Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Renault twingo

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Torek je bil dan, ko so si lahko trgovci vozil pri nas najbolj priljubljene francoske znamke vozil le manili roke. Prodajni saloni po državi so tudi uradno bogatejši za novo, tretjo generacijo twinga, ponos slovenske avtomobilske industrije, ki ga Renault v novomeškem Revozu izdeluje v sodelovanju z nemškim Daimlerjem.
Renault twingo
Foto: Gašper Miš
10. 9. 2014 ob 7:55
Komentarjev: 0
video domača premiera renault twingo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na novega twinga smo lahko upravičeno ponosni tudi Slovenci, saj bo celotna proizvodnja potekala le v novomeškem Revozu, ki trenutno zaposluje 2400 ljudi. O pomembnosti prihoda nove generacije za slovensko gospodarstvo pove podatek, da so letos namesto 270 predvidenih delovnih mest odprli že preko 400, še toliko pa jih bodo v primeru, da bo povpraševanje po novincu v skladu s pričakovanji. V Revozu so do poletnega kolektivnega dopusta zaključili s proizvodnjo prejšnje generacije in prostor pripravili novi. Novomeška tovarna je tako v dvoizmenskem delavniku bogatejša za približno 610 vozil, od tega 550 novih twingov, preostalih 60 pa predstavljata model smart forfour in manjše količine clia za severnoafriške trge.

Novinec bo navduševal s popolnoma novo zasnovo in številnimi novostmi, med katerimi velja omeniti trivaljna motorja, postavljena v zadek vozila, pogon na zadnji kolesni par, petvratno karoserijsko zasnovo s kratkimi previsi, simpatično zunanjo in notranjo podobo. Po prvih kilometrih z novim malčkom lahko zapišem, da se veliko bolje kot na avtocestnih odsekih še naprej znajde na ozkih mestnih ulicah, kjer blesti kot še nikoli doslej. Vse to je rezultat višjega položaja sedenja in boljše preglednosti, rekordno majhnega, 8,6-metrskega obračalnega kroga in izgube 10 centimetrov dolžine, kar poskrbi za zavidljivo okretnost. Dolžinska izguba v zunanjosti pa pomeni prav nasprotno v notranjosti, kjer je francoskim inženirjem uspelo pridobiti 22 centimetrov, vozniku in trem potnikom pa ponuditi še veliko notranjih odlagalnih mest s skupno prostornino 52 litrov in nenazadnje še 219 litrov prtljažnega prostora.

Skromno ponudbo motorjev ob lansiranju zastopata le dva trivaljna bencinska motorja. Prvi je atmosferski z oznako SCe 70 in litrom delovne prostornine, drugi pa prisilno polnjeni 900-kubični z oznako TCe 90. Prve kilometre z novim twingom smo prevozili z litrskim brez turbinskega polnilnika, ki zmore do 52 kW moči in 91 Nm navora. Po zaslugi mase vozila, ki znaša manj kot tisoč kilogramov, dovolj na mestnih ulicah, a premalo na vzponih, ko v avtomobilu sedijo štirje odrasli. Zato je tu še močnejši motor, ki je, kot zanimivost, zaradi prostorske stiske nagnjen pod kotom 49°. Motor, ki ustreza evropskim izpušnim standardom EURO6, zmore do 66 kW moči in 135 Nm navora, tovarna pa obljublja, da bo ob kombinirani vožnji porabil le 4,3 litra goriva. V primerjavi s tovarniško porabo šibkejšega motorja je to le deciliter več, a bo po vsej verjetnosti močnejši, podprt s turbinskim polnilnikom, porabil celo manj, če boste kilometre nabirali tudi na avtocestnih odsekih. Moč trivaljnih motorjev se na zadnji kolesni par prenaša preko petstopenjskega ročnega menjalnika, v prihodu pa je še šeststopenjski samodejni menjalnik EDC. O športnem twingu R.S. uradno še ni govora, v primeru, da se bodo zanj pri Renaultu odločili, ga lahko na cestah pričakujemo šele čez dobro leto dni.


Kupci lahko izbirajo med tremi osnovnimi paketi opreme - authentique, expression in dynamique, tem pa se bodo pridružili še številni manjši, za katere je treba odšteti od 150 do 800 evrov. Vstopni paket opreme authentique prinaša štiri varnostne blazine, sisteme pomoči pri speljevanju v klanec, proti blokiranju pogonskih koles ABS, pomoči zaviranja v sili AFU, proti zdrsu pogonskih koles ASR in sistem za nadzor stabilnosti nad vozilom ESP. Sistemi niso izklopljivi, kar pomeni, da lahko na misel o drsenju zadka brez kakšnega posega v elektroniko kar opustite. Seveda bo večini kupcev to ustrezalo in bo hitro pozabljeno, kam se prenaša moč novega twinga.

K omenjenim sistemom naštejmo še potovalni računalnik, omejevalnik hitrosti in led dnevne luči. Klimatska naprava? Je na voljo, tako ročna kot digitalna, a bo potrebno poseči po paketu expression oziroma dynamique. Prvi twinga obogati še z radijskim sprejemnikom R&GO, ki omogoča prostoročno telefoniranje, nosilcem za pametni telefon in električnim pomikom stekel spredaj. Drugi pa še z naprednim multimedijskim vmesnikom R-Link Evolution, opozorilnikom za nenamerno menjavo voznega pasu, meglenkami spredaj, regulatorjem hitrosti in številnimi barvnimi, kromiranimi in usnjenimi dodatki. Cena vstopnic v svet novega twinga, katerega proizvodnja je stekla maja letos, se začne pri 8.990 € (SCe 70 authenitique). Ker je klimatska naprava večini kupcev v zadnjih letih postala nujno zlo, bo za takšnega, kot ga vidite na fotografijah in kakršnemu bo pri nas namenjeno največ povpraševanja, večina temu znesku morala prišteti še dodatnega tisočaka (SCe 70 expression). Vrh ponudbe bo s ceno 11.990 € predstavljal bogato opremljeni mestni malček s sistemom stop&start (TCe 90 dynamique energy). Slovenski zastopnik kupcem ponuja 500 evrov popusta in še dodatnih 500 v primeru, da se bodo ti odločili za nakup preko financiranja. Do konca letošnjega leta bodo v novomeškem Revozu izdelali 120.000 vozil, ki bodo kupcem na voljo v sedmih barvah karoserije. Večino teh bodo izvozili, največje zanimanje bo (pričakovano) na francoskih tleh, na slovenskih pa bo iz prodajnih salonov mesečno zapeljalo približno 50 vozil.

Še pogled na cenik:

renault twingo SCe 70 authentique (52 kW) – 8.990 EUR
renault twingo SCe 70 expression (52 kW) – 9.990 EUR
renault twingo SCe 70 dynamique (52 kW) – 10.990 EUR
renault twingo TCe 90 expression  energy (66 kW) – 10.990 EUR
renault twingo TCe 90 dynamique energy (66 kW) – 11.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |