Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford edge

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ford iz tovarne v kanadskem Ontariu pošilja novi edge. Zamenjuje model iz leta 2007, ki je ime uveljavljal predvsem na trgih Severne Amerike, Rusije in Kitajske. Globalizacija pa stvari postavlja na glavo.
Ford edge
Foto: Gašper Miš
8. 7. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Ker v Evropi razred SUV-jev naravnost cveti, in to v vseh velikostnih razredih, ni nič nenavadnega, da Ford edge tokrat pošilja tudi na staro celino. Novinca, ki meri kar 4 metre in 81 centimetrov in je s tem med največjimi SUV-i, so postavili na novo platformo CD, ki si jo lasti z modeli fusion, mondeo, galaxy in S-max. Ob tem podatku boste tudi najhitreje vedeli, o kako velikem avtomobilu govorimo. Velika večina se prve reinkarnacije modela sploh ne spomni, pa vseeno, če na hitro pobrskate po spletu, boste videli, da oblikovno jabolko ni padlo daleč od drevesa. Še vedno je nastopaški in ima v sebi malce ameriške krvi. Nekaj potez Fordove evropske palete sicer ima, a s tem visokim motornim pokrovom in pokončno masko prej spominja na Fordove orjake, ki kraljujejo onkraj luže.

Ambicij, da želijo z njim konkurirati premium nemškim predstavnikom, ne skrivajo, zato smo upravičeno nekoliko več pričakovali le od notranjosti. Armaturna plošča spominja na tisto v mondeu, to pa pomeni, da je osnova stara tri leta, kar se že pozna. Na njej je serijsko nameščen 8-palčni zaslon s sistemom SYNC 2 in navigacijsko napravo, poleg tega pa so prisotni še vsi varnostno-asistenčni sistemi. Tako sprednji kot zadnji potniki boste deležni še zares veliko prostora. Takšen je tudi prtljažni prostor, ki sprejme 602 litra. Piko na i k samemu počutju pa prispevata tiho vzmetenje in nova zvočna zatesnitev, edge pa premierno prinaša še sistem aktivnega zmanjševanja šumov notranjosti. Ta s pomočjo skritih mikrofonov zaznava šume v ozadju in s predvajanjem nasprotujočih zvočnih valov poskrbi za njihovo izenačenje. Pravijo, da je oaza miru, o čemer nas je prepričal že po prvih metrih.

Pod motornim pokrovom novinec prostor namenja dvema dizelskima agregatoma. Gre za že znani štirivaljni motorni različici, ki s prostornino 2,0 litra od pomoči turbinskih polnilnikov razvijeta 132 kilovatov (180 KM) in 400 Nm navora oziroma 154 kilovatov moči (210 KM) in 450 Nm navora. Pri prvi se moč na vsa štiri kolesa prenaša preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, pri močnejši pa preko prav toliko stopenjskega samodejnega z oznako powershift. Paket sport ne prinaša le športnega videza, serijsko ima nameščeno še nekoliko trše podvozje in aktivno prilagodljivo krmiljenje. Ob 20-centimetrski oddaljenosti od tal pa bo lahko priplezal tudi na kakšen robnik.

Kljub temu da sta na voljo samo dve motorni različici in dva paketa opreme, bo paleta kar raznolika. Izbirate lahko med trinajstimi karoserijskimi barvami, šestimi v notranjosti, za nameček pa so na voljo še štiri različice litih platišč v velikost 19 in 20 palcev. Res pa je, kar celo sami po tihem priznavajo, da bo stvar v praksi vseeno nekoliko drugačna, največ zanimanja pričakujejo prav po beli barvi. Medtem ko je rdeči na fotografijah opremljen s paketom titanium, ima beli paket sport. Stane 1.700 evrov, kar pomeni, da je najcenejši na voljo od 51.430 evrov (2.0 TDCi AWD sport, 6-st. roč.), najdražji pa stane 54.250 evrov (2.0 TDCi Bi-Turbo AWD sport, 6-st. sam.).


Na spodaj navedene cene pričakujte še popust v vrednosti 3.400 evrov. Tako je novinec ob upoštevanem popustu na voljo že od 46.300 evrov (2.0 TDCi AWD titanium, 6-st. roč.), približno 20 odstotkov oziroma 10 tisoč evrov manj, kot stanejo prej omenjeni nemški tekmeci. Kot smo omenili, pri Fordu letos predstavljajo še premium-linijo vignale. Eden teh bo tudi novi edge, ki bo pri nas po pričakovanjih na letni ravni prepričal 60 kupcev. Med temi naj bi bili predvsem kupci, ki pri modelih modrega ovala iščejo nekaj več, po drugi strani pa stavijo tudi na to, da bodo kakšnega privabili s strani konkurence.

Cene:

ford edge 2.0 TDCi AWD titanium, 6-st. roč. (132 kW) – 49.700 EUR
ford edge 2.0 TDCi AWD sport, 6-st. roč. (132 kW) – 51.430 EUR
ford edge 2.0 TDCi Bi-Turbo AWD titanium, 6-st. sam. (154 kW) – 52.520 EUR
ford edge 2.0 TDCi Bi-Turbo AWD sport, 6-st. sam. (154 kW) - 54.250 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nmalej
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |