Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jaguar E-pace

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Odkar so pred dobrimi desetimi leti pri indijski Tati pod svoje okrilje vzeli znamki Jaguar ter Land rover, ti beležita lepe prodajne rezultate. Da bodo v prihodnje še lepši, predstavljajo mačko, ki sliši na ime E-pace.
Jaguar E-pace
Foto: Gašper Miš
28. 2. 2018 ob 0:45
Komentarjev: 0

Kot se za čas spodobi, tudi tokrat govorimo o novem križancu. Oblikovno precej spominja na razred večji F-pace. V dolžino meri 4 metre ter 40 centimetrov, torej je od omenjenega brata dobrih 30 centimetrov krajši, še najlažje pa ga bo tako primerjati kar s petvratnim range roverjem evoque. Tako v primerjavi z enim kot drugim E-pace ne prinaša tako ostrih linij, ker želi nenazadnje nagovoriti drug krog kupcev, ki bodo bolj kot te cenili, da so vsa svetila v LED-tehniki, platišča pa najmanj 17- ter največ 21-palčna.

Novi E-pace podobnost z bratskim F-pacom kaže tudi v notranjosti. Armaturna plošča je na prvi pogled zelo podobna, vseeno pa ne enaka, saj je med njima kar nekaj manjših razlik. Predvsem se tu lepo vidi, da želi biti novinec bolj mladosten, tudi bolj športen. Da bi to dosegli, so armaturko postavili bolj položno, z obliko držala za sovoznika pa jo optično samo še dodatno usmerili v smer voznika. Križanca se razlikujeta tudi po obliki stikal klimatske naprave ter prestavne ročice samodejnega menjalnika. Ta v primeru E-paca ni oblikovana kot potopni gumb, pač pa klasično, po vzoru športnega modela F-type. Osrednji zaslon je že pri osnovni različici 2 palca večji, 10 palcev meri, kupci pa lahko namesto klasičnih analognih merilnikov ter 5-palčnega zaslona med njima za slabih 800 evrov doplačila posežete po kar 12,3-palčnih digitalnih. Za približno 1.200 evrov si lahko omislite še projekcijski prikazovalnik, slabih 500 pa boste odšteli še za aktivni ključ v obliki športne zapestnice.

Da E-pace vseeno ni tako mala mačka, kot bi lahko mislili, pove podatek, da medosje meri 2 metra 68 centimetrov in da je tako v notranjosti dovolj prostora za pet potnikov. Tudi prtljažnik pogoltne nadpovprečnih 577 litrov. Veliko prostora je namenjeno tudi varnosti. Se kar lepo pozna, da je najmlajša mačka pri hiši, zato dejansko razpolaga z vsemi najnaprednejšimi sistemi, ki jih že poznamo iz vozil znamk Jaguar ter Land Rover. Tako je že serijsko opremljena s sistemom za preprečevanje naleta, prilagodljivim radarskim tempomatom, pomočnikom za ohranjanje voznega pasu, ne manjka niti pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj kot kamera za vzvratno vožnjo. Za doplačilo pa si lahko omislite še številne druge, tudi bistveno bolj napredne.


E-pace, ki si platformo deli s prej omenjenim evoquom in ga izdelujejo v avstrijski Magni Steyr, si lahko omislite s petimi motornimi različicami: tremi dizelskimi ter dvema bencinskima. Vse so prisilno polnjene, štirivaljne in s prostornino dveh litrov. Turbodizelske ob oznakah D150, D180 ter D240 razvijejo 110, 132 oziroma 177 kilovatov moči, medtem ko število 'konj' pove že oznaka sama. Turbobencinski nosita oznaki P250 ter P300, kar pomeni, da razvijeta 183 oziroma 221 kilovatov. Z izjemo osnovne turbodizelske različice D150 so vse serijsko povezane tako s štirikolesnim pogonom kot samodejnim menjalnikom. V tem primeru pa je pogon spredaj in menjalnik šeststopenjski ročni.

Seveda se lahko tudi v tem primeru odločite za štirikolesni pogon, za kar pripravite še približno tri tisočake. Še dodatnih 2.500 do 3.000 evrov bo potrebnih, če boste želeli, da menjalnik delo opravi namesto vas. Kljub temu da je novinec kot vsi ostali hišni modeli na zunaj videti precej športno, te vseeno ne pričakujte, ker že v osnovi tehta kar 1.775 kilogramov. Tudi štirikolesni pogon ter dobra 20-centimetrska oddaljenost od tal ga najbrž ne bo postavila ob bok najbolj terenskim land roverjem, se bo pa zato novi E-pace najbrž bistveno bolje znašel v mestih, kjer bo največkrat doma.


Mačka, ki te dni tudi uradno stopa na slovenska tla, bo tako kot sestrski modeli znamke Land Rover na voljo s kar osmimi osnovnimi paketi opreme. To so paketi base, S, SE in HSE ter R-dynamic base, R-dynamic S, R-dynamic SE in R-dynamic HSE. Prvi kupci boste deležni še prav posebne različice z imenom first edition, ki bo na voljo le prvo modelno leto. To pomeni, da bo odvisno od izbire motorja, menjalnika, pogona ter opreme E-pace kupcem na voljo v kar 50 različnih kombinacijah.

Za najcenejšo z dizelskim motorjem pod pokrovom boste odšteli najmanj 33.416 (E-pace D150 base, 6-st. roč.), za najdražjo 65.539 evrov (E-pace D240 AWD R-dynamics HSE, 9-st. sam.). Bencinske so precej dražje, od 43.806 (E-pace P250 AWD, 9-st. sam.) do 67.548 evrov stanejo (E-pace P300 AWD, 9-st. sam.), razlog pa tiči v tem, da vse razpolagajo tako s štirikolesnim pogonom kot devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pričakujejo, da bo ponudba letno privabila 50 kupcev.


 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |