Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Porsche driving experience 2017

Domača premiera

Avtor prispevka: Jure Cehner
Kot veleva tradicija, je iz Stuttgarta v naše konce zopet zapeljal več kot '2.000-konjski' konvoj. Ne gre za novo pošiljko politično spornih patrij, temveč elitnih cestno legalnih dirkalnikov s Porschejevo značko na nosu.
Porsche driving experience 2017
Foto: Gašper Miš
11. 10. 2017 ob 17:00
Komentarjev: 0

Čuden bi bil dan, ko se v uredništvu ne bi grebli za takšne vstopnice v svet Porschejevega inženiringa in s tem povezanega adrenalina, zato je malodane zadeva postala fizična. No, nad drobnimi telesi sodelavcev, izvzemši Iztoka, sva prevladala jaz in Gašper, ki sva tako dobila priložnost na medmrežju ovekovečiti to demonstracijo Porschejeve športne palete.

Običajno se takšne vrste cestnih šovov odvijajo na najbližjem dirkališču oz. v našem primeru na Vranskem, kjer se lahko malce bolj brez skrbi zagrize v zavoje, tokrat pa so se pri Porsche Slovenija zadevo odločili speljati na čisto pravih javnih cestah. Po eni strani škoda, po drugi strani pa so vsaj vsi, ki so takrat bili nekje ob cesti v Tuhinjski dolini, med Arboretumom Volčji Potok in Vranskim, imeli priložnost slikati ta milijonski konvoj, voden s strani finskega dirkača in inštruktorja Jukke Honkavuorija. Slednji je pravi dirkaški fenomen, pri svojih 26. letih že svoj čut za idealno linijo prikazuje v Formuli 2, za volanom pa je že od petega leta. Skratka, lahko rečemo, da je pravi človek za vodenje več kot 2.000 'konjev'.

Kaj so nam torej pripeljali? Imeli smo avte, ki slišijo na imena 718 boxter S, 911 carrera 4 GTS, 911 carrera GTS cabriolet, 911 turbo S, cayenne S diesel, macan S diesel, macan turbo performance package, panamera 4 E-hybrid in panamera turbo. Zanimivo, da v začetnih besedah Jukka ni namenjal nobene zadnjemu ali štirikolesnemu pogonu, temveč le dejstvu, ali ima avto motor spredaj, zadaj ali v sredini. Namestitev le-tega po njegovo najbolj bistveno vpliva na dinamiko vozila in posledično na način krotenja v zavojih. Kdo smo mi, da bi svetlolascu oporekali …

Ker smo istočasno razdeljeni v dve skupini, vsi vseh avtov nismo mogli preizkusiti, ampak k sreči sva Volanovca po žrebu padla v skupino, v kateri se je na čelu z vsemi 580 'vranci' kitil 911 turbo S. Verjetno paradnega konja, ki že po uradnih podatkih do stotice potrebuje le 2,9 sekunde, ni potrebno predstavljati. Po neuradnih celo kakšno desetinko ali dve manj. Pač, je zadevščina, ki bi ji lahko bilo izpod časti voziti po navadnih cestah, ampak ji sploh ni, saj je avto kultiviran kot najbolj krotek polo. Dokler želiš, da je, kajpak. No, saj veste, kam pes taco moli – v boleče zaledje ob pritisku na stopalko in tisti občutek nerealnosti, ki pride le na vsake kvatre enkrat. »Pa saj ne more toliko potegnit'!« No, lahko.

Drugi, ki je tekom tistega z bencinskimi hlapi prepojenega dne najbolj pustil vtis, pa je 911 carrera 4 GTS. Nekoliko manj 'vrancev', 450, a začuda morda nudi še bolj športen občutek in nemara celo bolj surov zvok iz 3-litrskega šestvaljnika. Nekako sva hitro prišla do sklepa, da če bi morala enega od teh odpeljati domov, bi to bil to ta krasni, dvocevni GTS. Še dobro, da nisva imela takšne dileme na dlani, potlej bi stvari postale resnično fizične. Nadalje sva vozila še dizelski macan, hibridno panamero in 718 boxter S. Vsak je zanimiv po svoje in ne dvomim, da jih poznate do obisti, ampak v eminentni družbi prvih dveh omenjenih tudi avti takšnega kalibra malce hitreje potonejo v pozabo.

Čeprav nam dirkališče ni bilo na voljo, je bilo najboljše zverine, kar jih premore Stuttgart, super preizkusiti v njihovem sekundarnem, a še vedno naravnem habitatu – na krasnih regionalnih cestah, kot so tiste, ki se vijejo skozi Tuhinjsko dolino.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |