Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen T5

Domača premiera

Avtor prispevka: Miha Dovč
Le redkokateri obrtnik še ni slišal za Volkswagnovega transporterja. Kultnega kombija, ki svojo zelo uspešno zgodovino piše od leta 47 prejšnjega stoletja dalje. T1, kot se je imenovala prva serija, je bila zaščitnik hipijevskega gibanja. Z zadnjim pogonom in zračno hlajenim motorjem nad zadnjo osjo je bila nekakšna izpeljanka še bolj legendarnega hrošča.
Volkswagen T5
Foto: Matej Mihinjač
19. 1. 2010 ob 8:21
Komentarjev: 0

T5, kot se imenuje še aktualna serija, ima s prvo skupno le še namembnost. Hiter matematičen izračun pove, da če se je v dobrih šestdesetih letih zvrstilo le pet serij, se ena serija zamenja na več kot 12 let v povprečju. Kljub temu, da je T5 na trgu že od leta 2003 in širom sveta vozi že več kot milijon vozil, še ni čas za menjavo oznake, čeprav bi si jo glede na število sprememb že skoraj zaslužil.

Na zunaj ga boste spoznali po novih svetilih, ki imajo glede na svojo obliko verjetno istega dobavitelja kot ostala, tudi osebna vozila avtomobilske znamke Volkswagen. Notranjost je dobila nove merilnike, ki so na las podobni tistim v precej manjšem polu. Največ novosti je očem nevidnih. Vsi agregati, ki ženejo spremenjenega transporterja, so prostornine dveh litrov. Za bencinske navdušence ponuja moč 85 kilovatov. In to je edini bencinski zastopnik v transporterju. V6-agregat po novem ni več na voljo. Dvolitrski turbodizel je na voljo v štirih različicah nazivne moči: 62, 75, 103 in 132 kilovatov. Da, tudi slednji je prostornine 'le' dveh litrov, za doseganje tolikšne moči in širokega delovnega območja pa mu pri dihanju pomagata dve turbini. Ta agregat se imenuje 2,0 BiTDI in je premierno predstavljen prav v transporterju. Turbodizelski agregat, ki gorivo dobiva preko skupnega voda, je ne glede na nazivno moč ustrezen okoljskim normam Euro 5.

Šibkejši izvedenki dizelskega agregata sta serijsko opremljeni s petstopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši imata stopnjo več. Proti doplačilu pa je za 103- in 132-kilovatni izvedenki na voljo še menjalnik DSG s stopnjo več v menjalniku. Slednji lahko kupimo tudi s štirikolesnim pogonom 4motion. Zaradi zmanjšanja prostornine se je glede na primerljivega predhodnika poraba goriva v povprečju zmanjšala za 10 odstotkov. Servisni interval se je podaljšal na do 40.000 kilometrov, interval menjave zobatega jermena pa na 210.000 kilometrov. Vse izvedenke transporterja so serijsko opremljene s stabilizacijskim sistemom ESP in speljevalno asistenco.

'Delovnega' transporterja, 'luksuznega' multivana, 'prevozniško' caravello ali 'popotniško' californio je mogoče opremiti po svojem okusu, saj je seznam dodatne opreme zelo obsežen. Družina T5 ima kar 460 različnih kombinacij glede na motor, obliko karoserije, stopnjo opremljenosti in dolžino medosne razdalje.

Cene za transporterja se začnejo pri 21.282 in končajo pri 39.952, caravella od 27.920 do 27.806, največ pa zahtevajo za multivana in sicer od 29.355 do 54.810. Dodatna oprema lahko nakup še bistveno podraži. Uvoznik računa na prodajo 330 vozil T5. Od tega jih bo približno 10 odstotkov izvedbe multivan in 8 odstotkov caravell. Glede na priljubljenost tako pri obrtnikih, velikih družinah in intervencijskih skupinah so načrti realni.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 1. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |