Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Range rover evoque

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kako hitro se obrne čas, je očitno tudi po avtomobilih; že kar 8 let je minilo od predstavitve range roverja evoque, ki je zanetil iskro v segmentu kompaktnih premium križancev in do danes prepričal že skoraj 800 tisoč voznikov.
Range rover evoque
Foto: Matej Mihinjač
3. 4. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 4

Osvojil je več kot 225 nagrad po vsem svetu in bil eden od glavnih akterjev norije med malimi križanci.

Takoj po predstavitvi je postal najhitreje prodajan avto za skupino Jaguar Land Rover ter v bistvu začel globalizacijo njihovih modelov. Osvojil je več kot 225 nagrad po vsem svetu in bil eden od glavnih akterjev norije med malimi križanci, saj se je tudi prestižni segment v času od predstavitve do danes več kot podvojil. In rast ni usahnila, še vedno se vse več voznikov odloča za višje avtomobile, zato je bil čas za konkretno posodobitev modela evoque.

V bistvu 99,9-odstotno, saj so od starega modela baje ostali le tečaji vrat, ostalo pa je prav vse novo, čeprav zelo podobno veliko. Zunaj skoraj ni sprememb pri merah (dolžina 4,371 mm), kar bo voznikom, sploh voznicam, še kako všeč, saj so vsi cenili ravno majhnost avta. Tukaj se ne prodajajo centimetri pločevine na evro, temveč prestiž na čim manjšem prostoru, ki je obvladljiv tudi za manj spretne. Vseeno je za 21 mm zrasla medosna razdalja, s čimer so pridobili prostor za potnike na zadnji klopi. Ko smo ravno pri številkah: od tal je odmaknjen najmanj 212 milimetrov in povečala se je dovoljena globina bredenja, saj je namesto pol metra zdaj lahko voda globoka celo 60 centimetrov, da bodo tudi starlete, ki živijo na Barju, pravočasno pripeljale v prestolnico. Količnik zračnega upora se je zmanjšal z 0,36 na odličnih 0,32, pri čemer imajo zaslugo tudi kljuke, ki se po novem skrijejo v vrata kot pri velarju. Vsi modeli imajo serijske polne LED-luči, ki so z novo generacijo postale še ožje za bolj agresiven izgled.

Med prvo vožnjo sta nas navdušili predvsem zanimivi kameri, ki sta posebnost med avtomobili nasploh: prva s pritiskom na stikalo prikazuje sliko na celotni površini ’pametnega’ vzvratnega ogledala, ki v bistvu postane zaslon ločljivosti 1.600 x 320 pik, in ponuja kar 50-stopinjsko vidno polje zadaj namesto 25, kolikor zajame običajno ogledalo, hkrati pa ne vidite glav potnikov zadaj, če vam niso preveč všeč; druga je tehnologija ’ClearSight ground view’, ki sliko podlage neposredno pred vozilom na površini 8 x 15 metrov prikazuje na osrednjem zaslonu, kar je zelo uporabno med tesnim parkiranjem ali vožnjo po terenu do hitrosti 30 km/h, ko vidite sliko brez motornega pokrova.

Samo vstopni model je na voljo s sprednjim pogonom, vsi ostali imajo štirikolesnega in tehnologijo terrain response 2, ki zna sama prepoznati teren, po katerem se vozite, in prilagodi nastavitve pogona in ostale elektronike. Za manjšo porabo goriva zna odklopiti pogon na zadnji kolesi, ko ta ni potreben, po zaslugi dodatne baterije in 48-voltnega omrežja pa zmore shranjevati energijo med zaviranjem in motor izklopiti pri hitrosti 17 km/h, preden se vozilo ustavi. S tem naj bi novi model prihranil do 5 odstotkov goriva, ampak pravi prihranki bodo verjetno prišli s predstavitvijo prvega priključnega hibrida s trivaljnim bencinskim motorjem čez leto dni, kar seveda omogoča nova platforma, ki jo imenujejo ’premium transverse architecture’.

Trenutno sta na voljo dva štirivaljna motorja: bencinski in dizelski, oba z dvema litroma delovne prostornine in po tremi stopnjami moči, zato oznake D150, D180 in D240 ter P200, P250 in P300, pri čemer D označuje Diesel, P Petrol, številke pa moč, ki je izražena v ’konjih’. Najšibkejši D150 ima sprednji pogon in ročni menjalnik ter osnovno ceno 41.342 EUR, osnovni bencinski P200 s štirikolesnim pogonom in samodejnim osemstopenjskim menjalnikom ZF pa stane 50.604 EUR. Novi evoque se pri nas že prodaja, zaradi velikega povpraševanja po svetu pa tudi za naš trg optimistično načrtujejo prodajo 125 avtomobilov letos.

Cene:

range rover evoque D150 – 41.342 EUR
range rover evoque D150 AWD auto -  46.998 EUR
range rover evoque D180 AWD auto -  49.305 EUR
range rover evoque D240 AWD auto -  53.006 EUR
range rover evoque P200 AWD auto -  50.604 EUR
range rover evoque P250 AWD auto -  55.445 EUR
range rover evoque P300 AWD auto -  60.750 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
matteo.vr.1206@gmail.com pravi:
Zelo lep avto ampak mi ni všeč notranjost
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
Precej je podoven ampak se zmeraj najboljsi v segmentu
(pred 4 meseci )
Ni slike
pravi:
A to sploh še kdo kupuje? Sej priznam na začetku je bil atraktiven, samo zdej je pa toliko izbire da tega še opazim ne
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
Land rover pac obvlada
(pred 4 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |