Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen tiguan

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
V dosedanjih devetih letih je tiguan prepričal že 2,8 milijona kupcev, zato je prihod nove generacije dovolj dober razlog, da se tekmeci malce prestrašijo. Vajeni smo namreč, da se za manj izstopajočimi oblinami pri tej znamki običajno skrivajo dodelani avtomobili.
Volkswagen tiguan
Foto: Anže Jereb
14. 4. 2016 ob 16:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera volkswagen tiguan
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pa je novi tiguan res še oblikovno zadržan? Zadnje čase Volkswagnove modele spremljajo precej ostre, ravne linije in trendu je seveda podlegel tudi tiguan. Meni osebno so všeč, ker zaradi ravnih luči in ostrih potez avtomobili potem izgledajo kot izklesana skulptura. Le poglejte ga, spredaj je zelo napadalen s kromom med lučmi ter ozkima žarometoma. S paketom R line bi bil še bolj agresiven in zato bo slednji seveda na voljo.

Ampak oblika je, kakršna je, bolj pomembno je ostalo. Znotraj je prostora več, kar je logično, saj je tiguan v dolžino zrasel za šest centimetrov, za tri je širši in prav toliko nižji, medosna razdalja pa se je povečala za skoraj osem centimetrov. Zadnja klop je vzdolžno pomična za zajetnih 18 centimetrov, predvsem pa je večji prtljažni prostor, ker so pri Volkswagnu pač mnenja, da ste kupci bolj dinamične sorte in s seboj radi vozite veliko športnih rekvizitov. Če je klop potegnjena naprej, ima prtljažnik 615 litrov prostora, kar je 145 več od predhodnika. V tem primeru seveda za kolena višjih hitro zmanjka prostora, sicer pa ga je več kot dovolj in na zadnjih sedežih je pravzaprav zelo udobno.

Voznikovo delovno okolje je oblikovno znamki primerno zadržano, a zelo lepo pospravljeno in z velikim zaslonom na dotik tudi moderno izgleda. Opcijsko so na voljo še veliki digitalni merilniki pred volanskim obročem, oba zaslona pa pravzaprav nista presenečenje, saj ju ponujajo že v ostalih modelih in je poteza logična. Vse skupaj je zelo pregledno in tudi kakovost izdelave je na visokem nivoju, kar spet ni nič novega.

Kako se tiguan pelje, vam povem v testu. Na teh mednarodnih premierah nam namreč vedno pripravijo najbolje opremljene različice, ki so potem superiorne v skoraj vseh pogledih, a je njihova cena dvakrat višja od povprečne cene pri nas kupljenega avtomobila. Lahko le povem, da je kljub dvajsetpalčnim platiščem tokratni avtomobil ostal dovolj udoben in ni nadležno pretresal. Pač, podatek za vse tiste, ki bi si ga želeli omisliti v vpadljivi modri barvi in z velikimi platišči. Lega je bila zanesljiva, občutek na volanu dober in vleka koles po kolesnicah ni bilo čutiti, kar se pri širokih pnevmatikah hitro občuti. Opazen pa je takšen tiguan, sta mi na poti skozi Berlin v znak pohvale pomahala dva lastnika prejšnje generacije.

Če vas mikajo varnostni sistemi, ja, tiguan jih je poln. Ponuja sistem za preprečevanje trkov, prepoznava pešce, ima opozorilnik pred nenamerno menjavo voznega pasu, nastavljivo podvozje, aktivni radarski tempomat pa v gneči postane pomočnik in takrat tiguan vozi skoraj sam. Ob srečanju s pešcem se pokrov motorja v 22 milisekundah dvigne za pet centimetrov in na ta način poskuša omiliti posledice trka. Na voljo je štirikolesni pogon, kopica motorjev, med katerimi je tudi najmočnejši dvolitrski TDI s kar 240 'konji', kakršnega smo preizkusili že v tem passatu. Sam sem vozil malce šibkejši s 140 kilovati in je več kot dovolj zmogljiv, posebej prijeten se mi je zdel tudi motor TSI s 132 kW moči. Seveda so na voljo še šibkejše različice, menjalnik DSG in vse, kar pač Volkswagen v tem trenutku ponuja.

Na zahtevne terene ga pogosto ne boste vozili, a tudi tam ne bo hitro omagal. Mi smo se z njim lahko zapeljali po posebnem poligonu z zahtevnimi klančinami, luknjami, kjer do izraza pridejo zapore diferenciala oziroma elektronsko premikanje navora do kolesa z dobrim oprijemom, pa strmi klanci navzdol, konkretni bočni nakloni, šlo je brez težav, le program vožnje je bilo potrebno pretakniti v način za brezpotja. V elegantnem okolju se boste skratka brez težav varno zapeljali tudi po neurejenih podlagah. Za konec le še cena: ta znaša vsaj 31.800 evrov.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |