Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Renault talisman

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Renault očitno tako zelo želi pozabiti na laguno, da so bile prve besede na tiskovni konferenci namenjene dejstvu, da talisman ni naslednik lagune. No, kakorkoli obračajo, talisman je naslednik lagune.
Renault talisman
Foto: Anže Jereb
20. 11. 2015 ob 10:00
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera renault talisman
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Svojo tezo so podkrepili tudi z besedami, da je imela laguna pet vrat, talisman pa je klasična štirivratna limuzina. Da gre za naslednika, seveda ne pomeni, da je talisman sestavljen iz polovice komponent, ki so bile nekdaj na lagunah. Povsem nov je, to je dejstvo, in stoji na povsem novi arhitekturi CMF. Je pa tudi dejstvo, da vseeno gre za naslednika, saj nastopa v enakem segmentu. Ampak naj vas te trditve ne begajo, pomembno je predvsem, kakšen je talisman in kako se bo znašel med konkurenco zelo prepričljivih tekmecev.

Za začetek verjamem, da vam je všeč vsaj oblikovno. Lep je, ker so tudi ostali predstavniki lepi, je pa malce nenavaden s tistim zaključkom sprednjih žarometov v obliki bumeranga in tudi z razpotegnjenimi zadnjimi lučmi. To, kar gledate na fotografijah, so nove Renaultove oblikovne smernice, ki jih je začel espace, jih ima sedaj še talisman pa tudi novi megane bo imel podobno masko. Luči svetijo v LED-tehniki, ker bi bila danes limuzina brez tega celo nesodobna. Talisman je precej daljši od lagune in tudi od passata, od slednjega za sedem centimetrov, da bodo imeli direktorji na zadnjih sedežih dovolj prostora. In prtljažnik s 608 litri prostornine tudi ni majhen.

Znotraj pričakujte enak 8,7-palčni zaslon kot v espacu (osnovni je manjši in meri 7 palcev) in nekako enako vodilo oblike armaturne plošče, lahko pa potrdim, da so materiali boljši. Espace zna prevečkrat zaškripati, ker je plastika pretanka, sploh na mestih okoli zaslona na dotik. Tukaj je vse skupaj očitno dodelano in nič več ne škripa, vseeno pa je hecno, da ob kopici usnja, ki ga najdemo na sedežih in na armaturni plošči, ni usnjen še del osrednjega dela armaturne plošče. Tista trda plastika deluje premalo mondeno za tak segment, celo v najbogateje opremljenem talismanu initiale paris je enaka. Sicer je notranjost dovolj elegantna, predvsem zaslon poskrbi za moderen izgled, precej je usnja in lesa, pač nasploh dobro izgleda.

Še dve stvari iz espacea sta našli svoje mesto tukaj in sicer sistem 4Control, torej štirikolesno krmiljenje, in nastavljivo krmiljenje blažilnikov. 4Control smo preizkusili na posebnem poligonu dirkališča Mugello in razlika z njim oziroma brez je precej očitna. Dejansko smo s štirikolesnim krmiljenjem dosegali večje hitrosti skozi zavoje, ker pa to ni dirkalnik, je bolj pomembno, da je bil občutek s sistemom 4control bistveno boljši in dela z volanom manj. Tudi na cesti se je sistem izkazal kot vrhunski. Lahko pohvalim njegovo odličnost, ker med zavoji z njegovo pomočjo talisman odlično skriva velikost, občutek je skoraj enak, kot bi se vozili z dve številki manjšim cliom. Če bi moral omeniti le eno stvar, ki me je najbolj prepričala, so to nedvomno vozne lastnosti, talisman se pelje bolje celo od vozniško precej dobrih nemških predstavnikov. Kdo bi mislil, da bo ravno Renault ponujal vrhunsko voznost …

Kar se tiče nastavljivih blažilnikov, za razliko od visokega espacea, ki se v načinu comfort preveč pozibava, talisman v tem načinu nima težav in je zelo udoben. Tudi občutek na volanu je dovolj dober, pač tipično limuzinsko odtujen, ampak nikakor slab. Morda je edino na slabih cestah podvozje preglasno, sicer pa je kabina dobro zatesnjena, prijetno tiho je v notranjosti med vožnjo, je pa resda tole šele prva vožnja, zato me jemljite malce z rezervo. Baje je kabina med najprostornejšimi v segmentu, pravijo pri Renaultu, ampak ne vem, zame so vse dovolj prostorne.

Na premieri smo preizkusili dve motorni različici, turbodizelski dCi160, torej najmočnejši dizel v ponudbi, in turbobencinar s 147 kW moči. Kaj vem, se mi zdi, da mu prvi zelo ustreza, sploh, ker je povezan le z dvosklopčnim robotiziranim menjalnikom, ročnega s tem motorjem ni. Bistveno bolj prepričljiv je potem takšen avtomobil, limuzini to udobje kar paše. Lahko pa seveda izberete še dCi110 in dCi130, obe številki ponazarjata konjsko moč, najšibkejši motor je pravzaprav namenjen predvsem flotnim kupcem. Precej prepričljiv se mi je zdel tudi turbobencinar s 147 kW moči in s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom, presenetljivo zvezno vleče in je seveda prijetno tih, poraba pa je bila kljub ne najbolj umirjeni vožnji le okoli devet litrov. Torej, precej spodobna.

Talisman bo v Slovenijo zapeljal šele spomladi naslednje leto, poleg limuzine bo takrat takoj na voljo tudi karavan, po katerem predvidevajo, da bo pri nas poseglo okoli 70 odstotkov vseh kupcev. Hibrida ne bo, prav tako ne kupejevske izvedenke, ker obe za kupce nista dovolj zanimivi. Cen še nimamo, je pa v Franciji osnovni talisman na voljo od 27.990 EUR dalje, pri nas bo najbrž malce cenejši.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
161718  domača premiera - renault ZOE
19  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |