Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford tourneo connect in tourneo courier

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Če ste v pričakovanju drugega ali tretjega otroka in se vam zdi, da vaša mala fiesta ne bo kos težki nalogi, Ford ponuja rešitev. V bistvu kar dve, prvo, ki sliši na ime tourneo connect in drugo na ime tourneo courier.
Ford tourneo connect in tourneo courier
Foto: Gašper Miš
23. 11. 2018 ob 18:30
Komentarjev: 0

Roko na srce, v tem primeru nujno ne potrebujete ne enega ne drugega, lahko Anže potrdi, da bo tudi fiesta dovolj, je pa res, da bosta nalogo opravila z odliko. Temu sta nenazadnje tudi namenjena, medtem ko bosta za vaš posel bistveno bolj primerni njuni tovorni različici, ki nosita ime transit. Prvi del imena, torej tourneo ali transit, pove, če gre za potniško ali tovorno različico, drugi pa, za kateri model gre. Connect je večji, courier pa manjši. Ker nista več najmlajša, connect je v drugi generaciji na trgu prisoten že pet let, courier pa le dobro leto manj, te dni oba doživljata potrebno medgeneracijsko prenovo. Ta jima prinaša predvsem lepši obraz, sodobnejši multimedijski vmesnik ter nekaj naprednih varnostnih in asistenčnih sistemov.

Začnimo z razred večjim in v preteklosti bolj priljubljenim tourneom connect. Ta je s prenovo dobil novo motorno masko, ki je zdaj enodelna, nič več dvodelna, zato izgleda bolj moderno, s tem pa sledi tudi oblikovnemu jeziku, ki so ga pri Fordu vpeljali že z modelom custom. Ob motorni maski novost predstavljajo tudi ksenonski žarometi z LED-dnevnimi lučmi, bolj zanimive pa so spremembe v notranjosti. To si lahko zdaj poživite z novim 6-palčnim zaslonom na dotik, ki je podprt še s sistemom SYNC tretje generacije. Connect lahko prvič naročite tudi z brezžično polnilno postajo za polnjenje pametnih naprav, nov je tudi pametni ključ, da bodo odklepanje, zaklepanje ter zagon vozila še enostavnejši. Novinec je obenem tudi prvi, ki v razred prinaša aktivno pomoč pri parkiranju, tako bočnem kot pravokotnem, za nameček pa je opremljen še s sistemoma active city stop, ki zazna pešce, ter z inteligentnim omejevalnikom hitrosti. V primeru, da vas poti pogosto popeljejo na Primorsko, bo dobrodošel še sistem za stabilizacijo vozila v primeru močnega bočnega vetra.


Pod pokrovom prenovljenega connecta bo brnel litrski prisilno polnjen trivaljni bencinski motor ecoboost s 74 kilovati (100 KM), ki omogoča tudi izklop valja, ali pa 1,5-litrski turbodizelski TDCi s 74 (100 KM) oziroma 88 kilovati moči (120 KM). Dizelski različici lahko povežete tudi z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki preko tipk na prestavni ročici omogoča celo ročno pretikanje. Za bolj varčno vožnjo bo poskrbela funkcija ecoselect, ki vpliva na nekaj motornih parametrov. Connect tudi po prenovi ostaja na voljo v dveh dolžinah: krajši s 4,42 metra ter 40 centimetrov daljši grand connect.

Za slednjo boste doplačali dober tisočak, če boste želeli, da bo opremljena še s šestim ter sedmim sedežem, pa še dodatnih 500 evrov. Nov menjalnik bo vašo denarnico olajšal za malce manj kot 2.000 evrov, sicer pa pričakujte, da se cene potniških različic začnejo pri 24.440 (tourneo connect 1.0 ecoboost 74 kW trend, 6-st. roč.) in povzpnejo vse tja do 28.910 evrov (tourneo connect 1.5 TDCi 88 kW titanium 8-st. sam.). Na navedeni ceni pričakujete še dva tisoč evrov popusta, pri tovornem transitu, ki med drugim ponuja do 3,7 kubičnega metra prostora, kar je 0,8 več kot potniški tourneo, pa ga ne pričakujte. Kljub temu je transit cenejši, saj je furgon pred pribitim davkom na dodano vrednost na voljo od 15.377 (transit connect 1.0 ecoboost 74 kW L1 ambiente, 6-st. roč.) do 20.164 evrov (transit connect 1.5 TDCi 88 kW L2 trend, 8-st. sam.), kombi furgon, ki cilja na vse, ki avtomobil potrebujejo tako za družino kot posel, pa je 2.000 evrov dražji.


Po vzoru tournea connect so prenovili tudi manjši tourneo courier, ki ga tokrat na žalost nismo mogli preizkusiti. Nič zato, ker so se pri modrem ovalu prenove lotili po precej podobnem receptu. To pomeni, da ima tudi courier novo, malce lepše zašiljeno motorno masko, spremenili so še sprednji odbijač, v notranjosti pa lahko najdemo novo sredinsko konzolo z malce manj gumbi ter prav tako 6-palčni zaslon na dotik. Tudi ta je podprt s sistemom SYNC 3, ki med drugim omogoča povezavi Apple CarPlay ter Android Auto, povrhu pa je opremljen še s sistemom za klic v sili eCall. Kupci boste tudi tu izbirali med tremi pogonskimi agregati, od 74-kilovatnega bencinskega ecoboost, do 55- (75 KM) ter 74-kilovatnega (100 KM) dizelskega TDCi. Vsi so po novem opremljeni še s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, samodejni pa ni na voljo. Omenimo, da motorji že izpolnjujejo normative razreda Euro 6.2 d in to celo brez dodatka AdBlue. Turbodizelski različici TDCi sta povrhu opremljeni še z aktivno režo za zajem zraka, ki omogoča hitrejše segrevanje motorja.

Pri tourneu courier, ki pogoltne do 1,9-kubičnega metra tovora, novost predstavlja še paket sport. Ta predstavlja vrh ponudbe, ki se pri potniški različici (upoštevajoč tisočevrski popust) konča pri številki 18.890 (tourneo courier 1.5 TDCi 74 kW sport, 6-st. roč.), najcenejši pa je na voljo že za 13.560 evrov (tourneo courier 1.0 ecoboost 74 kW ambiente, 6-st. roč). Tovorni transit, tudi ta je na voljo kot furgon ali kombi furgon, je celo malenkost dražji, je pa res, da boste vanj lahko namestili vse do 2,3 kubičnega metra tovora s skupno maso 550 kilogramov. Pri zastopniku pravijo, da so letos skupaj prodali 160 vozil v odhodu (od tega 125 transitov connect, 15 tourneov connect, 11 tourneov courier ter 8 transitov courier), prihodnje leto pa pričakujejo, da jim bo prenovljeni Fordov četverček pripeljal 250 novih kupcev. Če bo tem fiesta iz uvoda dovolj, pa je zdaj na voljo tudi robustna različica active.

Cene:

ford tourneo connect
ford transit connect furgon
ford transit connect kombi furgon
ford tourneo courier
ford transit courier

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |