice avtomobila za seboj še vedno ne boste videli.

Tudi motor je malenkost boljši. Nekaj dodatnih kilovatov moči se ne pozna in tudi poraba goriva ni bistveno manjša, mimogrede brez težav okoli 5,5 litra, je pa precej bolj tih (še vedno ne najtišji) in bolj živahen pod 2000 vrtljaji. K majhni porabi seveda pripomore še indikator prestavljanja, način eco, ki prilagodi delovanje motorja in klimatske naprave, ter sistem start&stop. Menjalnik ostaja vrhunski, tako natančnih hodov ne najdete praktično nikjer.

V notranjosti dejansko motita le dve stvari, prva je zaslon, ki ima dvojno steklo in se nanj v lepem sončnem vremenu skoraj ne vidi, druga pa potovalni računalnik, ki je enostavno preveč kompliciran za upravljanje.

Civic s takšno obliko in izbuljenimi zadnjimi lučmi ostaja posebnež, a je bistveno bolj umirjen kot prej. Očitno so pri Hondi ugotovili, da kupci cenijo bolj zadržan dizajn, prostornost in ekonomičnost. Na športne vrline njihovih avtomobilov iz devetdesetih lahko kar pozabite.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda civic 2,2i-DTEC sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4300 x 1770 x 1470
medosna razdalja v mm 2595
prtljažnik v litrih 407
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1416 (494)
največja hitrost v km/h 217
pospešek 0-100 km/h v s 8,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,9/4,4
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 16.490
cena testnega vozila v EUR 21.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.539

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |