Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen golf

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ob koncu lanskega leta je bilo v Sloveniji registriranih 67.100 golfov. To je toliko, da bi lahko imel vsak Celjan in tisti, ki živijo v bližnji okolici, svojega golfa. Z otroki vred. Verjetno jih zato toliko vidite na cestah. In to pomeni le eno, da je avtomobil res priljubljen v naši mali državi.
Volkswagen golf
Foto: Matej Mihinjač
12. 10. 2012 ob 17:26
Komentarjev: 3
video mednarodna premiera - volkswagen golf
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pa ne samo pri nas. V bistvu po vsem svetu. Skupaj z zadnjo šesto generacijo je Volkswagen izdelal že več kot 29 milijonov golfov, sedma bo presegla številko 30 milijonov, to pa so številke, s katerimi se lahko v zgodovini avtomobilizma pohvalita le še Toyota in Ford. Golf je bil ustanovitelj svojega razreda – ki mu pravimo kar golfov razred, to je razred kombilimuzin. Od leta 1974, ko je pripeljal na ceste prvi, se je tako do danes zgodilo res veliko in novi to bogato izročilo konkretno nadgrajuje.

Čeprav tega ne boste takoj opazili in kot slišim, je to najpogostejši očitek; da je skoraj isti kot prejšnji. Volkswagen se je namenoma odločil za to potezo, čeprav je avto čisto nov. Šef oblikovanja je poudaril, da mora golf že 200 metrov daleč jasno kazati, za kateri avto gre. To najbolj jasno nakazujeta značilna maska (z nekaterimi potezami phaetona) in masivni C-stebriček, ki je prisoten že od četrte generacije. Želijo le nadaljevati zgodbo, ki so jo začeli že skoraj 40 let nazaj, in z novimi tehnologijami povzročati revolucijo. Najpomembnejši poudarki so na primer masa vozila, ki je tudi do 100 kilogramov manjša kot pri predhodniku (VW navaja, da tehta enako kot golf 4), čeprav gre v večini primerov za prihranke nekaj deset kilogramov, če med seboj primerjamo modele z enakimi motorji. Proizvajalci se radi hvalijo z velikimi številkami, 'pozabijo' pa povedati, da primerjajo podobno zmogljive agregate, ki pa imajo različne delovne prostornine in na primer turbopolnilnike, da dosegajo enako moč.

Ampak nič zato, glavno, da gre vse skupaj naprej in novi golf je kljub povečanim meram dejansko nekaj lažji, s čimer prihrani malo goriva (tovarna navaja do 0,3 litra prihranka), predvsem pa se s tem še izboljšajo vozne lastnosti. In vse skupaj so dosegli brez uporabe dragih materialov kot sta aluminij in magnezij, s čimer je tudi cenovno ostal sprejemljiv. Pravijo, da je celotna družina golfov za skoraj 14 odstotkov varčnejša z gorivom, iz česar so izračunali, da bo samo zato na leto v Evropi za 119 tisoč ton manj izpustov CO2. Najvarčnejši bluemotion (1,6 TDI z 81 kW/110 KM) pa naj bi v povprečju po novem porabil le 3,2 litra na 100 kilometrov.

Na predstavitvi so sicer imeli le dva motorja: novi turbodizelski 2,0 TDI s 110 kW oziroma 150 KM, ki je tišji, bolj prožen in tudi bolj varčen, ter zame še veliko bolj zanimiv turbobencinski 1,4 TSI s 103 kW (140 KM) in izklapljanjem para valjev, ko je motor neobremenjen, da privarčuje približno pol litra goriva na 100 km. Zelo lepo teče, sicer se malo, ampak res malo, čuti preklop, tudi če pravijo, da se ne, ampak to ne bo nikogar motilo, če privarčuje pri gorivu! In ko sem že pri občutkih: prva vožnja je pokazala, kako odličen je golf na cesti, saj je lega praktično nevtralna, oprijem izvrsten, blaženje skoraj popolno, vožnja pa lahkotna in prijetna. Standard, ki konkurenci ne da miru, je pa res, da Volkswagen pač uporablja dražje večvodilno vpetje koles na zadnji premi, ker ne želijo kompromisov za svoje kupce. Zato pa je kompromis, ki ga kupci morajo sprejeti, ta, da bodo tudi lastniki audijev, škod in seatov ter ostalih Volkswagnovih modelov v prihodnjih letih vozili avtomobile na praktično identični platformi MQB, s čimer je bistveno cenejši razvoj ostalih modelov. Ampak v bistvu to ne pomeni nič takšnega, le razlik med posameznimi modeli morda ne bo toliko, ko govorimo o voznih lastnostih in pogonskih sklopih.

Golf preseneča tudi z dodatno opremo, za katero so poudarili, da je ugodna in da si jo bo lahko privoščil vsak kupec golfa; to so na primer radarski tempomat in pomoč pri vzdrževanju smeri, prepoznavanje znakov ob cesti, velik osrednji zaslon, ki pripravi ikonice, ko približate roko, in ki prepozna več dotikov hkrati (kot tablice; zemljevid se poveča na primer z razmikom prstov itd.). Marsikoga bo navdušilo novo brezstopenjsko odpiranje vrat, prtljažnik, ki je za 30 litrov večji (volumen znaša zdaj 380 litrov), je bolj dostopen z zelo nizkim nakladalnim robom, praktičen pa z dvojnim dnom in polico, ki se zloži vanj. Če boste prevažali dolge predmete, lahko v novega golfa stlačite 2,4 metra dolg kos. Večja je še sama kabina, zato je za potnike več prostora, zasluga pa gre 5 cm daljši medosni razdalji, za toliko se je povečal tudi sam golf.

Že skoraj ponarodelo je dejstvo, da morajo imeti vsi golfi kljuke, zato so inženirji pripravili še eno super domislico, kjer samo s potegom vzvoda v prtljažniku in nogo postaviš vlečno kljuko in si ne rabiš umazati hlač ali uporabljati silo. Vsi golfi bodo serijsko opremljeni z elektronsko zaporo diferenciala XDS, ki z zaviranjem posameznega kolesa spredaj izboljša trakcijo in pomaga pri vodljivosti avtomobila, vsi pa bodo imeli tudi sistem start stop, ki izklaplja motor med mirovanjem. Še za marsikoga najpomembnejši podatek: pri nas bo naprodaj že od 14. novembra, 1,2 TSI s 77 kW (105 KM) pa bo stal najmanj 15.142 evrov.

Še nekatere cene ob lansiranju:

volkswagen golf 1,2 TSI comfortline - 16.925 EUR
volkswagen golf 1,2 TSI DSG comfortline - 18.404 EUR
volkswagen golf 1,4 TSI highline - 18.220 EUR
volkswagen golf 1,4 TSI DSG highline - 21.276 EUR
volkswagen golf 1,6 TDI tredline - 17.004 EUR
volkswagen golf 1,6 TDI comfortline - 18.302 EUR
volkswagen golf 1,6 TDI DSG highline - 21.301 EUR
volkswagen golf 2,0 TDI comfortline - 20.974 EUR
volkswagen golf 2,0 TDI DSG highline - 23.091 EUR

Prijavite se tudi na nagradno igro, ki jo najdete na tej povezavi. Nekdo med vami bo namreč med prvimi v Sloveniji testiral novega golfa!

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
golf mi je že fuuuul dolgočasen,in po obliki in še marsičem izgublja korak z raznimi megani ,astrami ,mazdo3....itd
(pred 4 leti )
85621406417340048.jpg
Matej Mihinjač pravi:
Hex, tukaj gre le za predstavitev novega golfa, ne za test. Ta bo na vrsti konec novembra, ali v začetku decembra, ko bo avtomobil dejansko pri nas. In tam ne bomo nič pristranski, brez strahu, tudi golf ni idealen avtomobil, je pa, to je jasno tudi po prvi vožnji, zelo dober.
(pred 7 leti )
Ni slike
Hex pravi:
Mater ste pristranski,same lepe stvari,a slabosti nobene? Pol je to the perfect car madona!
(pred 7 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
Heroji furajo v pižamah
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nmalej
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |