Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kia niro

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Kii so pred koncem leta predstavili še hibridni križanec niro. Tako trgu po novem ponujajo kar tri okolju prijazne različice pogona, električni soul, pri niru pa klasično in kasneje še priključno-hibridno različico.
Kia niro
Foto: Gašper Miš
16. 12. 2016 ob 2:00
Komentarjev: 0

Kia niro je nov model, proizveden v korejski tovarni in postavljen na platformo, kakršno ima še hyundai ioniq. 4355 milimetrov meri, kar pomeni, da sodi med hišna modela cee´d in sportage, v primerjavi s slednjim je 125 milimetrov krajši in 100 nižji, medosna razdalja pa je 30 milimetrov daljša. Napram ostalim modelom oblikovno ne izstopa preveč, ima značilno masko, ki ponazarja tigrov nos, nekoliko neobičajne oblike sta le bi-ksenonska žarometa. Tako motorni pokrov kot sprednji odbijač sta široka, kar še nekoliko poudarita okrasni kromirani letvi. Ti sta prostor našli tudi na zadku, tam je še spojler, ki se zajeda v LED-luči v obliki črke C, ne manjka niti kamera za vzvratno vožnjo. Na stari celini, kjer sta za korejsko znamko najpomembnejša tako britanski kot španski trg, so zbrali že kar 23.000 naročil za novega nira, dobavili pa le dobrih 5 odstotkov.

Tudi v notranjosti ne pričakujte revolucije. Najbolj spominja na sportagovo, kar pomeni, da so stvari na svojih mestih, okolje pa je pregledno in preprosto. Središče armaturne plošče predstavlja 7-, opcijsko pa 8-palčni zaslon multimedije, ki je povezljiva s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Omenimo še manjši 4,2-palčni TFT-zaslon merilnikov, niro pa po vzoru preostale modelske palete ponuja še brezžično polnjenje mobilnih naprav ter hlajene in ogrevane sedeže. Kar se prostornosti tiče, pa kar lepo preseneti. Mogoče smo samo malo neupravičeno pričakovali manj prostora, tega pa je tako spredaj kot zadaj nad glavami potnikov več kot pri povprečnem kombilimuzinskem in SUV-predstavniku razreda C. Ker so baterijski sklop namestili pod zadnje sedeže, prtljažnik ni prostorninsko prikrajšan. A ta zaradi nizke strehe meri skromnih 427 litrov v osnovni konfiguraciji, oziroma 1.425 ob spuščenih sedežih, to pa je precej manj kot pri sportagu. Niro ni podedoval le multimedijskih dobrot, na voljo so še vsi najnaprednejši varnostni in asistenčni sistemi.

Pod pokrov so namestili že znan 1.6-litrski atmosferski motor GDI. Operira v Atkinsonovem ciklu, razvije pa 77 kilovatov moči (105 KM) in 147 Nm navora. Temu se pridružuje še elektromotor s 33-kilogramsko litij-ionsko polimerno baterijo kapacitete 1,56 kWh in 6,5 A moči. Hibridna posebnost je na novo razvit robotiziran menjalnik DCT, ki ima šest prestav in ne sedem kot pri ostalih modelih. Moč pa se prenaša na sprednji kolesi.

Kot smo omenili, je niro najprej na voljo le kot klasični hibrid, priključno različico pa lahko pričakujemo prihodnje leto. Ob štirih paketih opreme (LX fun, EX urban, EX champion in EX vision), stane od najmanj 25.990 (kia niro 1.6 GDi LX fun, 6-st. rob.) do največ 29.990 evrov (kia niro 1.6 GDi EX vision, 6-st. rob), kar je na ravni primerljivo opremljenega sportaga s sprednjim pogonom in robotiziranim menjalnikom. Ker je hibridni niro nišni model, pravo konkurenco mu predstavlja le nova toyota C-HR, po njem ne pričakujejo ne vem kako veliko povpraševanja, le kakšnih 30 letno. Nekaj vozil so kljub temu že naročili in so na zalogi, kar bo verjetno zadostovalo za prvi val povpraševanja.

Cene:

kia niro 1.6 GDi LX fun, 6-st. rob. (104 kW) – 25.990 EUR
kia niro 1.6 GDi EX urban, 6-st. rob. (104 kW) – 26.990 EUR
kia niro 1.6 GDi EX champion,  6-st. rob. (104 kW) – 28.490 EUR
kia niro 1.6 GDi EX vision, 6-st. rob. (104 kW) – 29.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |