Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Škoda kodiaq

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Kodiaq ni le nov model, s katerim Škoda naznanja začetek široko zastavljene ofenzive križancev, temveč tudi največji rjavi medved, ki lomasti po našem planetu po istoimenskem otoku Aljaske.
Škoda kodiaq
Foto: Gašper Miš
11. 4. 2017 ob 13:00
Komentarjev: 0

Ker kodiaq temelji na prečni modularni platformi koncerna, to pomeni, da kljub kar 4,70 metra dolžine tehta le med 1.450 in 1.550 kilogrami. Bistveno manj kot bi rekli na prvi pogled, vseeno pa približno dvakrat toliko kot njegovi najtežji soimenjaki. Oblikovno precej spominja na konceptni model visionS, predstavljen na lanskoletnem ženevskem avtomobilskem salonu, kar pomeni, da je kljub Škodini že kar tradicionalni zadržanosti tokratni model oblikovno precej zanimiv. Kljub temu ne bo težko razbrati, za model katere znamke gre, motorna maska je prepoznavne oblike, malo izstopata le opcijska LED-žarometa in visoko postavljeni LED-meglenki. Platišča merijo največ 20 palcev, strešna linija pa ni prav nič kupejevska, kar pomeni, da mora biti v notranjosti kodiaqa ogromno prostora.

In ne boste verjeli, točno tako je, na kar kaže že medosna razdalja, ki meri skoraj 2,80 metra. Ob prostorski razkošnosti notranjost ponudi še ščepec oblikovne zadržanosti, kar pa ni nujno slabo. Seveda Škoda ne bi bila Škoda, če ne bi ob prostorskem luksuzu ponudila še številnih praktičnih rešitev 'simply clever', med katerimi jih sedem predstavljajo prvič. Kar za 18 centimetrov pomična sedežna klop omogoča lažji dostop do šestega in sedmega sedeža, v primeru, da kodiaq z njima ni opremljen, pa je prtljažni prostor s 720 litri in opcijo podiranja do 2.065 brez težav največji v razredu.


Novinec tovarne Kvasiny k nam prihaja s široko paleto asistenčnih sistemov, med katerimi jih je veliko na voljo serijsko, drugi pa kot dodatna oprema posamično ali v paketih. Novost v ponudbi predstavlja asistenca za manevriranje s prikolico 'trailer assist', katere največja dovoljena masa lahko znaša do poltretjo tono. Za lažji nadzor nad okolico pa ponujajo nov sistem 'area view', ki s pomočjo štirih kamer s širokokotnimi objektivi omogočajo tudi pogled s ptičje perspektive, kar bo prav prišlo tako na terenu kot tesnih parkirnih prostorih. Tudi zato, ker je kodiaq vse prej kot majhen avtomobil.

Na voljo so tri štirivaljne prisilno polnjene motorne različice, in sicer v petih konfiguracijah moči. Bencinske so tri: 1,4-litrska TSI z 92 (125 KM) oziroma 110 kilovati (150 KM) in 2,0-litrska, ki razvije tudi do 132 kilovatov moči (180 KM). Bistveno več povpraševanja, kar 90 odstotkov, pa pričakujejo na strani turbodizelskih, kjer je ponudba še malo bolj preprosta. 2,0-litrski TDI s 110 kilovati (150 KM) in za zdaj najmočnejši 2,0-litrski s 140 kilovati moči (190 KM). Z izjemo osnovne so vse na voljo s štirikolesnim pogonom in robotiziranim menjalnikom DSG. Takšnih bo pri nas največ, kar 80 odstotkov kupcev bo predvidoma izbralo oboje.


Kodiaq, ki v osnovi prostor namenja petim, lahko naročite tudi s šestim in sedmim sedežem in tremi osnovnimi paketi opreme. To so active, ambition in nenazadnje najbogatejši style, po katerem pričakujejo največ povpraševanja. Kasneje se to lahko spremeni, ker se ponudbi pridružujejo še različice scout, sportline in športni kodiaq RS. Do takrat pa cenik pravi, da najcenejši stane 20.990 (kodiaq 1.4 TSI active, 6-st. roč.), najdražji pa 35.495 evrov (kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 style, 7-st. rob.).

Kar 7.000 škod letos planirajo prodati pri nas, k temu pa bo pripomogel tudi kodiaq. Da tega niti niso pričakovali, pove podatek, da so še pred kratkim pričakovali, da bodo letno prodali le okrog 300 do 350 vozil modela, a so predprodajne številke stvari postavile na glavo. Še pred prihodom na trg so v prvih treh mesecih leta zabeležili kar 418 prednaročil, do konca leta pa pričakujejo, da bo podpisanih približno 1.200 pogodb in dobavljenih dobre tri četrtine vozil. Kljub temu da bo v primeru naročila potrebno malo potrpljenja, zastopnik zagotavlja, da bo naredil vse, kar je v njegovi moči, da bi vozila dobavili kar se da hitro. Kot kaže, so ofenzivo zastavili res na široko.

Dodatne informacije o škodi kodiaq lahko pridobite med mednarodnimi premierami.

Cene nekaterih predvidoma najbolj priljubljenih različic:

škoda kodiaq 1.4 TSI active, 6-st. roč. (92 kW) – 20.990 EUR
škoda kodiaq 1.4 TSI ACT DSG ambition, 6-st. rob. (110 kW) – 27.297 EUR
škoda kodiaq 1.4 TSI ACT DSG style, 6-st. rob. (110 kW) – 29.134 EUR
škoda kodiaq 1.4 TSI DSG 4x4 style, 6-st. rob. (110 kW) – 31.564 EUR
škoda kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 style, 7-st. rob. (132 kW) – 33.894 EUR
škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 active, 6-st. roč. (110 kW) – 27.743 EUR
škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 ambition, 6-st. roč. (110 kW) – 30.294 EUR
škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 style, 6-st. roč. (110 kW) – 32.130 EUR
škoda kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 style, 7-st. rob. (110 kW) – 34.373 EUR
škoda kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 style, 7-st. rob. (140 kW) – 35.495 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: hotenc
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |