Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jaguar E-pace

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Odkar so pred dobrimi desetimi leti pri indijski Tati pod svoje okrilje vzeli znamki Jaguar ter Land rover, ti beležita lepe prodajne rezultate. Da bodo v prihodnje še lepši, predstavljajo mačko, ki sliši na ime E-pace.
Jaguar E-pace
Foto: Gašper Miš
28. 2. 2018 ob 0:45
Komentarjev: 0

Kot se za čas spodobi, tudi tokrat govorimo o novem križancu. Oblikovno precej spominja na razred večji F-pace. V dolžino meri 4 metre ter 40 centimetrov, torej je od omenjenega brata dobrih 30 centimetrov krajši, še najlažje pa ga bo tako primerjati kar s petvratnim range roverjem evoque. Tako v primerjavi z enim kot drugim E-pace ne prinaša tako ostrih linij, ker želi nenazadnje nagovoriti drug krog kupcev, ki bodo bolj kot te cenili, da so vsa svetila v LED-tehniki, platišča pa najmanj 17- ter največ 21-palčna.

Novi E-pace podobnost z bratskim F-pacom kaže tudi v notranjosti. Armaturna plošča je na prvi pogled zelo podobna, vseeno pa ne enaka, saj je med njima kar nekaj manjših razlik. Predvsem se tu lepo vidi, da želi biti novinec bolj mladosten, tudi bolj športen. Da bi to dosegli, so armaturko postavili bolj položno, z obliko držala za sovoznika pa jo optično samo še dodatno usmerili v smer voznika. Križanca se razlikujeta tudi po obliki stikal klimatske naprave ter prestavne ročice samodejnega menjalnika. Ta v primeru E-paca ni oblikovana kot potopni gumb, pač pa klasično, po vzoru športnega modela F-type. Osrednji zaslon je že pri osnovni različici 2 palca večji, 10 palcev meri, kupci pa lahko namesto klasičnih analognih merilnikov ter 5-palčnega zaslona med njima za slabih 800 evrov doplačila posežete po kar 12,3-palčnih digitalnih. Za približno 1.200 evrov si lahko omislite še projekcijski prikazovalnik, slabih 500 pa boste odšteli še za aktivni ključ v obliki športne zapestnice.

Da E-pace vseeno ni tako mala mačka, kot bi lahko mislili, pove podatek, da medosje meri 2 metra 68 centimetrov in da je tako v notranjosti dovolj prostora za pet potnikov. Tudi prtljažnik pogoltne nadpovprečnih 577 litrov. Veliko prostora je namenjeno tudi varnosti. Se kar lepo pozna, da je najmlajša mačka pri hiši, zato dejansko razpolaga z vsemi najnaprednejšimi sistemi, ki jih že poznamo iz vozil znamk Jaguar ter Land Rover. Tako je že serijsko opremljena s sistemom za preprečevanje naleta, prilagodljivim radarskim tempomatom, pomočnikom za ohranjanje voznega pasu, ne manjka niti pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj kot kamera za vzvratno vožnjo. Za doplačilo pa si lahko omislite še številne druge, tudi bistveno bolj napredne.


E-pace, ki si platformo deli s prej omenjenim evoquom in ga izdelujejo v avstrijski Magni Steyr, si lahko omislite s petimi motornimi različicami: tremi dizelskimi ter dvema bencinskima. Vse so prisilno polnjene, štirivaljne in s prostornino dveh litrov. Turbodizelske ob oznakah D150, D180 ter D240 razvijejo 110, 132 oziroma 177 kilovatov moči, medtem ko število 'konj' pove že oznaka sama. Turbobencinski nosita oznaki P250 ter P300, kar pomeni, da razvijeta 183 oziroma 221 kilovatov. Z izjemo osnovne turbodizelske različice D150 so vse serijsko povezane tako s štirikolesnim pogonom kot samodejnim menjalnikom. V tem primeru pa je pogon spredaj in menjalnik šeststopenjski ročni.

Seveda se lahko tudi v tem primeru odločite za štirikolesni pogon, za kar pripravite še približno tri tisočake. Še dodatnih 2.500 do 3.000 evrov bo potrebnih, če boste želeli, da menjalnik delo opravi namesto vas. Kljub temu da je novinec kot vsi ostali hišni modeli na zunaj videti precej športno, te vseeno ne pričakujte, ker že v osnovi tehta kar 1.775 kilogramov. Tudi štirikolesni pogon ter dobra 20-centimetrska oddaljenost od tal ga najbrž ne bo postavila ob bok najbolj terenskim land roverjem, se bo pa zato novi E-pace najbrž bistveno bolje znašel v mestih, kjer bo največkrat doma.


Mačka, ki te dni tudi uradno stopa na slovenska tla, bo tako kot sestrski modeli znamke Land Rover na voljo s kar osmimi osnovnimi paketi opreme. To so paketi base, S, SE in HSE ter R-dynamic base, R-dynamic S, R-dynamic SE in R-dynamic HSE. Prvi kupci boste deležni še prav posebne različice z imenom first edition, ki bo na voljo le prvo modelno leto. To pomeni, da bo odvisno od izbire motorja, menjalnika, pogona ter opreme E-pace kupcem na voljo v kar 50 različnih kombinacijah.

Za najcenejšo z dizelskim motorjem pod pokrovom boste odšteli najmanj 33.416 (E-pace D150 base, 6-st. roč.), za najdražjo 65.539 evrov (E-pace D240 AWD R-dynamics HSE, 9-st. sam.). Bencinske so precej dražje, od 43.806 (E-pace P250 AWD, 9-st. sam.) do 67.548 evrov stanejo (E-pace P300 AWD, 9-st. sam.), razlog pa tiči v tem, da vse razpolagajo tako s štirikolesnim pogonom kot devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pričakujejo, da bo ponudba letno privabila 50 kupcev.


 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 1. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |