Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford ranger

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri nas poltovornjaki oziroma 'pick-upi' res niso izjemno priljubljeni, posamezni predstavniki letno prepričajo samo med 50 in 100 kupcev, a je ranger v modelski paleti modrega ovala pomemben akter.
Ford ranger
Foto: Gašper Miš
1. 4. 2016 ob 18:30
Komentarjev: 0

Samo lani so na svetovni ravni prepričali 195.000 kupcev, letos pa modelu namenili potrebno pomladitev. Ta na prvi pogled sicer ne prinaša nič pretresljivega, izrazita je le nova maska, katero obdajata ožja žarometa, to pa je tudi vse. Več novega zato prinaša notranjost, kjer so se po besedah oblikovalca Davea Dewitta prenove lotili tako, da ranger ni le modernejši, pač pa tudi in predvsem uporabnejši. Največja novost je ta, da so pri paketih limited in wildtrak številna stikala nadomestili z 8-palčnim zaslonom SYNC2, opcijsko opremljenim s kamero za vzvratno vožnjo in navigacijsko napravo. S tem so seveda konkretno spremenili samo podobo armaturne plošče, novosti pa namenili še volanskemu obroču, merilnikom in, najpomembneje, ranger podkovali s številnimi novimi asistenčnimi sistemi.
 

Prenova rangerju nekaj novosti prinaša tudi pod motorni pokrov, in sicer posodobljene različice treh turbodizelskih motorjev. 2,2-litrska štirivaljnika TDCi po novem razvijeta 96 kilovatov (130 KM) in 330 Nm navora, oziroma 118 kilovatov (160 KM) in 385 Nm navora. S tem sta napram predhodniku od štiri do osem kilovatov močnejša in imata ob tem 10 Nm več navora. Pri Fordu seveda niso pozabili na še močnejši 3,2-litrski petvaljnik s 147 kilovati moči (200 KM) in 470 Nm navora, ki je na voljo tako v povezavi s šeststopenjskim ročnim kot samodejnim menjalnikom.

Z izjemo osnovne vse različice moč prenašajo na vsa štiri kolesa, na terenu, kjer lahko ranger še naprej premaguje največ 800-milimetrske vodne ovire, pa prepričuje tako z elektronsko zaporo diferenciala kot reduktorjem. Pomembno novost predstavlja še električni servo, kar se še kako pozna pri manevriranju po tesnih parkirnih prostorih, ter izboljšano vzmetenje, ki lahko na svoja pleča prenese od 936 do 1.308 kilogramov tovora in za seboj vleče kar 3.500-kilogramski zaviran priklopnik.


Največ povpraševanja še naprej pričakujejo po različici z dvojno kabino (DC), seveda pa sta na voljo tudi tisti z enojno (SC) in enojno podaljšano kabino (RAP). Podobno je s paketi opreme, katerih imensko niso spreminjali, še naprej so na voljo štirje, in sicer XL, XLT, limited in wildtrak. Novinec pol tisočaka cenovne razlike v prid predhodniku prinaša v obliki serijske opreme, ranger pa tako stane od 22.790 (ranger SC 2.2 TDCi 4x2 XL) do 36.970 evrov (ranger DC 3.2 TDCi 4x4 wildtrak). Na navedene cene so pripravili še popust v vrednosti 1.900 (na paketa XL in XLT) oziroma 2.100 evrov (na paketa limited in wildtrak), kar pomeni, da si lahko najcenejši ranger izborite že za malo čez 20 tisočakov z DDV. Najbrž bo tudi precej ugodna cena tista, ki bo letos pri nas po pričakovanjih prepričala kar 250 kupcev.

Cene:

ford ranger SC 2.2 TDCi 4x2 XL, 6-st. ročni (96 kW) – 22.790 EUR
ford ranger SC 2.2 TDCi 4x4 XL, 6-st. ročni (96 kW) – 24.180 EUR
ford ranger RAP 2.2 TDCi 4x4 XL, 6-st. ročni (118 kW) – 24.980 EUR
ford ranger DC 2.2 TDCi 4x4 XL, 6-st. ročni (118 kW) – 25.670 EUR
ford ranger RAP 2.2 TDCi 4x4 XLT, 6-st. ročni (118 kW) – 28.540 EUR
ford ranger DC 2.2 TDCi 4x4 XLT, 6-st. ročni (118 kW) – 29.240 EUR
ford ranger RAP 2.2 TDCi 4x4 limited, 6-st. ročni (118 kW) – 31.830 EUR
ford ranger DC 2.2 TDCi 4x4 limited, 6-st. ročni (118 kW) – 32.530 EUR
ford ranger DC 2.2 TDCi 4x4 limited, 6-st. samodejni (118 kW) – 33.800 EUR
ford ranger DC 3.2 TDCi 4x4 limited, 6-st. ročni (147 kW) – 33.430 EUR
ford ranger RAP 3.2 TDCi 4x4 wildtrak, 6-st. ročni (147 kW) – 34.980 EUR
ford ranger DC 3.2 TDCi 4x4 wildtrak, 6-st. ročni (147 kW) – 35.690 EUR
ford ranger DC 3.2 TDCi 4x4 wildtrak, 6-st. samodejni (147 kW) – 36.970 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |