Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota auris

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Novinarji običajno že po dolžini tiskovne konfence na mednarodnih premierah lahko presodimo, koliko truda so proizvajalci namenili svojemu novemu izdelku. Ne vedno, ker včasih majhne spremembe znajo spretno zakamuflirati, a vendar je precej dolga konferenca obljubljala, da je predstavljeni auris res popolnoma nov.
Toyota auris
Foto: Anže Jereb
4. 12. 2012 ob 12:39
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera - toyota auris
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

"Nočemo več sloveti le kot zanesljiva in ekološko ozaveščena znamka, temveč kupcem ponujati atraktivna in dinamična vozila," pravijo pri Toyoti. In auris naj bi bil prvi, ki bo prinesel to svežino. Če je bila prejšnja generacija (kot tudi nasploh večina Toyotinih modelov) oblikovno zadržana, ta ni. Auris je sedaj tri centimetre daljši in kar 5,5 centimetra nižji, zaradi česar že takoj deluje bolj športno, potem pa je tu še precej agresiven sprednji del in ostro prisekan zadek.

Škoda je le, da se ta oblikovni korak ne kaže še znotraj. Okolje je dobro sestavljeno, v določenih paketih opreme je na armaturni plošči celo pravo usnje, a je slednja oblikovno bolj zadržana. Stikal ni veliko, kar mi je všeč, je pa osrednji del armaturne plošče nenavadno pokončen. Pri hibridu malce manj, ker se spodnji del postopno prevesi v ravnino, pri ostalih različicah pa je naklon bolj izrazit. Malce več je prostora in novi so sedeži, zato se sedi bolje.

Starejšim tudi vozne lastnosti (poleg oblike) v večini primerov niso v prvem planu, so pa mlajšim. Meni osebno celo zelo, zato cenim, če je avtomobil čvrst in komunikativen, ni pa treba, da je presneto trd. Oziroma ne sme biti, ker potem avtomobil ni primeren za širok krog kupcev. Ker je inženirjem uspelo v povprečju za 50 kilogramov zmanjšati maso in znižati težišče, je sedaj vzmetenje celo mehkejše, a je nagibanja kljub temu manj, občutek pa je boljši. Volanu so namenili bolj neposreden krmilni mehanizem, ki je tudi lepo obtežen, zato potrjujem, da je lega boljša. Sicer aurisu manjkajo finese, kakršne ponuja focus, a je na splošno na tem področju auris močno napredoval.

Manj napredka je pri varnostnih sistemih, kjer lahko izpostavim le izboljšan program za samodejno parkiranje, prav tako ni veliko napredka pri motorjih. Vsi po vrsti sicer porabijo manj goriva, a gre glavnino za to pripisati manjši masi vozila in manjšemu količniku zračnega upora ter dodanemu sistemu start&stop. Na voljo sta dva bencinska agregata s prostorninama 1,33 in 1,6 litra, dva dizelska motorja s prostorninama 1,4 in 2,0 litra ter hibridna izvedenka. Slednji so uspeli spremeniti parametre delovanja, da je sedaj motor ob močnejšem pritisku na stopalko za plin malenkost manj glasen. O ponudbi kakšnega manjšega turbobencinskega motorja, kakršne ponujajo tekmeci, zaenkrat ni ne duha ne sluha.

Bo pa zato zelo suverena cena. Osnovnega aurisa boste dobili že za 13.500 EUR, z dizelskim motorjem za 15.000 EUR, pa bo imel že lepo zalogo opreme. Sedem zračnih blazin je serijskih, sistem ESP tudi, prav tako radio z vhodom USB in samodejna klimatska naprava. Volanski obroč bo sicer plastičen in platišča jeklena, a bo dodatnih 700 evrov za višjo stopnjo opreme rešilo tudi to. Z 19.000 evri je zanimiva cena hibrida, ki ga tako želijo ponuditi tudi tistim, ki razmišljajo o nakupu dizelske različice in ne le 'eko frikom'. Računajo, da bo delež prodanih bencinskih, dizelskih in hibridnih različic enak.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 dnevi  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  |