Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeot 508

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V teh dneh je na domače ceste zapeljal eden pomembnejših peugeotov za to francosko znamko v zadnjem obdobju. Že oznaka pove, da gre za nekaj novega; serijo, ki je nekoč sicer že obstajala in bo spet nosila imidž znamke, model pa se imenuje 508. Ter dodatno SW za izvedenko s kombijevskim zadkom.
Peugeot 508
Foto: Matej Mitruševski
8. 3. 2011 ob 16:30
Komentarjev: 0
Peugeot 508
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Peugeot je nekoč že obvladoval malo prestižnejši segment limuzin s serijo 500. Danes je eden od devetih avtomobilov v Evropi prodan v tem segmentu, torej se ga splača napasti z vsemi topovi. Ti avtomobili morajo namreč biti predvsem ekonomsko sprejemljivi in udobni, športni pa še lepi. 508 je tu naredil velik preskok naprej. V bistvu zelo velik. Oblikovanje je evolucija, vliva pa občutek elegance in kvalitete. Avtomobil je postavljen na novo platformo 3, ki pomeni za dobrih 9 centimetrov daljšo medosno razdaljo in 5 cm krajši previs čez sprednji kolesi, kar ni samo lepše, ampak tudi bolje za vozne lastnosti. Še bolj navdušujoča je aerodinamika s količnikom upora le 0,26, inženirji pa so kljub večjim meram uspeli v povprečju od 25 do 35 kilogramov zmanjšati maso avtomobila.

Prostora je seveda ogromno, sploh v karavanski različici SW, ki je od limuzine daljša za 10, od predhodnika pa slabih 5 centimetrov. Z ogromno panoramsko streho (1,62 m2) nudi potnikom res prijeten ambient. Omeniti velja še zelo prijetne materiale in fino obdelavo, tako da se napredek res tudi čuti, hkrati pa naj bi se polovica kupcev odločila prav za to različico.

508 ima sedaj psevdo-McPhersonovo premo, najdražja različica GT pa celo dvojna trikotna vodila za boljši in bolj dinamičen občutek med vožnjo. Avtomobil seveda ostaja udoben, samo ta različica pa ima čisto novi 2,2-litrski motor HDi s kar 150 kilovati in samodejni 6-stopenjski menjalnik. Potem so tu še bencinski VTi 120, THP 156 in dva dizelska dvolitrska HDi-ja, najbolj zanimiv pa je varčni eHDi z učinkovitim sistemom izklapljanja motorja. S tem se poraba v mestih zmanjša za 15 odstotkov, pravi hibridni 508 pa pripelje že naslednje leto in naj bi porabil le 3,8 litra na 100 kilometrov.

Osnovna cena za limuzinski 508 znaša ugodnih 20.500, za 508 SW pa 21.300 evrov, s čimer si Peugeot obeta prodajo 400 vozil v Sloveniji letos. Po pričakovanjih naj bi pridobili okoli 35 odstotkov novih kupcev, predvsem pa bodo z novim modelom lahko tudi podjetjem predstavili celovito ponudbo vključno s svojim bogatim gospodarskim programom. In morda kot zanimivost; v novi 508 je vgrajenega tudi nekaj slovenskega znanja, saj Hidria ta model opremlja z aluminijastim ohišjem volanskega sistema, komponentami za hidravlično črpalko ter vžignimi sistemi za hladen zagon dizelskih motorjev.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |